Sincer nici nu ma intereseaza povestea prea mult, ci stilul jocului, care e unic in industrie si nu ma refer doar la activarea reflexelor (care in sine e o chestie mai inteligenta decat banalul bullet time, aplicat complet artificial, fara o explicatie fizica), ci si la tipul de sperieturi care ti le intinde pe tava - un mic ex., mergi si tu pe un hol gol si neinteresant, cand deodata incepe sa flicare unicul bec care lumineaza incinta claustrofobica si incep sa zboare in rand, una cate una, dalele de faianta de pe ziduri, in timp ce urmaresti aproape inmarmurit fenomenul si te gandesti ca there's something nasty coming si de fapt nu vine nimic tangibil sau deschizi o valva de la nu stiu ce conducta (nimic special, nu?), cand brusc se produce o explozie care te proiecteaza 10 m inapoi intr-un bazin plin cu apa (it happens in most games, right?), iar tu ai privit totul in first person, bineinteles, inmarmurit. Gameplay-ul contine niste elemente absolut over the top, dar pentru asta trebuie incercat demo-ul (faza cu autobuzul, anyone?) sau, pana la aparitia lui Project Origin, macar jucat primul F.E.A.R. Oamenii de la Monolith sunt maiestri ai genului horror, ai shooter-elor si, nu in ultimul rand, ai engine-urilor grafice, iar produsul lor pare sa "sufere" din cauza asta.
Pazea la Alma! She's gonna grab you when you least expect it!

Btw, pre-order pe Steam, la pretul de 49,99 EUR. Nu mai joc nici un FPS pe consola, poate ocazional Halo 3.