Quote Originally Posted by RaverX View Post
Ia baga tu un Quake3 si baga acolo "com_maxfps 30", apoi "com_maxfps 60", apoi "com_maxfps 120". Si zi-mi daca-ti mai pastrezi parerea ca sunt diferente mici peste 30 FPS. Niste teste facute la pilotii de vanatoare au aratat ca aia disting si 200 FPS. Bine, poate noi nu vedem asa bine ca aia, dar un 100 FPS vede orice om normal cu siguranta.
Degeaba bagi maxfps 120 daca ai refresh rate la monitor de 65-75 Hz. Daca ai monitor cu refresh de 120 Hz, atunci da poate se vede o diferenta, dar nu stiu cati au.

Aici se mai gaseste un articol interesant despre tema asta (aia cu pilotii de vanatoare e cu totul alta mancare de peste, e descrisa si aici). E vorba mai mult de sensitivitatea la lumina.

Daca cineva spune sus si tare ca peste 30 fps nu se vede diferenta sa dea un google. Sunt destul site-uri cu flash-uri in care ai aceeasi animatie la 30fps si la 60fps si eu unul vad o diferenta. Nu mare dar este.

Oricum, am sute de ore (ma apropii de 400) bagate in BC2 si nu am avut nici o problema cu 30fps. Insa ceea ce am mai citit si eu, e ca e vorba aici si de input lag. Care est mai mic la 60 fps decat la 30 fps.

However, DICE aren�t too pleased with the console version of the game being compared to the PC one. Johan Andersson, Rendering Architect of BF3 says that if the console version of the game would have looked identical with the PC one, then they would have failed with the PC version. He said this via a tweet:
why would anyone expect that console would look the same as PC? if that was the case we would have failed with the PC version