Sunt curios si daca multi-ul pe PS3 va fi ca cel de pe PC. Mai demult au declarat ca PC-ul ca avea sesiuni de 34 de playeri pe cand consolele vor ramane la 24 ca in BC2 si vor taia din hartile originale pt a fi relevant pt useri. Sper totusi sa se razgandeasca.

---------- Post added 03-07-2011 at 09:18 PM ----------

Quote Originally Posted by RaverX View Post
Daca ai fi jucat vreodata serios Q3 n-ai fi pus intrebarea asta : 76/125 FPS bug?
Sunt anumite chestii (in special sarituri) pe care le poti face doar la un FPS mare, insa ideea e alta : la FPS mai mare totul e mai "fin". N-am cum sa explic asta, trebuie sa vezi cum e la 60 FPS si cum e la 120 FPS, efectiv sa joci, e imposibil sa nu simti diferenta.
Motivul pt care tu vezi diferenta cand schimbi FPS-ul este datorita V-Sync-ului. Cand tu schimbi valoarea FPS-ului din consola in Quake nu faci decat sa cresti sau sa scazi calitatea de screen tearing al V-Sync-ului. Nu ai cum sa pui o optiune intr-un joc pt a schimba FPS-ul pt ca el in esenta este un rezultat al tuturor proceselor, schimbi doar alte valori pt a rezulta un FPS mai mare. In momentul in care PC-ul sau consola ta poate sa redea un joc la 60 de FPS-uri inseamna ca V-Syncul ori este dezactivat ori iti merge "flawless", dar eagle-eye are dreptate, ochiul uman nu poate distinge ce este peste 30 de FPS-uri. Ca sa intelegi mai bine, tu cand iti contorizezi frame-urile prin diferite soft-uri de debug (Fraps spre exemplu), de fapt contorizezi suma frame-urilor pe secunda dintre GPU si CPU, dar majoritatea jocurilor au V-Sync-ul activat care nu lasa FPS-ul sa mearga mai sus de refresh rate-ul monitorului. De aceea chiar daca jocul in realitate merge la 30 de FPS-uri tu prin monitor ai impresia ca iti merge la 25.

Data rulezi un film, o animatie, orice care nu se sincronizeaza virtual pana sa iasa in output ca un joc video, ai sa obeservi ca nu se vede nici o diferenta intre 40 si 120 FPS-uri.