Quote Originally Posted by SirAndrew View Post
si mai e o mica/mare problema
Am rugat in mod specific sa se specifice telefonic acest lucru. Daca nu s-a intamplat, te rog da-mi pe PM cine te-a sunat si voi recomanda o penalizare.

---------- Post added 17-10-2011 at 09:07 PM ----------

Quote Originally Posted by rulzmaker View Post
Nu puteati spune direct:
Situatia este relativ simpla, nu te ajuta cu nimic, dar iata informatiile: furnizorul a precizat ca va trimite cu avionul produsele, vor pleca vineri, vor ajunge luni. Livrarea in aceste conditii se face la noi luni dimineata si astfel marti ar fi ajuns la voi. Astazi am verificat cu transportatorul statusul acestei livrari si se pare ca a fost trimis prin transport terestru, nu aerian. Din pacate, nu ne ocupam noi de transport in acest caz si cineva a gresit (fie furnizorul, fie transportatorul). Aceasta informatie am primit-o azi, dupa ce ati fost contactati. Practic este imposibil sa mai schimbam ceva in acest caz, jocul este deja in transport, telefoanele au fost date, informatia a venit tarziu.

Oricum, eu stiu ca indiferent ce informatii aduc efectiv nu conteaza, important este un singur lucru, jocul la lansare, cat mai ieftin si cu cat mai multe bonusuri. Pana la urma vom primi cereri normale, dar greu de realizat: "penalizati transportatorul", "schimbati furnizorul", "dati timpul inapoi". Toate acestea sunt normale si as dori sa le putem infaptui.