Single post: ConsoleGames.ro - Forza Motorsport 2 Championship

  1. #1 SP
    Sunt Eco Dj Mo's Avatar

    ConsoleGames.ro - Forza Motorsport 2 Championship

    Asa cum deja ne-am obisnuit in comunitatea ConsoleGames.ro, e ceva normal sa avem tot timpul concursuri cu diverse teme, jocuri, arcade, premii, etc. Well, de data aceasta insa v-am pregatit ceva cu adevarat greu: ConsoleGames.ro Forza Motorsport 2 Championship ! Greu atat pentru asii volanului cat si pentru impatimitii de simulatoare auto pe console. Greu pentru ca va dura 9 saptamani si va merge pe un regulament cat mai apropiat de cel FIA. Greu pentru ca va necesita nervi intinsi la maxim (sau relaxare totala pentru unii) si concentrare ala Schumacher. Mai lipseste mirosul de asfalt incins si gata reteta unui pilot adevarat.

    Prin urmare, pentru cei care nu au jocul, fugiti repede si achizitionati-l. Pentru cei care-l au, puneti mana pe practice. Nu de alta, dar aveti timp de inscriere de 2 saptamani, incepand de astazi. Premiile vor fi consistente (spunem noi) si unice. Insa preferam sa pastram surpriza pana mai incolo. GreyhounD (expertul CG in ale volanului) are cuvantul:

    Datorita faptului ca Forza Motorsport 2 nu ne permite un grad foarte mare de customizare a unei sesiuni de joc, am intocmit urmatorul regulament de concurs:

    1. Daca numarul de inscrisi depaseste 8 (numarul maxim de jucatori intr-o cursa), atunci etapa va fi precedata de o sesiune de calificari. Fiecare participant va avea dreptul la 5 tururi de calificare, notandu-se timpul cel mai rapid. In functie de timpii obtinuti, concurentii vor participa in prima sau a doua cursa a etapei. Este important sa se obtina timpi buni, prima cursa avand punctajul cel mai mare. Punctajul fiecarei etape va fi in functie de numarul de participanti si de numarul de curse.
    De exemplu, 16 participanti, 2 curse, se puncteaza in felul urmator:

    locul 1. 18 puncte | locul 2. 16 puncte | locul 3. 14 puncte | locul 4. 13 puncte |
    locul 5. 12 puncte | locul 6. 11 puncte | locul 7. 10 puncte | locul 8. 9 puncte |
    locul 9. 8 puncte | locul 10. 7 puncte | locul 11. 6 puncte | locul 12. 5 puncte |
    locul 13. 4 puncte | locul 14. 3 puncte | locul 15. 2 puncte | locul 16. 1 punct |

    2. Fiecare cursa va avea 25 de tururi.

    Damage type: Simulation
    Tires and Fuel: Simulation
    Collisions: On
    Grid Order: In ordinea calificarilor
    End Race Timer: 5 minute
    Assists: la alegerea fiecarui participant

    3. Trasele campionatului sunt: Maple Valley, Silverstone Grand Prix, Mazda Laguna Seca, Road Atlanta, Tsukuba, Sunset Infield, Mugello, Suzuka, Sebring.

    4. Masinile vor fi puse la dispozitie de organizatori, pentru a nu exista discutii legate de performante. Masina participanta este Lamborghini Murcielago clasa S. Fiecare concurent isi va putea face Tune dupa bunul plac. Partile de upgrade nu trebuie sa fie modificate in niciun fel (mergem pe increderea participantilor).

    5. Fiecare cursa va fi salvata, daca exista contestatii se pot urmari astfel salvarile si se poate ajunge la o decizie.

    Reguli de conduita in cursa:

    1. Regula de baza este bunul simt si respectul fata de ceilalti participanti. Nu faceti depasiri inutile si riscante, nu incercati sa blocati un concurent mai rapid decat voi, intrandu-i in fata sau jenandu-l cand va depaseste.

    2. In prima curba a cursei si in special in primul tur (cand pneurile sunt reci), incercati sa mergeti calm, nu va ingramaditi in primul viraj. Nu conteaza daca ati pierdut o pozitie, aveti la dispozitie 25 de tururi ca sa aratati ce puteti. Evitati pe cat posibil coliziunile si fiti foarte atenti la franare. Este neplacut sa conduci o cursa 20 de tururi, ca apoi sa fii lovit din spate de catre un intarziat care nu a fost atent si a ratat punctul de franare (coliziunile sunt on si damage-ul este pus pe simulation, deci atentie).

    3. Aveti mare grija cum reintrati pe traseu. Daca ati gresit un punct de franare, sau pur si simplu v-a aruncat vibratorul in decor, in momentul in care reintrati pe traseu, faceti manevra cat se poate de lin si paralel cu pista. Astfel cei care vin eventual din spate sa va poata ocoli fara a fi incomodati. Concurentul iesit in decor trebuie sa cedeze intotdeauna prioritate celor aflati pe circuiti, pana cand este sigur sa reintre. Cei ce produc accidente din aceasta cauza vor fi descalificati din etapa.

    4. Nu loviti intentionat un oponent. Daca exista asemenea incidente, care au produs neplaceri, acestea trebuie raportate organizatorilor. Se vor urmari reluarile si se va lua o decizie (aceastea variaza de la penalizari in puncte si pana la descalificarea vinovatului din etapa curenta).

    5. In momentul in care intr-un viraj intra doua masini, acestea trebuie sa-si pastreze partea de pista pe care au intrat in curba.

    6. Incercati sa nu abandonati cursa daca aveti probleme cu masina. Daca masina este fumeganda, este obligatoriu intrarea la pit-uri, cine stie poate aveti noroc si urcati pe podium.

    7. Depasirea trebuie sa se faca in conditii de siguranta pentru ambii concurenti. Responsabilitatea manevrei de depasire este a celui care depaseste. Concurentul ce este depasit trebuie sa fie atent pentru a nu impiedica depasirea.
    Pozitia poate fi aparata in timpul unei manevre de depasire, atata timp cat nu se considera blocaj.

    Blocajul este definit astfel:

    - Doua (2) schimbari consecutive a trasei pentru a proteja pozitia si prin asta impiedica masina din spate care incearca sa depaseasca prin fiecare din cele doua (2) miscari. Se considera impiedicare a depasirii si cazul in care masina din fata schimba trasa pentru a nu permite celei din spate sa stea la aspiratie.
    - Schimbarea trasei pentru a proteja pozitia, daca trasa pe care vreti sa intrati este ocupata deja de cealalta masina. Se considera in acest caz ca masina care a initiat depasirea are deja dreptul asupra trasei si trebuie sa-i acordati "spatiu de manevra".
    * O trasa este considerata ocupata in momentul unei depasiri daca rotile din fata ale masinii din spate sunt cel putin in dreptul usii/soferului masinii din fata (aproximativ 2/3 sau mai mult din masina din spate este in paralel cu masina din fata).
    * Spatiu de manevra se defineste prin cel putin latimea unei masini.

    Datorita faptului ca unii concurenti nu pot ajunge sambata la ora 13:00 (serviciu, probleme, etc), am decis sa efectuam inca o sedinta duminica la ora 13:00. Astfel, va puteti califica ori sambata, ora 13:00, ori va puteti antrena toata ziua de sambata si sa va calificati duminica, ora 13:00. Si ca sa fie fair pentru cei ce se straduiesc si ajung la calificarile de sambata, pot participa si duminica, daca se simt in stare ca-si pot imbunatati timpul. Atentie totusi, daca va calificati sambata si vreti sa mai scoateti timp si duminica, va fi luat in considerare timpul de duminica.
    Cine nu reuseste sa se califice nici sambata, nici duminica la ora 13:00, va fi considerat ca necalificat si va pleca de pe ultima pozitie.

    Toti concurentii trebuie sa cunoasca regulamentul. Necunoasterea acestuia nu este o scuza.

    Inscrierile s-au incheiat, lista participantilor este:

    1. Sandman (duck vad3r) - numarul 84 - retras, inlocuit de bilamofo (bilutza) - numarul 8 - eliminat pentru neprezentare
    2. Sacaluka (SACALUKA) - numarul 1 - retras (motive necunoscute)
    3. CrissX (CrissX360) - numarul 66
    4. Bobby (Bobbic) - numarul 26
    5. MonkY (Alfamonk) - numarul 69
    6. Axeaxel (Axeaxel) - numarul 46
    7. florynd (florynd) - numarul 33
    8. Bokolino (bokolino) - numarul 9
    9. N3O2005 (DisknktD) - numarul 18 - retras (motive necunoscute), inlocuit de DeathWings (Deathwings223) - numarul 90
    10. Muggs (mu99s) - numarul 13
    11. M0R0I (M0R0I) - numarul 24 - eliminat, inlocuit de Mika (Dark Matinee) - numarul 11
    12. Dj Mo (I Dj Mo I) -numarul 20
    13. GreyhounD (Greyhound2k7) - numarul 7
    14. babulu (babulu) - numarul 25
    15. apoc (apoclambda) - numarul 23 - retras (probleme cu internetul si prefera sa nu participa ca sa nu dea lag)
    16. Taw (tauxxx) - numarul 5 - retras (motive nemotive)
    __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________


    Clasament general si final:

    1. CrissX (CrissX360) - 144 puncte
    2. GreyhounD (Greyhound2k7) - 138 puncte
    3. Axeaxel (Axeaxel) - 131 puncte
    4. florynd (florynd) - 121 puncte
    5. Dj Mo (I Dj Mo I) - 73 puncte
    6. Bokolino (bokolino) - 67 puncte
    7. babulu (babulu) - 66 puncte
    8. Mika (DarkMatinee) - 64 puncte
    9. MonkY (Alfamonk) - 59 puncte
    10. Muggs (mu99s) - 57 puncte
    11. Bobby (Bobbic) - 40 puncte
    12. DeathWings(Deathwings223) - 11 puncte
    Attached Images Attached Images consolegames_ro_concurs_forza_1.jpg 4420d1219942460-consolegames-ro-forza-motorsport-2-championship-consolegames_ro_concurs_cupe.jpg calendar.jpg forza_podium.jpg