Momentan regulile oficiale 8WR de tournament specifica si Soul of Devil Jin banat pentru turnee, nu din cauza ca ar avea moveset imba dar din cauza ca se mentin pe regula veche de CaS Characters Banned (Create a soul).
Daca nu se excretau pe ei si il faceau personaj pe tabela, toate sansele erau sa nu fie banat deloc.

Desi sunt o gramada de controverse pe forumul lor cu oameni plini de raeg, decizia finala este ca pentru turneele sustinute de cei din comunitatea 8WR acest stil va fi banat.


Alte impresii dupa ce am jucat un pic jocul : mi se pare foarte diferit de soul calibur 4. Modificarile asupra guard impactului parca sunt facute special pentru a forta jucatorii sa foloseasca quickstepul mai mult. Nu vad bine deloc sa arunci 50% din meter pt un GI de fiecare data cand se iveste ocazia.

Just Guard-ul a fost pus ca un replacer, dar din ce am testat mi se pare mai dificil de facut nu din cauza ca are fereastra de active frames aproape dublu mai mica ca la un GI, ci din cauza controllerului. Pe controllerele de ps3 / xbox un short tap pe G nu mi-a fost suficient, ratand 5/10 JG-uri. Am observat cel putin la mine o imbunatatire majora mapand G pe thumb triggers (LB/ RB pt xbox sau L1/R1 ps3) . Deasemenea jucand pe stick merge excelent daca butonul este de calitate.

Asta ma face sa cred ca incurajeaza mult mai mult spamul de block strings. Probabilitatea de a primi un GI sau JG ar trebui sa fie mult mai mica. Cred ca majoritatea vor prefera sa pastreze acel meter pentru un BE care le castiga runda, decat sa riste un GI. Desigur, asta nu inseamna ca spam away. Jucand putin online era un Mitsu care prefera sa foloseasca foarte des 4KB. Un GI pe B urmat de un ring-out facea sa merite foarte bine acel 50% meter.

Mi se pare mult mai rapid jocul fata de SC4, si se pare ca a revenit damage-wise la cel din SC3. Rundele dureaza mult mai putin, si majoritatea combourilor pe counter-hit iau in jur de 40-50% hp. Nu este problema de personaje imba, tot jocul este asa. Cei care au jucat SC3 poate isi aduc aminte ca si acolo Taki sau Astaroth te puteau termina in 10-12 secunde daca nu erai atent. Aici cumva am impresia ca asta s-a extins la toata tabela.

Mie unul imi place mult, de-abia astept sa joc mai mult si sa joc vs amicii mei de SC4, sa vedem ce mai descoperim.