Acum, sa nu fim carcotasi. Presupun ca cele 6000 de caractere nu vor fi din 100-200 de poligoane, si nu vor sta nemiscate. Prin urmare, chiar si cu metode de duping (sa zicem ca sunt cel putin 3 duplicate) tot ar ramane 2000 de caractere care fac si ele ceva. Insa ideea in sine de a randa (si atat) 6000 de caractere in timp real este indeajuns de a demonstra ca sunt suficiente consolele ca putere pentru orice. In plus, va fi ingame, vei putea "cioparti" si interactiona macar cu o parte din personaje in acelasi timp... deci e ceva.

Sa ne aducem aminte la N3, cum au incercat asa ceva (si s-a redus totul de la un prerender la cateva sute pe ecran in acelasi timp). Dupa care ne aducem aminte de Heavenly Sword... Dinasty Warriors... and so on. Desi merg pe ideea de calitate, nu cantitate, imi plac la nebunie chestiile astea la scara epica. De-aia mi-a placut intotdeauna DW. Sa vezi armate de sute/mii de soldati si tu singur (eventual cu vre-o 2-3 insi in spate) sa intri intre ei sa faci "curat". Priceless (chiar daca 90% din armatele acelea fac aceleasi actiuni) !