Quote Originally Posted by Zombozo View Post
Seria Mass Effect a devenit mai slabă cu fiecare joc, primul Mass Effect combina elemente de RPG/action �ntr-un mod foarte bun, aveai stats-uri pentru membrii party-uluii, aveai un skill-tree mai diversificat ce conţinea elemente de bază �ntr-un precum lockpicking, puteai explora planetele după bunul plac folosind vehiculul Mako şi lista poate continua. Da, aceste mechanici nu erau foarte bine implementate dar asta nu �nseamnă că ele trebuie scoase din următoarele jocuri, ci trebuie finisate şi integrate mai bine �n joc. Cu fiecare joc seria a abandonat rădăcinile RPG şi s-a transformat �ntr-un corrirod shooter liniar.

C�t despre Battlefied...se vede clar influenţa celor de la EA, cei de la Dice au spus �ntr-un interviu că nu vor face DLC-uri contra cost... şi deja se vorbeşte de un nou joc Battlefied la nici măcar un an de la lansare.

In ceea ce priveste Mass Effect totul e extrem de relativ, mie mi-au placut toate 3 la fel de mult, e o lume care are o imersiune aparte si privesc trilogia ca un intreg.
Nu rezolvam nimic daca ne tot plangem despre trendul industriei cu passuri, deleceuri si toate rahaturile posibile. O fac TOTI developerii: uita-te la Naughty Dog care mai mult ca sigur sunt obligati de Sony sa ne taxeze si cand pornim consola in ultimul timp. Da, gamingul devine un hobby/pasiune din ce in ce mai costisitoare si din pacate nu avem absolut nici un control asupra fenomenului. Platesti, te diCstrezi, nu platesti, mergi cu prietena in parc in cel mai fericit caz. Asta era o paranteza referitoare la Battlefield, vroiam sa evidentiez ca lansarea deleceurilor nu are absolut nici un efect asupra calitatii produsului initial. Ori e bun jocul ori e un *****, 2 harti in plus nu-i vor creste scorul pe metacritic.