greu, usor, chiar nu conteaza. cum au fost o data in stare sa faca ceva nu vad dc nu ar fi din nou.
pe de alta parte ma gandesc ca acum e si alta presiune asupra studiourilor, iar noi am ajuns sa avem si alte pretentii de la jocuri (dovada si faptul ca multe au avut vanzari mari, insa si nemultumiri pe masura).
Deci lumea le cumpara, probabil de dragul de a zice ca l-am jucat si pe asta, in timp ce altii vor sa simta acel "ceva" dintr-un anumit joc (gen cockpit view in Grid, explozii si alte cele in Blur etc.). Cum in ziua de azi banul dicteaza, normal ca unele jocuri vor crea impresia de deja vu, fiindca majoritatea doar vor sa joace si xyz joc, fara sa le pese de o mica chichita, in timp ce altii (printre care ma numar si eu cu NFS MW - sunt dezamagit ca arata ca un burnout acum, ca sa nu mai vb de acea coperta oribila; sau Grid care nu are acel ceva - de ex. pt mine dificultatea si manevrabilitatea care chiar ma tinea in antren, nu ca la altele in care ma simteam ca doar fac o plimbare).
Nu stiu daca e lipsa de logica ori bun simt, ci doar faptul ca majoritatea cerintelor de pe o piata dicteaza; iar cei care o anumita pretentie, dar sunt intr-un procent redus, nu o vor primi (chit ca developerii o vor si ei, dar daca e un sef care zice ca nu ca asa a iesit nush ce studiu de piata din state.. atunci pa). Asta e, cat timp inca putem juca titlurile de succes de acum cativa ani nu e totul pierdut.