h0stile: nu citesti atent ce scriu. Vorbeam de rezilierea contractului meu cu firmele respective (nu cu ISP-ul, ci cu cei la care eu lucrez). Ma refeream la faptul ca eu daca nu pot lucra pentru ca o tanti nu are habar sa faca o diagnosticare... eu imi pierd contractul/locul de munca in timp ce ea isi va bate in continuare joc de clienti.

Cat despre Vodafone... am de backup un 3.6Mbps care se tine chiar foarte bine (350-400KB/s, mai greu cu latentele insa, e anti-gaming)... N-am fost nevoit sa sun macar odata la suport. Merge la fel ca in prima zi (dar deh, avantajele si dezavantajele wireless-ului).

Ines... la ei de fiecare data cand am sunat, nici n-am apucat sa-mi termin "pledoaria" ca deja se stia unde este problema, sau cat dureaza reparatia problemei. Niciodata la Ines nu a ramas de pe o zi pe alta. S-a rezolvat fie pe loc, fie in cateva ore (cand a fost nu stiu ce furtuna de li s-a taiat fibra in cateva locuri). Nota 10 (dar si preturi pe masura).