If it ain't broke, don't fix it se mai spune prin diferite locuri, iar ATI a dovedit ca poate face un procesor grafic destinat consolelor exceptional. nVidia a avut o abordare traditionala in ceea ce priveste GPU-urile folosite in Xbox 1 si PS3. Primul era un GeForce 3 Titanium 200 pur, iar RSX este un 7800 cu mici modificari in principal pe partea de control al memoriei, ambele proiectate ca si procesoarele grafice de PC, deci nu posedau cine stie ce experienta anterioara pe care s-o foloseasca in PS3. Poate noul lor GPU va fi mai adaptat nevoilor unei console, dar ATI, care a lucrat in trecut la Gamecube, a reusit sa scoata un produs mai bun, motiv pentru care preferinta mea este ca parteneriatul MS-AMD sa continue.
Pe partea de PC, insa, sunt pentru nVidia all the way! PhysX, baby! Ca o paranteza, abia de curand au licentiat tehnologia PhysX si pentru PS3, dar va fi implementata prin Cell, deoarece seria a 7-a de la GeForce nu cunoaste procesarea efectelor de fizica.