Quote Originally Posted by cryyo View Post
Daca il cumparati veti beneficia de consultanta inainte de achizitie si de livrare si instalare gratuit. Deci ce va plangeti ?
La banii aia, vorba lui Dj Mo, ar trebui sa mi-l aduca si cu avionul

Serios vorbind acum... de cand e "consultanta inainte de achizitie" ceva care ar trebui platit? Parca rolul celor de la Sony (sau din orice alt magazin de profil) asta este... sa-ti ofere consultanta la achizitie, indiferent ca e vorba de un Sony de 200 EUR sau de 20.000 EUR. Pentru livrare sunt obligati oricum prin lege sa asigure transport gratuit. Iar instalarea... no comment.

Un pic off-topic, sa va spun o poveste interesanta cu service Sony la TV-uri. Nu stiu daca mai este de actualitate (ca n-am mai achizitionat un Sony de mult timp), dar daca este... atunci o sa intelegeti cum merg treburile in "Romanica". Deci, acum vre-o 7-8 ani s-a busit TV-ul Sony. Un mastodont (tub Trinitron)... a venit de la firma autorizata de service... a zis ca trebuie schimbat un modul. A mai facut un drum ca sa aduca modulul (pt. ca desigur nu avea la el)... nu a fost ce trebuia. Si inca unul pentru ca nu era cel corect. Eu deja eram stressat si l-am intrebat pe om cam cat ar costa toata distractia (avand in vedere ca facuse atatea drumuri). Mi-a spus zambind ca el e super fericit daca-l chem de cat mai multe ori, pentru ca de la Sony i se plateste ceva de genul 100 USD (la vremea aceea) per interventie. Cum ar veni "diurna si transport". Peste care probabil se punea si manopera (suportata in garantie tot de Sony).

Acum... stau si ma gandesc... de-asta o avea Sony pierderi asa mari pe partea de TV-uri?