Quote Originally Posted by mark View Post
Monky nu te ambala, se aplica la orice produs Apple, fie ca e Macbook Pro, iPhone, iPad, etc. NU E VALABIL DOAR LA ORANGE! E politica Apple.
Nu ma ambalez, dar ma faci mincinos in fata a nu stiu cata oara... Adica eu iti spun (cred ca de 5 ori am zis asta) ca mie mi-au desfacut produse noi in fata, sigilate, si tu o tii pe-a ta cu Orange-ul si politica Apple. Repet, mie daca mi-ar fi dat ceva refurbished in locul unui produs nou, de-abia cumparat... i-as fi bagat pe undeva si mi-as fi luat banii inapoi. Dar nu au facut asta. Ba chiar la iPad 4 cei de la Noumax mi-au spus ca am 2 posibilitati. Prima era sa il schimbe ei prin canalul de service (dura o zi-doua), si a doua era sa astept sa mai aduca altele pe stoc si sa iau un alt iPad sigilat (putea dura 2-3 saptamani). Am ales prima modalitate, au adus vreo 5 bucati si in final am ales sa raman cu unul dintre ele (care avea cel mai putin vizibile probleme)... Dupa cum vezi nu are nici cea mai mica legatura cu ce spui tu.

Mai mult, la iPad 3-ul luat de la emag (despre care am si scris pas cu pas ce s-a intamplat)... am schimbat 3... unul dupa altul, direct in magazin (toate aveau tenta galbuie). Si cum nici al treilea nu a fost OK, am cerut banii inapoi. Am mers si am cumparat de la iStyle unde mi-au spus clar ca daca nu e OK, vor desface un alt iPad. A fost perfect din prima si nu a mai fost nevoie de nicio alta schimbare.

In toate schimbarile astea, eu nu am vazut niciun refurbished si nu mi-a bagat nimeni pe gat faze gen "Asta e politica Apple". Si daca s-ar fi intamplat, le-as fi dat reject din start. Acum mark... daca din toata chestia asta tu o tii pe-a ta, sa fii sanatos!

Poate tu te referi la produse defecte dupa un anumit timp de functionare... cu care te-ai dus in service. Asta e o cu totul alta mancare de peste... si daca nu intelegi diferenta, atunci e grav.