* * * Console Games Thread * * * -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Thread : Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii Started at 29-07-2022 03:31 by GamersRO Visit at https://www.consolegames.ro/forum/showthread.php?t=190187 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 1] Author : GamersRO Date : 29-07-2022 03:31 Title : Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii Hello, suntem aici de la Gamers.ro (http://www.gamers.ro) si vrem sa fim cat mai apropiati de comunitatea de gameri. Cine suntem noi? Gamers.ro (http://www.gamers.ro) este parte a unei companii internationale puternice, avand colaborari cu cei mai mari dintre distribuitori si producatori. Avem o gama larga de produse pe site. Pe langa produse de gaming, console, jocuri, accesorii, oferim si componente PC, telefoane mobile, tablete, Smartwatchuri, si multe altele! Noi oferim printre primii precomenzile și noutatiile de pe piata de gaming si avem preturi foarte bune si accesibile. Deasemeni avem promotii saptamanale si organizam des concursuri si giveaways. So stay tuned! Daca aveti intrebari, nelamuriri referitoare la un produs, precomenzi sau orice altceva, please let us know... Aici vom incerca sa anuntam reducerile serioase, sau stocurile mult asteptate. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 2] Author : MonkY Date : 29-07-2022 03:33 Welcome, GamersRO! Sper sa fie intr-un ceas bun! Vin si eu cu un reminder aici (https://www.consolegames.ro/forum/f59-hot-story/189876-colaborare-consolegames-ro-gamers-ro/), pentru codul de discount de 10%. Thanks! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 3] Author : fdkenzo Date : 31-07-2022 11:52 Salutare! Am o întrebare, dacă pun in aceiași comanda GOW Ragnarok și TLOU Remake, îmi vor veni pe rând in ziua lansării? Acum am sesizat ca plata este ramburs, voi plăti pentru fiecare când va ajunge? Mulțumesc! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 4] Author : GamersRO Date : 01-08-2022 16:22 Salutare! Am o întrebare, dacă pun in aceiași comanda GOW Ragnarok și TLOU Remake, îmi vor veni pe rând in ziua lansării? Acum am sesizat ca plata este ramburs, voi plăti pentru fiecare când va ajunge? Mulțumesc! Buna! :) Da, trimitem separat precomenzile. Exact, vei plati pentru fiecare cand ajunge la tine. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 5] Author : vladthegamer Date : 02-08-2022 10:55 Buna ziua! Ati putea avea in vedere ca pe viitor sa introduceti plata cu cardul? Sent from my iPhone using Tapatalk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 6] Author : GamersRO Date : 02-08-2022 15:48 Buna ziua! Ati putea avea in vedere ca pe viitor sa introduceti plata cu cardul? Sent from my iPhone using Tapatalk Buna ziua! Da, in cel mult 2 luni vom avea posibilitate de plata online. :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 7] Author : 4_2 Date : 02-08-2022 16:41 Preorder-ul la voi, la God of War Ragnarok, vine si cu artbook? Sau aceea e o oferta exclusiva la concurenta? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 8] Author : GamersRO Date : 03-08-2022 13:44 Preorder-ul la voi, la God of War Ragnarok, vine si cu artbook? Sau aceea e o oferta exclusiva la concurenta? Buna! Bonusul de precomanda la Standard Edition, pe care o avem, este Kratos Risen Snow Armor si Atreus Risen Snow Tunic. Artbook apare la alta editie. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 9] Author : liviuxd Date : 03-08-2022 14:02 Buna ziua, Ce este mai exact cadoul de precomanda la Gotham Knights? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 10] Author : GamersRO Date : 03-08-2022 16:09 Buna ziua, Ce este mai exact cadoul de precomanda la Gotham Knights? Buna! :) Cadoul de precomanda este un Card Pack. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 11] Author : GamersRO Date : 03-08-2022 16:17 B-) CONCURS B-) Răspunde la întrebarea noastră pe Instagram: ❓ Cu care dintre cele două jocuri vrei să te joci cu prietenii? Condițiile concursului: :gamepad: Urmărește-ne pe Instagram: @gamersromania (https://www.instagram.com/gamersromania/) :gamepad: Like poza :gamepad: Scrie răspunsul tău în comentariu :clock: Termen limită de înscriere: 17 August 15:00. În aceeași zi vom extrage câștigătorul! \:D/ Câștigă: Dying Light 2 sau F1 22 în funcție de alegerea ta! Regulamentul concursului: link în BIO. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 12] Author : ATX-MG Date : 03-08-2022 16:23 Buna! Bonusul de precomanda la Standard Edition, pe care o avem, este Kratos Risen Snow Armor si Atreus Risen Snow Tunic. Artbook apare la alta editie. Artbook-ul este oferit drept bonus de precomanda la Standard Edition, nu exista o editie separata. :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 13] Author : Phi Date : 04-08-2022 08:10 Salut. Am plasat o precomanda pentru 4 jocuri. Imi apare ca am transport gratis. Va trebui sa mai achit si transportul cand o sa le primesc, avand in vedere ca o sa fie trimise unul cate unul? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 14] Author : GamersRO Date : 04-08-2022 09:52 Salut. Am plasat o precomanda pentru 4 jocuri. Imi apare ca am transport gratis. Va trebui sa mai achit si transportul cand o sa le primesc, avand in vedere ca o sa fie trimise unul cate unul? Salut! Daca apare la comanda ca ai transport gratis, atunci nu, nu trebuie sa achiti taxa de livrare, nici daca sunt precomenzi si vor fi trimise separat :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 15] Author : GamersRO Date : 05-08-2022 17:16 Artbook-ul este oferit drept bonus de precomanda la Standard Edition, nu exista o editie separata. :) Buna ziua. :) Furnizorul nostru este Sony Ungaria, noi nu am primit inca informatii oficiale in legatura cu acest aspect, nu stim sa se ofere artbook, deocamdata garantie ne putem asuma doar pentru ce avem afisat pe site. Daca doriti, ne puteti impartasi si noua de unde ati obtinut aceste informatii? Cine ofera artbook-ul? Multumim anticipat! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 16] Author : GamersRO Date : 12-08-2022 11:32 Ultimele 3 zile de Sony Summer Sale la Gamers.ro! B-) Nu scapa ocazia, arunca o privire la jocurile din oferta de vara! :> -> https://bit.ly/3oRCJ5a -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 17] Author : MMG Date : 12-08-2022 14:02 Salut, cateva intrebari as avea pentru voi. Jocurile pe care le aduceti au coperta in Engleza, de fel, sau este multilanguage? Sau poate alta limba? Ma uitam la jocuri ca Gran Turismo 7, HFW, Elden Ring. Poate si cele de la precomanda, ca GoW Ragnarok, MW2, etc. Daca ar avea coperta doar in engleza, ar fi super, nu as vrea sa dau comanda si apoi sa trebuiasca sa le refuz ca sunt in cine stie ce limba. Stiu ca ele merg jucate si in engleza, dar asta e o alegere personala pe care eu o fac. Si legat de MW2, voi aveti bonus la precomanda, acel BETA access? Multumesc anticipat de raspunsuri. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 18] Author : GamersRO Date : 12-08-2022 16:20 Salut, cateva intrebari as avea pentru voi. Jocurile pe care le aduceti au coperta in Engleza, de fel, sau este multilanguage? Sau poate alta limba? Ma uitam la jocuri ca Gran Turismo 7, HFW, Elden Ring. Poate si cele de la precomanda, ca GoW Ragnarok, MW2, etc. Daca ar avea coperta doar in engleza, ar fi super, nu as vrea sa dau comanda si apoi sa trebuiasca sa le refuz ca sunt in cine stie ce limba. Stiu ca ele merg jucate si in engleza, dar asta e o alegere personala pe care eu o fac. Si legat de MW2, voi aveti bonus la precomanda, acel BETA access? Multumesc anticipat de raspunsuri. Buna! :) De obicei au coperta in Engleza, dar depinde de joc si de situatie, avem multi partneri din UE. Eventual pt siguranta, poti sa intrebi pe mail, FN messenger sau telefonic inainte de a comanda. Din pacate nu putem oferi bonus de precomanda la MW2. Weekend placut! ;) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 19] Author : MMG Date : 12-08-2022 21:01 Multumesc de raspuns, asa voi face. Weekend fain! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 20] Author : GamersRO Date : 23-08-2022 15:49 Cele mai noi promoții: B-) https://www.gamers.ro/oferte -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 21] Author : sexbobomb91 Date : 23-08-2022 15:53 Cele mai noi promoții: B-) https://www.gamers.ro/oferte Ar fi foarte folositor un filtru cu platforme si poate un interval de pret. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 22] Author : GamersRO Date : 23-08-2022 17:40 Ar fi foarte folositor un filtru cu platforme si poate un interval de pret. Multumim pentru observatie! Spre sfarsitul anului, sau la inceputul anului viitor, vom avea un site nou-nout cu mult mai multe functionalitati de comoditate! :> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 23] Author : dark18 Date : 24-08-2022 13:39 Inca o sugestie, nu stiu sigur daca s-a spus: de adaugat in site limba ce se afla pe carcasa jocului. Cei de la JRC, de exemplu, aveau scris lucrul asta. Spun lucrul asta, deoarece pe spatele lui Saints Row Day One Edition apare scris in limba italiana si spaniola. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 24] Author : Xander Date : 25-08-2022 12:33 Salutare. As fi interesat de achitizia unui controller de XBOX Series, insa statusul stocului este "In curs de receptie". Ce inseamna asta mai exact? Daca plasez comanda astazi, care ar fi timpul de livrare? https://www.gamers.ro/xboxseries/xbox-series-x-wireless-controller-black -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 25] Author : fdkenzo Date : 02-09-2022 09:20 Salutare, Vom primi azi TLOU (cei cu precomandă)? Nu am primit nici un AWB, email, telefon… Mulțumesc! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 26] Author : SeCeX Date : 03-09-2022 12:57 Am venit si eu sa pun o intrebare dar se pare ca trebuie sa ma asez la rand :(. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 27] Author : GamersRO Date : 05-09-2022 14:41 Salutare, codul de reducere a fost extins, de acum ar trebui sa functioneze. ---------- Post added 05-09-2022 at 13:48 ---------- Salutari prieteni gameri! Curând vă vom oferi câteva surprize, care sperăm să vă aducă bucurie! Până atunci, începe sezonul lansărilor! Urmăriți aici lansările lunii: https://www.gamers.ro/lansari-joc/2022-septembrie ---------- Post added 05-09-2022 at 13:52 ---------- Salutare, din păcate avem o întârziere de la producator dar intarzierea nu va fi mai mare de cateva zile (1-3 zile lucrătoare) ---------- Post added 05-09-2022 at 13:55 ---------- Buna ziua, mesajul de in curs de receptie inseamna ori ca urmeaza sa inre in stoc sau ca nu e in depozitul central, in orice caz comenzile se pot face si produsul va fi livrat cand va fi in depozitul central, cand in aceasi zi sau ziua urmatoare va si fi predat curierului. ---------- Post added 05-09-2022 at 14:07 ---------- Salutare, Vom primi azi TLOU (cei cu precomandă)? Nu am primit nici un AWB, email, telefon… Mulțumesc! Salutare, din păcate avem o întârziere de la producator dar intarzierea nu va fi mai mare de cateva zile (1-3 zile lucrătoare) ---------- Post added 05-09-2022 at 16:10 ---------- Salutare. As fi interesat de achitizia unui controller de XBOX Series, insa statusul stocului este "In curs de receptie". Ce inseamna asta mai exact? Daca plasez comanda astazi, care ar fi timpul de livrare? https://www.gamers.ro/xboxseries/xbox-series-x-wireless-controller-black Buna, controllerul este deja in stoc acum, cu scuze pentr raspunsul intarziat. "in curs de receptie" inseamna de obicei cel mult cateva zile -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 28] Author : SeCeX Date : 05-09-2022 19:45 Ma bucur sa vad ca nu a fost in zadar telefonul meu, acum va rog, explicati mi si mie de ce trimiteti precomenzile in ziua lansarii,este cel putin fara noima. asta mi a spus colegul vostru de la relatii cu clientii cand l am intrebat daca ajunge steelrising in ziua in care este lansarea oficiala. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 29] Author : GamersRO Date : 06-09-2022 09:07 Ma bucur sa vad ca nu a fost in zadar telefonul meu, acum va rog, explicati mi si mie de ce trimiteti precomenzile in ziua lansarii,este cel putin fara noima. asta mi a spus colegul vostru de la relatii cu clientii cand l am intrebat daca ajunge steelrising in ziua in care este lansarea oficiala. Nu in ziua lansarii trimitem precomenzile. In ziua lansarii le primesc cumparatorii. Noi le primim cu cateva zile inainte de lansare si le trimitem din timp, astfel incat cumparatorii sa le trimitem exact in ziua lansarii -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 30] Author : SeCeX Date : 06-09-2022 09:46 Nu in ziua lansarii trimitem precomenzile. In ziua lansarii le primesc cumparatorii. Noi le primim cu cateva zile inainte de lansare si le trimitem din timp, astfel incat cumparatorii sa le trimitem exact in ziua lansarii In regula, reusiti sa trimiteti Steelrising de ps5 astfel in cat sa ajunga in ziua lansarii? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 31] Author : lilmonkey Date : 06-09-2022 11:22 Nu in ziua lansarii trimitem precomenzile. In ziua lansarii le primesc cumparatorii. Noi le primim cu cateva zile inainte de lansare si le trimitem din timp, astfel incat cumparatorii sa le trimitem exact in ziua lansarii doar ca nu se intampla asa, cel putin la the last of us. si la fel am patit si la alta comanda in trecut. cu parere de rau, am anulat precomenzile pe care le aveam. ok, la jocuri lansate deja poate ca sunt oferte, discounturi etc, dar la preorders cel putin acum sunteti mult sub alte magazine existente pe piata locala. Nu mai zic de comunicare, raspundeti extrem de greu si nu comunicati proactiv - nu trebuie sa intreb eu daca se livreaza in launch day, daca stiti ca intarziati, mi s-ar parea decent sa anuntati asta voi. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 32] Author : asatgmures Date : 06-09-2022 12:44 traim in romania, nu merge nimic ca uns in tara asta, dar eu as lua de la emag si le-as cere celor de la gamers sa plateasca diferenta, daca nu sunt in stare sa respecte un contract! pe mine m a programat militia din bucuresti la o luna si o saptamana dupa ce am dat sala sa dau traseul pt a, acum am uitat tot ce-am invatat si s-a si aglomerat ca draq orasul, noi sa fim sanatosi...:p -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 33] Author : Xander RO Date : 06-09-2022 13:42 Nu vreau sa le iau apararea intrucat si eu am patit sa-mi intarzie precomenzi dar cred ca nu este sanatos nici principiul 'sa le dam in cap sa moara'. Si asa avem in Romania cateva gameshop-uri dedicate strict pentru gaming, le numeri pe degete, nu e ok sa facem rage la fiecare intarziere de 1-2-n zile la o precomanda. Intr-o tara in care nu poti sa-ti vinzi propria casa fara 150 de mii de hartii semnate si acorduri si stampile, te mai astepti sa mai intarzie si cate o precomanda. Oamenii incearca, dar un uitati ca au si ei un furnizor care intai trimite in tari cu un tier mai sus decat Romania, se mai intarzie. Apoi vin si firmele de curierat... care din pacate difera de la firma/oras la oras/firma. Exemplu personal: Aici in Bucuresti este fenomenal baiatul de la sameday, de cate ori nu ma gaseste acasa sau nu raspund la telefon (pentru ca nu pot) ma ajuta, imi da sms, se intoarce etc. Prin comparatie directa, in Constanta, aceeasi firma de curierat are angajat in zona parintilor mei un retardat care dupa ce ca e nepoliticos si te cearta daca nu raspunzi la primul beep, mai si pleaca cu pachetele si minte ca a sunat dar de fapt de multe ori nici nu suna (si mai e si prost pe deasupra, abia legi o conversatie cu subiect si predicat cu el). La polul opus este Cargus, la Constanta e un baiat minunat cu care mai stau si la cate o tigara iar aici la Bucuresti pe zona mea cand vad sms cu 'livrat prin Cargus' merg si vomit fiere. E clar ca in ziua aia trebuie sa ma pregatesc sa ma intalnesc cu el undeva pe traseu si sa am baterie la telefon. Lucrurile difera de la oras la oras, de la firma la firma. Nu spune nimeni ca Gamers.ro sunt perfecti, dar daca vrem sa pasim intr-o lume civilizata in care oamenii procura jocuri de la magazine de jocuri dedicate si nu de la magazine care printre scutece si cauciucuri vand si jocuri, trebuie sa avem putina rabdare cu ei si sa le dam putin credit in avans. Pe mine spre exemplu ma distrug cei de la Gamers ca nu pot plati in 2022 online dar am ales sa am rabdare si sa incerc sa ii ajut totusi, cand se poate. Sigur, fiecare aveti dreptate in felul vostru, nu luati personal nimic din ceea ce am scris mai sus, vorbesc la modul general. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 34] Author : Antiohh Date : 06-09-2022 14:31 adevarul este ca oamenii de cele mai multe ori platesc un pret premium pentru o precomanda si se asteapta sa fie totul perfect. si e normal sa fie asa. inteleg cand ceva merge prost, dar trebuie sa anunti si sa oferi un bonus. M-am enervat de multe ori cu cei de la tazz, de exemplu, dar mereu s-au oferit sa imi ofere un voucher la o urmatoare comanda cand au dat-o in bara, asa ca inca comand des de la ei. e adevarat ca o firma mica nu poate concura la anumite facilitati cu cineva ca emag, dar mie mi se pare ok ca lumea sa zica aici ce ii deranjeaza ca sa vada cei de la gamers ce pot schimba in prealabil (daca considera ca e rentabil). Pe mine unul nu ma afecteaza catusi de putin o intarziere de cateva zile la un joc, dar de cand urmaresc accest forum vad ca este ceva extrem de important pt pasionati (la fel si limba de pe coperta). Unii isi iau chiar concediu special pt un joc, asa ca le dai complet planurile peste cap. Mie mi s-a intamplat sa am nevoie de solutie de lentile de contact, au intarziat f mult comanda (a2a oara consecutiv), iar eu urma sa plec din tara si aveam nevoie de sticlutele acelea neaparat. Din cauza lor a trebuit sa rascolesc tot orasul dupa ce aveam nevoie, ca nu mai aveam timp sa fac comanda de pe alt site. + ca daca mi-ar fi zis din momentul in care si-au dat seama ca au gresit, aveam timp sa comand din alta parte. Veci nu am mai comandat de pe acel site (si le-am zis tuturor ca sunt neseriosi). -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 35] Author : GamersRO Date : 06-09-2022 17:28 Dragi prieteni, in primul rand ne cerem scuze pentru toate inconvenientele si pentru raspunsurile intarziate. Permiteti-ne sa revenim in cursul zilei de maine cu o reactie, cu o asumare a raspunderii si cu raspunsuri pentru toata lumea. Multumim mult pentru intelegere! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 36] Author : smits Date : 06-09-2022 22:49 God of war va fi trimis la timp? sau sa anulez? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 37] Author : fdkenzo Date : 07-09-2022 18:45 Nici in ziua de azi nu a ajuns precomandă la TLOU, nici un email, mesaj, nimic! Permiteți-mi sa va spun ca nu este in regula, oricât de multă răbdare am avea, dar de cele mai multe ori o comunicare sănătoasă rezolva destul de multe. Faptul ca scrieți pe un forum o data la ceva timp (câteva zile, vad ca nici după ultima postare nu v-ați ținut de cuvânt), nu înseamnă ca eu ca și consumator am parte de o comunicare directa din partea dumneavoastră. Nu va da nimeni in cap, însă este clar ca m-ați pierdut de client. Va doresc succes in ceea ce faceți și poate ma veți recâștigă într-un viitor mai bun! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 38] Author : GamersRO Date : 07-09-2022 18:57 Dragi prieteni, sa sprijinim gamingul din Romania a fost dintotdeauna unul din telurile nastre cele mai importante. Acesta e motivul pentru care avem preturi bune, pentru care profitul nu e prioritar la noi in detrimentul dezvoltarii activitatii, pentru care reinvestim cat mai mult in dezvoltare si pentru care oferim nenumarate campanii promotionale si concursuri cu premii, asa cum vom oferi si aici, in acest forum, chiar in zilele urmatoare! Cei care ne urmariti de ceva vreme, probabil va amintiti cum in trecutul nu foarte indepartat nu existau astfel de probleme, toate precomenzile ajungeau in ziua lansarii! Au fost indelungi discutii aici pe forum, in mare parte neincrezatoare, inainte de lansarea consolelor Next-Gen, dar toti cei care au precomandat la noi aceste console,le-au primite exact in ziua lansarii si la un pret forate bun! (chiar daca nu aveam un stoc ultra consistent). Vorbim aici de console Series X si PS5! Sau poate va amintiti cand, daca nu ma inseala memoria, tocmai Last of Us, a ajuns la voi cu o zi inainte de lansare (bineinteles a fost o eroare din partea noastra, ne-a luat valul, nu aveam dreptul sa facem asta, chiar am fost aproape sa luam o amenda consistenta) Dar s-a intamplat, si nu doar cu acest joc! In ultima perioada am avut, mai des decat ne-am fi dorit, intarzieri ale livrarilor precomenzilor, din partea furnizorilor nostri. Chiar daca vina e a lor, raspunderea e a noastra si bineinteles ne asumam, ne cerem scuze si lucram din greu sa eliminam aceste situatii. De asemeni anuntam prin email, din timp aceste intarzieri, cu scuze pentru cei care din diferite motive tehnice/erori, nu primesc la timp aceste notificari! Suntem gameri, stim ce inseamna sa astepti de mult lansarea unui joc, iar apoi sa nu il primesti la timp! Vom lucra si corecta acest aspect! Totodata trebuie sa subliniez totusi, ca in nici un caz nu se va intampla asta la „marile lansari”, adica raspunzand unei intrebari de mai sus, cu siguranta veti primi in ziua lansarii God of War, Fifa 23, sau de altfel marea majoritate a precomenzilor. Noi ne dorim toate. Nu in ultimul rand, permiteti-mi o mica scuza, probabil multa lume stie, nu am cum sa o spun mai frumos, nu suntem inca una din tarile prioritare in industria gamingului. Spun inca, pentru ca unul din telurile noastre este de a deveni. Si oricat de marketing suna, una din modalitati este tocmai de a le demonstra ca exista cerere si se cumpara. Stiu la modul cel mai concret ca se urmaresc aceste cifre. Legat de comunicare, avem 2 colegi noi, perioada lansarilor a inceput si inca muncim mult pentru ca noul nostru site sa poata aparea cel tarziu la inceputul anului 2023. Nu cautam scuze, vom incerca sa fim mai prompti, iar din noiembrie vom mai aduce colegi, tocmai pentru a putea fi mai rapizi in comunicare. Rezumand, va intelegem nemultumirile, vom face tot ce tine de noi, sa nu mai apara aceste intarzieri, ne cerem scuze inca o data si, ca un cadou de la noi, va rugam urmariti-ne aici pe forum zilele urmatoare! Va pregatim o surpriza! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 39] Author : codpin Date : 07-09-2022 20:34 Fain raspuns da pare scris de 2 oameni diferiti: se trece de la singular la plural colectiv si vice versa de cateva ori. Chiar aveti ceva probleme de comunicare. Daca aveti nevoie de ajutor pe partea asta, PM me, poate va pot ajuta.* *shameless plug* Mai aduceti in viitorul apropiat Steelrising PS5? Vad ca e stoc epuizat la precomanda. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 40] Author : lilmonkey Date : 08-09-2022 18:12 wall of text, ce m-a interesat pe mine din el: - anuntati pe email intarzierile, doar ca nu merge sistemul.ocazional. eu am picat in categoria ocazional, v-am scris de 3 ori, de 2 ori nici n-am primit raspuns - voi hotarati care sunt "marile lansari". pentru mine, TLOU PS5 a fost o mare lansare, si as fi vrut sa-l joc day 1. l-am jucat day 6, pentru ca in day 4 am renuntat la voi, si am dat comanda in alta parte iar in 2 zile a ajuns. - colegi noi. intarzieri. i get it, it's normal. dar daca asta va e capacitatea acum, pune frate un banner mare pe homepage cu don't call us, we'll call you, macar sa stiu o treaba, nu sa imi aduc eu aminte din cand in cand sa va intreb de sanatate. - furnizorii au intarziat. furnizorii vostrii au intarziat, ai altora nu. so...it's a you issue :) sper sa remediati partea asta de procese, competitie e pe piata zic eu - uneori reduceri la jocuri digitale, jocurinoi, chiar si altex/mg, nu mai zic de olx... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 41] Author : SeCeX Date : 08-09-2022 18:27 Fain raspuns da pare scris de 2 oameni diferiti: se trece de la singular la plural colectiv si vice versa de cateva ori. Chiar aveti ceva probleme de comunicare. Daca aveti nevoie de ajutor pe partea asta, PM me, poate va pot ajuta.* *shameless plug* Mai aduceti in viitorul apropiat Steelrising PS5? Vad ca e stoc epuizat la precomanda. Nici precomenzile nu sunt inca disponibile, mi au dat mail ca intarzie cateva zile. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 42] Author : tudort Date : 08-09-2022 20:54 Eu am primit Tlou astazi. Il instalez acum. Pe spate e scris intr-o limba necunoscuta mie. Voi da search pe google. Poate ne lumineaza cineva responsabil din partea Gamers in privinta locatiei furnizorilor. Trimis de pe al meu SM-S908B folosind Tapatalk https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220908/f446e3ba9cea57100821b688c23053ea.jpg -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 43] Author : Danny Date : 08-09-2022 21:34 Prima e suedeza, daneza, probabil finlandeza si norvegiana. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 44] Author : Schizoid Date : 09-09-2022 12:57 Eu am primit Tlou astazi. Il instalez acum. Pe spate e scris intr-o limba necunoscuta mie. Voi da search pe google. Poate ne lumineaza cineva responsabil din partea Gamers in privinta locatiei furnizorilor. Trimis de pe al meu SM-S908B folosind Tapatalk https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220908/f446e3ba9cea57100821b688c23053ea.jpg Limba engleza e paid DLC, n-ai luat cu season pass =)) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 45] Author : GamersRO Date : 09-09-2022 16:23 Fain raspuns da pare scris de 2 oameni diferiti: se trece de la singular la plural colectiv si vice versa de cateva ori. Chiar aveti ceva probleme de comunicare. Daca aveti nevoie de ajutor pe partea asta, PM me, poate va pot ajuta.* *shameless plug* Mai aduceti in viitorul apropiat Steelrising PS5? Vad ca e stoc epuizat la precomanda. Bună ziua, Steelrising pentru Xbox avem deja pe stoc, am avut si cateva PS5 însă am fost informați de producator că pe viitor prețul va fi un pic mai mare, în prezent încercam sa pastram prețurile pentru care am devenit cunoscuți, asta e motivul pentru care intarzie un pic pe PS5. Vin in viitorul apropiat, asa nis-a promis ---------- Post added 09-09-2022 at 16:54 ---------- wall of text, ce m-a interesat pe mine din el: - anuntati pe email intarzierile, doar ca nu merge sistemul.ocazional. eu am picat in categoria ocazional, v-am scris de 3 ori, de 2 ori nici n-am primit raspuns - voi hotarati care sunt "marile lansari". pentru mine, TLOU PS5 a fost o mare lansare, si as fi vrut sa-l joc day 1. l-am jucat day 6, pentru ca in day 4 am renuntat la voi, si am dat comanda in alta parte iar in 2 zile a ajuns. - colegi noi. intarzieri. i get it, it's normal. dar daca asta va e capacitatea acum, pune frate un banner mare pe homepage cu don't call us, we'll call you, macar sa stiu o treaba, nu sa imi aduc eu aminte din cand in cand sa va intreb de sanatate. - furnizorii au intarziat. furnizorii vostrii au intarziat, ai altora nu. so...it's a you issue :) sper sa remediati partea asta de procese, competitie e pe piata zic eu - uneori reduceri la jocuri digitale, jocurinoi, chiar si altex/mg, nu mai zic de olx... Noi răspundem întotdeauna, chiar dacă uneori cu întârziere, răspundem la toate emailurile, pe messengere și la telefoanele, ceea ce este mult mai mult în acest sens decât multe companii mari care răspund după 2 zile sau nici măcar nu sună înapoi la telefon. Dacă nu ați primit un răspuns, de două ori, vă rugăm să ne trimiteți datele dvs. și vom analiza de ce nu ați primit unul. TLOU a fost deja trimis luni, toate, deci cu 1 zi lucrătoare întârziere, așa că ar fi trebuit neapărat să le aveți marți sau miercuri, dar problemele tehnice se pot întâmpla întotdeauna cu curierii, din păcate. Ne cerem scuze încă o dată și promitem că vom fi mai atenți pe viitor. ---------- Post added 09-09-2022 at 16:57 ---------- Nici precomenzile nu sunt inca disponibile, mi au dat mail ca intarzie cateva zile. Precomenzile pe steelrising, atat series X cat si PS5 s-au trimis deja, Ne cerem scuze din nou daca le-ati primit cu intarziere. ---------- Post added 09-09-2022 at 16:59 ---------- Eu am primit Tlou astazi. Il instalez acum. Pe spate e scris intr-o limba necunoscuta mie. Voi da search pe google. Poate ne lumineaza cineva responsabil din partea Gamers in privinta locatiei furnizorilor. Trimis de pe al meu SM-S908B folosind Tapatalk https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220908/f446e3ba9cea57100821b688c23053ea.jpg Într-adevar e in limbi nordice, avem parteneri din întreaga UE, conform celor inscrise in Termenii si conditiile noastre, însa va asigur ca jocul este în limba engleză, iar daca va deranjeaza, din motive de colectie sau pur si simplu personal, bineinteles aveti dreptul sa ni-l returnati si in functie de disponibilitate sa incercam sa va trimitem un joc cu coperta in engleza. Dar rugamintea este, daca ati remarcat limba straina pe coperta, nu dezambalati produsul si scrieti-ne in prealabil pe email solicitarea Dumneavoastra. Multumim! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 46] Author : smits Date : 09-09-2022 18:26 Mai incerc o data. God of war va fi trimis la timp? sau sa anulez? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 47] Author : Espiritus Date : 09-09-2022 18:58 Mai incerc o data. God of war va fi trimis la timp? sau sa anulez? Au răspuns mai sus ca va fi livrat la timp. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 48] Author : smits Date : 09-09-2022 19:03 mersi. prea multe ecrane azi :D -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 49] Author : Ionutz83 Date : 10-09-2022 14:32 Salut. Controller-ul de aici https://www.gamers.ro/playstation5/playstation-5-ps5-dualsense-controller-white-black are pret bun, dar vad ca apare garantie doar 1 an. De ce, este cumva SH? Mersi. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 50] Author : flaviud Date : 10-09-2022 16:32 Daca te uiti pe site o sa vezi ca toate accesoriile de la Sony si Microsoft au doar 1 an garantie. Probabil asta e politica lor sau e o greșeală, oricum ff bun pretul -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 51] Author : MonkY Date : 10-09-2022 16:44 Cred că așa vin de la Sony. La fel sunt și pe Amazon.de, cu un an garanție, și dacă vrei 2 sau 3, plătești extra. În România însă e complicat. Deși avem lege ca pt. produsele electronice să fie oferită garanție de conformitate minim 2 ani, am observat că nu se aplică la multe/mulți. Eu de exp. tocmai ce am cumpărat 2 laptop-uri Lenovo, și am rămas șocat să văd doar 12 luni garanție... La fel, ca exemplu și Apple tot 1 an garanție oferă la produsele lor. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 52] Author : razvanrazy Date : 10-09-2022 17:20 Nu e problema cu cat iti dau ei garantie. Legislatia noastra este clara - 24 luni garantie la electronice, la persoane fizice. Daca se strica in cei 2 ani, iar comerciantul spune ca a avut doar 12 luni garantie, cerere la ANPC si se rezolva 100% - pe langa amenda, se si repara/schimba produsul. O zic din experienta. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 53] Author : smits Date : 10-09-2022 22:28 Serios, laptopuri lenovo doar 1 an? nu stiam. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 54] Author : Papillon_ Date : 11-09-2022 09:48 Răzvan are dreptate nu contează cât oferă producatorul, vânzătorul trebuie sa ofere 2 ani garanție pentru persoane fizice in UE. La un iPad Air 3 mi-a apărut pata galbena pe ecran după 1 an și 9 luni, Apple oferă doar un an garanție internationala m-am dus cu tableta la Flanco au trimis-o in service și am primit alta noua. Plătești extra dacă vrei garanție pe 3 sau 4 ani sau service mai rapid, pentru garanția standard de doi ani nu trebuie sa plătești nimic. Mai sunt și excepții in sensul in care oferă garanție pe 3 ani standard cum e Dell pe laptopuri, ai garanție de conformitate 24 de luni și garanție comercială 36 de luni. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 55] Author : mladin86 Date : 11-09-2022 12:35 Doar la PJ e doar un an -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 56] Author : GamersRO Date : 12-09-2022 11:13 Salut. Controller-ul de aici https://www.gamers.ro/playstation5/playstation-5-ps5-dualsense-controller-white-black are pret bun, dar vad ca apare garantie doar 1 an. De ce, este cumva SH? Mersi. Bună, aveți dreptate cu toții, garanția de conformitate la acest tip de produse este conform legislației UE de 2 ani de zile, iar noi o oferim de fiecare dată, bineînțeles. Într-adevăr, ne vin așa de la producători și intră automat pe site cu aceste date, cu 1 an garanție. Noi modificăm la 2 ani, se întâmplă, ca acum de exemplu, din lipsă de capacitate să ne scape produse, dar vom încerca în viitorul apropiat să modificăm la toate produsele la care situația o cere, datele de garanție. În schimb, chiar dacă veți găsi altceva la unele produse de pe site, vă informăm și pe această cale, că garanția este, așa cum ați zis și voi și cum cere legea, de 2 ani. ---------- Post added 12-09-2022 at 11:53 ----------[COLOR="Silver"] ---------- Post added 12-09-2022 at 11:54 ---------- Bună, aveți dreptate cu toții, garanția de conformitate la acest tip de produse este conform legislației UE de 2 ani de zile, iar noi o oferim de fiecare dată, bineînțeles. Într-adevăr, ne vin așa de la producători și intră automat pe site cu aceste date, cu 1 an garanție. Noi modificăm la 2 ani, se întâmplă, ca acum de exemplu, din lipsă de capacitate să ne scape produse, dar vom încerca în viitorul apropiat să modificăm la toate produsele la care situația o cere, datele de garanție. În schimb, chiar dacă veți găsi altceva la unele produse de pe site, vă informăm și pe această cale, că garanția este, așa cum ați zis și voi și cum cere legea, de 2 ani.[COLOR="Silver"] ---------- Post added 12-09-2022 at 11:53 ---------- În așteptarea concursului cu premii pe care vi-l vom oferi foarte curând, poate vă interesează să aruncați o privire la un Giveaway organizat de prietenii noștri de la SportStudio, al cărui sponsor este Gamers.ro: https://bit.ly/3qxbpKw -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 57] Author : alecutheman Date : 26-09-2022 18:43 Am si eu o observație: doar pentru că dați cu o folie peste jocuri desfăcute nu le face din nou noi. Deja e la ordinea zilei sa primesc astfel de jocuri "noi" de la diferite magazine din Romania. https://i.imgur.com/SaoaBnv.jpg -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 58] Author : DarkAngel9211 Date : 27-09-2022 18:13 Am trecut și eu printr-o experiență asemănătoare cu Knack II. Folie neoriginală și, mai rău, o carcasă vai mama ei, uzată și plină de urme (chiar și artwork-ul mi s-a părut reprintat). Le-am scris mesaj și nu am mai primit răspuns înapoi. De atunci eu unul nu am putut să mai recomand cuiva. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 59] Author : GamersRO Date : 28-09-2022 10:11 Salut, multumim pentru observatie. Produse infoliate trmitem in situatiile in care se plaseaza o comanda si din diferite motive, de obicei erori tehnice dublate de raritatea produsului, nu o mai putem onora. Insa in asemenea situatii, contactam de fiecare data cumparatorul si il intrebam daca este de acord, iar produsele sunt garantat noi, luate cel mai probabil de pe raftul unui magazin partener. Adica intr-adevar desfacute dar garantat de catre noi nou-noute. Daca ati primit un asemenea produs, si nu functioneaza, il primim inapoi si daca nu reusim sa va trimitem unul nou, va returnam banii. Cu atat mai mult, daca nu vi s-a cerut acordul pentru a primi un astfel de produs, cu siguranta aveti dreptul sa ni-l retrimiteti. Suntem oameni si se mai poate intampla, din eroare umana, sa gresim. Insa va asiguram, chiar daca o data, de doua ori greseste cineva, daca se intampla o astfel de eroare, suntem foarte drastici cu noi insine. Situatia e aceeasi pentru mesaje fara raspuns. Raspundem la toate mesajele si mailurile, si resunam apelurile telefonice ratate, ceea ce putine companii fac, dar uneori, in perioade aglomerate ne pot scapa mesaje, speram nu foarte des. Va rog, pentru ambele situatii de mai sus, contactati-ne prin email, cu numarul comenzii si numele Dumneavoastra, la fel cum rugam pe toti cei care trec prin situatii asemanatoare, pentru a le putea verifica si rezolva. Am mai adauga, ca, asa cum spuneam la inceput, aceste situatii de obicei aduc bucurie celor care vor sa comande un joc mai greu de obtinut si caruia ii oferim, asumandu-ne calitatea si starea neutilizata a produsului, sansa de a obtine un joc pe care altfel l-ar gasi mult mai greu. Si bineinteles exista sansa de a refuza aceasta oferta. Situatiile prezentate mai sus, au fost probabil erori umane, daca nu ati fost anuntati. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, contactati-ne cu incredere pe email, pentru rezolvarea situatiei. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 60] Author : alecutheman Date : 28-09-2022 11:16 Cred ca e destul de clar ca nu am fost intrebat daca vreau jocuri second in loc de jocuri noi, am acceptat si dupaia am facut postul de mai sus. Asta cu "nu-ti place, trimiti inapoi" e de eBay daca nu au fost clare descrierea si pozele nu de magazin care nu are sectiune de produse SH. Chiar as vrea sa vad cine da comanda de jocuri noi si se bucura ca ii sunt oferite second in loc. In fine, e ok, am incheiat, doar nu m-am putut abtine dupa raspunsul ala. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 61] Author : MonkY Date : 28-09-2022 11:31 Aveți aici și concursul Gamers.ro: https://www.consolegames.ro/forum/f79-concursuri/197549-concurs-gamers-ro-te-premiaza/. Bafta! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 62] Author : GamersRO Date : 28-09-2022 11:37 Cred ca e destul de clar ca nu am fost intrebat daca vreau jocuri second in loc de jocuri noi, am acceptat si dupaia am facut postul de mai sus. Asta cu "nu-ti place, trimiti inapoi" e de eBay daca nu au fost clare descrierea si pozele nu de magazin care nu are sectiune de produse SH. Chiar as vrea sa vad cine da comanda de jocuri noi si se bucura ca ii sunt oferite second in loc. In fine, e ok, am incheiat, doar nu m-am putut abtine dupa raspunsul ala. Cum spuneam mai sus, cu scuze daca nu destul de coerent, cu toate că aceste produse nu sunt second hand, ci doar desigilate, e clar ca situatia Dumneavoastra a fost o exceptie si o regretabila eroare umana. Tocmai din acest motiv v-am rugat, daca doriti, sa ne trimiteti intr-un mail, pentru a fi ceva mai oficial decat pe forum, datele Dumneavoastra ca sa putem sa ne asumam situatia. Noi inca data, va multumim sincer pentru observatie, totusi trebuie neaparat sa adaug ca aceste produse nu sunt in ninciun caz, dar in niciun caz second hand. Ele nu au fost folosite niciodata, doar desigilate din diferite motive, eventual expuse in magazine, dar cu totul neutilizate. Insa aveti bineinteles dreptate, ne cerem scuze inca o data si va rugam sa ne scrieti pe email datele Dumneavoastra si situatia data. Speram totusi sa ne oferiti sansa de a ne revansa pe viitor cu servicii mai profesioniste. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 63] Author : 4_2 Date : 12-10-2022 16:47 O intrebare legata de Xbox fridge. este varianta noua care e mai mica dar are RRP de 79USD sau varianta initala, mai mare car mai scumpa(si mai zgomotoasa)? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 64] Author : lilmonkey Date : 16-10-2022 10:36 Se lanseaza COD: MW2 in curand, il veti livra day1 (adica va ajunge la cei ce dau preorder in data lansarii, 28 Oct)? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 65] Author : 4_2 Date : 23-10-2022 22:27 @GamersRO... nimeni, nimic? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 66] Author : SeCeX Date : 24-10-2022 03:32 Am sunat la ei miercuri de 3 ori, joi de 3 ori, clar ca nimeni, nimic. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 67] Author : 4_2 Date : 28-10-2022 15:25 Eu zic ca astia au dat faliment. Nu raspund la mail si nu raspund la telefon(am incercat zi de zi 1 sapt si nimic). Atata noroc ca plate e ramburs si nu a fost damage la portofel -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 68] Author : DarkAngel9211 Date : 28-10-2022 15:37 Nu au dat faliment, ăsta le este obiceiul. Simple as that, se gândesc acum ce scuze să își mai găsească. :)) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 69] Author : SeCeX Date : 28-10-2022 15:56 M au sunat dupa o saptamana, ca au avut apel de la mine :)), I was like, really? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 70] Author : Phi Date : 28-10-2022 22:18 Cred ca au ceva probleme ca eu m-am trezit cu o comanda ca imi este expediata si nu imi amintesc neam sa o fi plasat. Probabil am uitat produsul in cos si in sistem le-a aparut ca si comanda activa!?, iar pe site nu am reusit sa ma loghez in cont sa verific si de raspuns nu mi-a raspuns nimeni. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 71] Author : mladin86 Date : 29-10-2022 01:44 Eu am comandat de la ei si am f super multumit . Era singuru loc unde am gasit produsul si la un pret super. E drept au trecut cateva luni de atunci … pacat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 72] Author : smits Date : 29-10-2022 21:48 God of war veti livra la timp? intreb ca la asta chiar n-am chef de intarzieri... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 73] Author : Kratos666 Date : 01-11-2022 15:18 De ce nu faci precomanda din două, trei , părți? și care te sună primul îi accepți coletul . -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 74] Author : 4_2 Date : 01-11-2022 15:34 presupun ca diferenta de pret e si ea relevanta in ecuatia asta a precomenzii -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 75] Author : Kratos666 Date : 01-11-2022 16:00 Păi da, normal ca și prețul este relevant, dar totuși vorbim de un joc unde vrei sa îl ai day one...îți iei masuri chiar dacă este mai scump, oricum tot ca ala digital ajungi, doar ca aici ai niște bonusuri -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 76] Author : smits Date : 01-11-2022 22:49 Pentru ca acolo e cel mai ieftin. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 77] Author : Kratos666 Date : 01-11-2022 23:30 Nu ma înțelege greșit, și eu am precomanda acolo, dar dacă nu îl primesc în ziua lansării, îl accept din altă parte...în cel mai rău caz(pentru mine) o sa fie opțiunea digitală -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 78] Author : smits Date : 01-11-2022 23:37 inteleg, apai la digital cred ca voi ajunge si eu. ca la horizon forbidden west. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 79] Author : kkkotto07 Date : 04-11-2022 10:37 A luat cineva legatura cu ei? Oare trimit comanda sau sa caut in alta parte? La telefon nu raspund, mail idem. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 80] Author : mladin86 Date : 04-11-2022 12:05 Daca e atat de important pt tine day one , normal fa 2 -3 comenzi la retailerii mari si iti asumi retururile -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 81] Author : flaviud Date : 04-11-2022 12:13 Nu mi se pare normal sa dai 2-3 comenzi si ce curier ajunge primul cu jocul pe ala sa il pastrezi. Au si ei niste costuri cu transportul, isi fac niste calcule in functie de nr precomenzilor etc. Mi se pare normal daca pretindem respect, sa fim primii care il oferim. Din pacate de la gamers.ro ca si de la userul de aici de pe grup, obtii raspunsuri exact cum ofera si cei de la call center - adica foarte greu sau deloc. A fost activ pe site si cu toate astea nu a dat nici un raspuns celor cateva intrebari venite pe threadul deschis chiar de el. Si eu am precomanda facuta la ei si nu am siguranta ca va veni jocul day one. Nu fac o tragedie daca nu vine miercuri, dar daca se intampla cum am mai vazut la anumite jocuri ca nici nu il aveau in depozit in ziua lansarii nu o sa mai iau de la ei, dar nu o sa bag toti retailerii in aceeasi oala -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 82] Author : mladin86 Date : 04-11-2022 12:28 Ce e normal sau corect ? tot sunt in aceeasi oala stai linistit. Cu bile albe , cu bile negre la final daca tragi linie toti sunt o apa si un pamant .Toti retailerii mari din ro m au si dezamagit dar m au si surprins placut . Eu personal nu o sa dau 3 comenzi ca sa joc day one dar ii inteleg pe cei care o vor face . -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 83] Author : kkkotto07 Date : 04-11-2022 14:00 Pai nici nu ma gandeam sa il am musai pe 9, eu imi pun intrebarea daca onoreaza comanda din moment ce nu dau vreun semn, macar aici, sa zica ba' baieti, stati linistiti ca jocul va ajunge. Telefon nexam, mail nexam, aici nexam, nu e normal. Revin cu un update, am primit mail acum cateva minute, cica va ajunge day one daca nu sunt intarzieri de la furnizori/curieri. Deci, magazinul e alive :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 84] Author : Kratos666 Date : 04-11-2022 15:45 Nu mi se pare normal sa dai 2-3 comenzi si ce curier ajunge primul cu jocul pe ala sa il pastrezi. Au si ei niste costuri cu transportul, isi fac niste calcule in functie de nr precomenzilor etc. Mi se pare normal daca pretindem respect, sa fim primii care il oferim. Din pacate de la gamers.ro ca si de la userul de aici de pe grup, obtii raspunsuri exact cum ofera si cei de la call center - adica foarte greu sau deloc. A fost activ pe site si cu toate astea nu a dat nici un raspuns celor cateva intrebari venite pe threadul deschis chiar de el. Si eu am precomanda facuta la ei si nu am siguranta ca va veni jocul day one. Nu fac o tragedie daca nu vine miercuri, dar daca se intampla cum am mai vazut la anumite jocuri ca nici nu il aveau in depozit in ziua lansarii nu o sa mai iau de la ei, dar nu o sa bag toti retailerii in aceeasi oala Nici mie nu mi se pare normal sa nu primesc jocul în ziua lansări, nu mi se pare normal sa nu fi înștiințat cu câteva zile mai repede, că produsul să fie sau nu trimis, despre ce respect vorbești, astea nici la telefon nu răspund... Chiar 5 precomenzi am, că îmi doresc sa îl joc cât mai repede. Iară duceți grija la "săraci ", când ei nu da nici un scuipat pe clienți? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 85] Author : flaviud Date : 04-11-2022 16:18 Nu ma refeream la ei, am si scris ca nu imi par seriosi pentru ca pe partea de comunicare si relatii cu clientii sunt zero, desi am avut 2 comenzi la ei si ambele au fost aduse la timp...dar, bineînțeles, daca ne cautam scuze sa ne comportam mai rau ca ei le putem gasi usor. Ex. Daca e mizerie pe strada nu inseamna ca e ok sa arunci si tu gunoiul acolo, e vorba de principiile fiecaruia -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 86] Author : rzv31 Date : 04-11-2022 16:50 Daca ii vedeti ca sunt neseriosi din multe puncte de vedere, de ce mai comandati de la ei? Si eu am vazut unele produse cu pret bun la ei, dar m-am ferit ca nu vreau sa imi vina produsul in n zile. Imi vine mai repede comenzi din UK sau Germania fata de multi din Ro. Am vrut sa iau si eu GOW Ragnarog de la ei, dar la cat se plange lumea de ei am evitat si am ales jocurinoi ca au review-uri mult mai bune. Mi se pare de rahat sa dai alte comenzi in acelasi timp si la alti retailer-i si sa ii iei prin eliminare, asta arata cat de imaturi suntem. Ai google, te duce capul, poti sa iti faci o parere despre un magazin, cat de serios este, nu trebuie sa iti bati joc de el, cum fac acei tarani de iau bormasini de pe emag, le folosesc si dupa retur....taranisme....=D> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 87] Author : Kratos666 Date : 04-11-2022 18:48 Ce exemple domnule:))))))) gunoaie, bormașini, țărănisme:)))) Când dau cu banu am pretenții;) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 88] Author : smits Date : 04-11-2022 19:31 Bine ca pe facebook posteaza -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 89] Author : xdarud Date : 05-11-2022 03:17 Buna seara, aveti idee daca cei de la gamers.ro la precomenzile de jocuri de playstation livreaza jocul in ziua lansarii sau are intarziere 1-2 zile ? Ca sa fiu mai explici, mi-am comandat de la ei GoW Ragnarok si eram curios daca se va livra fix in ziua lansarii oficiale a jocului. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 90] Author : iry Date : 05-11-2022 15:17 Ai citit ceva din paginile anterioare sau ai dat doar skip? :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 91] Author : xdarud Date : 05-11-2022 16:38 Ce am scris mai sus a fost scris intr-un alt thread si moderatorii l-au redirectionat aici. Nu stiam ca exista acest thread special pt gamers.ro sorry. Daca il vedeam de dinainte nu mai scriam ce am scris iti dai seama -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 92] Author : DeepKiss Date : 06-11-2022 13:25 Title : Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii Bună ziua. De vreo 5 zile sun și nu răspunde nimeni nici la telefon nici la mesaje, așa că m-am hotărât sa scriu aici. Menționez ca e prima interacțiune cu Gamers.ro și sper sa nu fie și ultima. Am dat comanda nr. 2080548 in data de 01.11 și statusul a rămas până azi neadministrat. Nu știu ce să înțeleg … Puteți verifica, va rog, statul comenzii ? (Precomandă la GoW Ragnarock și încă un joc.) Mulțumesc ! Off topic. Au într-adevăr prețuri mai bune decât concurenta, mai fac câte un concurs pentru a-și maximiza vizibilitatea în comunitatea de gameri, dar serviciile oferite lasă de dorit. Interfața site-ului foarte greoaie, neadaptată nicicum pentru mobil, ceea ce o face aproape inutilizabilă. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 93] Author : Xander RO Date : 07-11-2022 11:14 Salut, N-am nici o implicare directa in momentul de fata in acest thread, dar urmaresc cu atentie si curiozitate de zile bune cum se plang colegii ca nu le raspunde nimeni, nici aici, nici la telefon, nici pe mail..:( Cum este posibil asa ceva? O iau si Gamers la vale dupa Jrc si nu au anuntat inca, oare? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 94] Author : Az0t Date : 07-11-2022 12:15 Nu știu cât de mult va interesează următorul aspect, insa eu am cumpărat de vreo 4-5 ori de la ei jocuri (atât pentru xbox cât și pentru PS4 și ps5) iar majoritatea jocurilor erau resigilate, cu o folie din plastic pusa peste carcasa. Nu zic ca este neapărat vina lor, poate asa primesc jocurile de la distribuitori, insa este responsabilitatea lor sa anunțe cumpărătorii legat de acest aspect. Poate unii sunt ok sa plătească ceva mai mult, dar sa primească produsul sigilat, "din fabrica". Din 10 jocuri cumpărate, 8 erau resigilate, deci nu vorbim de 1-2 jocuri, ci de marea majoritate. Edit: nu mai zic ca atunci când mi-au trimis un joc cu carcasa steelbook rupta, nu a fost nimeni sa îmi răspundă la telefon după 3 saptamani de încercări repetate. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 95] Author : mladin86 Date : 07-11-2022 13:09 Arsi pe rug [emoji23][emoji23][emoji23] -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 96] Author : tudort Date : 07-11-2022 13:52 În altă ordine de idei, eu am primit mail acum că se pregateste comanda mea la noul God of War, facuta acum mult timp in urma. Deci .... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 97] Author : flaviud Date : 07-11-2022 13:57 Da, am primit si eu mail ca jocul a fost predat la curier -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 98] Author : DeepKiss Date : 07-11-2022 14:58 În altă ordine de idei, eu am primit mail acum că se pregateste comanda mea la noul God of War, facuta acum mult timp in urma. Deci .... +1 Sent from my iPhone using Tapatalk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 99] Author : smits Date : 07-11-2022 23:06 Same here. sper sa ajunga. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 100] Author : DeepKiss Date : 07-11-2022 23:55 Same here. sper sa ajunga. De ajuns, ajunge. Problema la precomenzi este să ajungă in ziua lansării, altfel nu mai are sens noțiunea de precomandă. Sent from my iPhone using Tapatalk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 101] Author : Kratos666 Date : 08-11-2022 00:21 O primit cineva sms cu awb ul de la fancurier? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 102] Author : smits Date : 08-11-2022 00:39 Eu nu, maine poate awb poate miercuri se livreaza. poate..... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 103] Author : sup3rfly Date : 08-11-2022 15:09 No awb yet….ciudat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 104] Author : DeepKiss Date : 08-11-2022 15:23 Title : Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii No awb yet….ciudat Nici la mine… Slabe șanse să-l vedem în ziua lansării, adică mâine. De data asta mi-am asumat treaba asta - fiind atras de preț, dar pe viitor voi evita Gamers.ro mai ales pt precomenzi. Când jocul va fi deja în magazine…. Cam dispare noțiunea de precomandă. Am fost foarte sceptic de la început cu ei, datorită multor review negative. Dacă așa înțelege un magazin dedicat de gaming să onoreze “precomenzile”, e clară viziunea lor cu privire la businessul ăsta. Off-topic: Mai este un aspect…. Joke: pentru a-și respecta blazonul ca marea majoritate a jocurilor livrate sunt SH/ resigilate de ei, cred ca trebuie să așteptam să-l “termine” lumea, apoi îl primim.[emoji1787]🫢 Sent from my iPhone using Tapatalk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 105] Author : smits Date : 08-11-2022 16:10 Daca le ceri awbul pe mail il primesti. Dar nici nu apare ca expediat sau ceva. Trist si o invatatura de minte ---------- Post added 08-11-2022 at 16:59 ---------- The awb has been created by the user. No mersi.... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 106] Author : 4_2 Date : 08-11-2022 23:47 la mine a ajuns frigiderul. Care e fain face ce trebuie, dar de la ei nici un semn, doar mail-uri automate. Asta e, bine ca a venit, si sper sa nu imi faca figuri... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 107] Author : MonkY Date : 09-11-2022 00:32 Voiam și eu să arunc o privire... Testat din 3 locații diferite... Not good. Știți cumva dacă fac update-uri, se pregătesc de Black Friday, ceva? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 108] Author : mladin86 Date : 09-11-2022 00:46 Ne agitam prea mult pt niste ….. La o simpla cautare pe net : pe 2021 la o cifra de afaceri de 800k eur firma asta are profit de 5k eur :)))) la un singur angajat ( si daca ar vrea cineva sa va raspunda ,nu ar putea ) . Bonus administratorul firmei e rus :)))))). Jur cautati firma pe net . E ireal! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 109] Author : Antiohh Date : 09-11-2022 00:50 Voiam și eu să arunc o privire... Testat din 3 locații diferite... Not good. eu din motive de genul nu platesc in avans la siteuri fara multa traditie si renume :)) decat sa stau sa ma milogesc sa-mi primesc banii inapoi mai tarziu, prefer sa platesc in plus cativa lei la transport sau ce costuri extra au pt neplata in avans. A patit maica-mea cu o pereche de pantofi de vreo 800 lei si a durat jumatate de an toata povestea, cu tot cu ANPC implicat. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 110] Author : flaviud Date : 09-11-2022 00:55 Oricum nici nu au plata in avans, e modalitate de plata doar cash la livrare -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 111] Author : mladin86 Date : 09-11-2022 01:10 Au doar tzeaka in avans pt statul roman [emoji23][emoji23][emoji23] -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 112] Author : dronology Date : 09-11-2022 02:02 @GamersRO nu urmărește topicul? :-/ -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 113] Author : lilmonkey Date : 09-11-2022 09:31 Urmareste cu atentie, si cu un pic de ingrijorare I guess. mi-am zis si eu oful cateva pagini in urma, pacat ca se repeta istoria. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 114] Author : kkkotto07 Date : 09-11-2022 09:56 Primit mesaj acum de la Fan, azi il livreaza. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 115] Author : DeepKiss Date : 09-11-2022 10:45 Primit mesaj acum de la Fan, azi il livreaza. +1 Sent from my iPhone using Tapatalk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 116] Author : sup3rfly Date : 09-11-2022 11:01 Si eu am primit sms de la FanCourier….bine ca aseara am facut comanda si de la Altex, acuma nu stiu ce comanda sa iau :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 117] Author : flaviud Date : 09-11-2022 11:15 Si eu am primit mesaj de la Fan -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 118] Author : DeepKiss Date : 09-11-2022 11:55 Title : Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii Primit jocul, carcasa in limba Ceha, Slovaka, Poloneza, ungurește… Verso-ul e și mai jalnic, nu înțelegi nimic, dar nu mă lasă aplicația sa nai încerc o poza. Minunat, și îl luasem pe disc pt colecție :((( Din păcate va merge direct pe OLX https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221109/75226e3b75536e72e48ad3152592965e.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 119] Author : Xander RO Date : 09-11-2022 12:01 Si pe mine ma deranjeaza astfel de lucruri si de multe ori sunt considerat fitos ca nu vreau sa tin in colectie carcase in slovaca si cu lipici din ala nenorocit pe ele... Am observat tendinta asta la mai multe titluri care vin din regiunea PL/CZ/SK/HU, aproape la toate le trantesc stickerele alea nenorocite si oricat ai freca la ele tot lipicios si urat ramane... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 120] Author : flaviud Date : 09-11-2022 13:28 Si eu l-am primit, exact la fel, dar stiam de cand am comandat ca exista aceasta posibilitate. Nu ma deranjeaza cu nimic pentru ca oricum il vand dupa ce il joc, pentru colectionari inteleg ca nu e tocmai ok -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 121] Author : smits Date : 09-11-2022 13:32 Si eu il dau dupa ce il gat. Revin la jocurinoi pentru precomenzi. Asta e. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 122] Author : biagyydog Date : 09-11-2022 14:25 E varianta 2, mai silentios? Ai ceva poze? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 123] Author : zNowkid Date : 09-11-2022 16:06 Mi-a ajuns comanda astazi (prima comanda facuta la ei si cu siguranta ultima). -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 124] Author : mladin86 Date : 09-11-2022 17:45 Jalnic , trebuia sa l refuzi ! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 125] Author : biagyydog Date : 09-11-2022 17:54 Este varianta 2, adica ceva mai silentios? la mine a ajuns frigiderul. Care e fain face ce trebuie, dar de la ei nici un semn, doar mail-uri automate. Asta e, bine ca a venit, si sper sa nu imi faca figuri... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 126] Author : smits Date : 09-11-2022 20:08 Fa o reclamatie la firma de curierat. Nu are cum ca ei sa fi trimis asa. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 127] Author : dronology Date : 09-11-2022 20:35 Mi-a ajuns comanda astazi (prima comanda facuta la ei si cu siguranta ultima). Ar fi trebuit să refuzi coletul și să faci o sesizare. Presupun că nu l-ai deschis în fața curierului... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 128] Author : IsNotMe Date : 09-11-2022 20:40 Mi-a ajuns comanda astazi (prima comanda facuta la ei si cu siguranta ultima). Cu emag am patit si eu la fel , cu Ghost of Tsushima livrare easybox ! Mi-au dat vocher 80ron sa-l pastrez ! :) am acceptat ! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 129] Author : zNowkid Date : 09-11-2022 22:44 Din pacate, nu am deschis coletul in fata curierului. I-am contactat pe cei de la gamers.ro (probabil nu voi primi un raspuns). Voi face si o sesizare la firma de curierat. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 130] Author : SeCeX Date : 10-11-2022 11:09 Poate din lipsa de personal au angajat un catel ca sa impacheteze coletele care ocazional mai musca din ele. Lasand gluma, Jesus Christ, horror. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 131] Author : mladin86 Date : 10-11-2022 13:45 Sun la protectia animalelor ? [emoji23][emoji23][emoji23] -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 132] Author : SieNoK Date : 28-11-2022 17:41 Din pacate foarte dezamagitoare experienta cu Gamers.ro. Am comandat Gotham Knights Special Edition si The Dark Pictures : volume 2 pe 16 noiembrie 2022. Mi-a venit abia azi iar : Gotham Knights Special Edition a venit in poloneza, iar The Dark Pictures a venit ciuruit, pachetul de carti de joc are ambalajul rupt, am gasit in carcasa jocului rupta o balama de la primul disc, trebuie sa am mare grija cum inchid carcasa. Am discutat cu ei si mi-au propus sa imi dea 10% reducere la urmatoarea comanda si transport gratuit. Pai cine mai comanda de aici? Penibil, nu recomand. Voi reveni si cu pozele ca sa nu fie discutii. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 133] Author : mladin86 Date : 29-11-2022 00:35 RIP gaymers.ro La ! Revedere ! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 134] Author : Antiohh Date : 07-12-2022 20:07 Eu am cumparat un controller de PS5 negru, 205 lei cu tot cu transport. Sigiliul parea desfacut, dar in rest nu am remarcat nicio problema in cateva ore de testat. Am descarcat special Astro pt el si toate functiile sunt intacte. Inclusiv ambalajul a fost ok. Singura parte negativa a fost ca nu au citit detaliile de la note (dar nu e ca si cum altii o fac). I-am rugat sa intarzie comanda putin (2 zile) dar au trimis-o facand abstractie de ce am scris. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 135] Author : mladin86 Date : 07-12-2022 20:23 Era cel putin desigilat si vandut ca nou . Este inselatorie :))) ma lasi te rog cu gunoaiele astea de aprozare? Ma duc duminica in bazar , piata daca vreau controller sh :))) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 136] Author : Espiritus Date : 07-12-2022 20:33 Controllere mai vin desigilate si de la magazine mai mari. Am primit de la Emag un dualshock acum ceva timp desigilat ca nu a putut distribuitorul sa isi îndese fițuica cu garantia altfel. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 137] Author : Antiohh Date : 07-12-2022 20:37 Era cel putin desigilat si vandut ca nou . Este inselatorie :))) ma lasi te rog cu gunoaiele astea de aprozare? Ma duc duminica in bazar , piata daca vreau controller sh :))) Eu am expus ce am vazut si care a fost experienta mea, fie ca iti convine sau nu :) asa ca eu te las pe tine ,,cu gunoaiele,, astea. Am specificat ca cel mai probabil e un produs desigilat vandut ca nou. Asta nu inseamna ca nu cumpar resigilate cu alte ocazii pentru un discount. Pretul a fost imbatabil, nici pe olx nu gasesti produs intr-o stare atat de buna cu 205 lei cu transport inclus. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 138] Author : mladin86 Date : 07-12-2022 20:45 Daca era desigilat trebuia mentionat f clar , altfel ai fost inselat . Daca tu te complaci in situatia asta sa fii sanatos. Dar nu mai bate toba ca e ok ce ai patit , pt ca nu este si nu faci nimic doar promovezi niste escroci de 2 lei si niste gunoaie de oameni care calca in picioare legile statului. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 139] Author : asatgmures Date : 07-12-2022 21:53 Valoarea produselor odata desigilate scade la jumate, poate chiar mai mult :> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 140] Author : Xander RO Date : 08-12-2022 10:21 Cu oamenii astia se intampla ceva, nu stiu ce, dar este de noaptea mintii... Pana la un anumit punct T0 au fost super ok, super responsive, apoi brusc refuza orice fel de comunicare si sunt imposibil de contactat prin orice mijloace... Cel putin bizar... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 141] Author : iionut Date : 08-12-2022 10:52 Îmi luase prietena God of War Ragnarok PS5 de la ei și a venit întreg, iar abțibildul ăla alb de pe fața s-a dat ușor jos fără rest de lipici. Singurul reproș că nu merge plata online. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 142] Author : SieNoK Date : 08-12-2022 12:39 Zi bogda-proste ca nu merge plata online. Ca asta mai trebuia sa mearga de-ti luai teapa suprema. Nu mai pupai niciun colet. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 143] Author : MonkY Date : 06-01-2023 10:50 Îmi pare rău dar trebuie să vă anunț că din acest moment colaborarea cu Gamers.ro s-a încheiat. Din păcate se pare că nu au resurse suficiente pentru a face față și comunicării via forum. Ba chiar mi s-a transmis (și aici citez) "am ajuns sa nu mai putem raspunde la telefoane". Dacă am înțeles corect încearcă să se re-organizeze (am citit ceva legat de luna Martie), dar până atunci, take it with a grain of salt. Sper să își revină, la fel cum sper ca și noi să mai fim încă online atunci când o vor face. Sorry. P.S. Threadul acesta va fi închis și trebuie menționat că nici codul de discount nu va mai funcționa (bine, el nu mai funcționează oricum de ceva timp). So, it is what it is... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Downloaded from Console Games (https://www.consolegames.ro/forum) at 29-03-2024 05:15.