* * * Console Games Thread * * * -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Thread : EA recunoaste ca nu au avut HIT-uri in 2008 Started at 27-02-2009 14:19 by eXist Visit at https://www.consolegames.ro/forum/showthread.php?t=5629 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 1] Author : eXist Date : 27-02-2009 14:19 Title : EA recunoaste ca nu au avut HIT-uri in 2008 După o perioadă de sărbători dificilă, Electronic Arts îşi reevaluează strategia. Compania va dezvolta jocuri mai puţine dar de o calitate ridicată, şi, în timp ce costurile de producţie vor trebui să scadă, costurile legate de marketing vor fi mai ridicate. Anul trecut a fost foarte dificil pentru EA, culminând cu pierderile de 641 milioane $ înregistrate în timpul perioadei de sărbători, când compania anunţa că plănuieşte să reducă numărul angajaţilor cu 11% şi să închidă 12 sedii. Când patronul EA John Riccitiello a declarat la începutul lunii acestea că compania a oferit jocuri de calitate şi inovatoare în 2008, COO-ul John Pleasants a recunoscut că de fapt nu au avut destule jocuri de impact ca să se susţină financiar, comform paidContent.org. La conferinţa Golden Sachs Technology and Internet, Pleasants a declarat că “ Problema este de fapt că nu am avut hituri în 2008”. Compania se aştepta ca nourile jocuri, precum Mirror’s Edge şi Dead Space să fie profitabile, dar la final vânzările au fost dezamăgitoare. Evident, EA îşi regândeşte strategia. O parte din această nouă strategie include concentrarea pe mai puţine titluri- Pleasants a mai declarat că lineup-ul va fi redus cu 20 de procente, pentru a se muta focusul pe calitatea şi nu cantitatea jocurilor şi că există riscul de a-ţi pierde organizarea când ai prea multe jocuri. Deşi bugetele de marketing pot fi foarte ridicate pentru lansările de jocuri high-profile, Pleasants a spus că reducerea acestora nu face parte din noua strategie EA, şi că această componentă va fi una din puţinele care nu va suferi la nivelul fondurilor. De fapt, el a mai spus că EA consideră că nu se cheltuieşte suficient pe marketing, şi că nu sunt acoperite toate zonele. O parte din planul de marketing va fi axată pe folosirea Internetului ca mod de promovare viral şi social. Pleasants a mai comentat că procesul de development al jocurilor a evoluat, aşa că şi marketingul trebuie să ţină pasul. “ Nu are legătură cu modul de lucru –Avem o idee, lucrăm 24 luni la ea şi cheltuim 30milioane $, apoi facem un pic de publicitate şi sperăm că merge. Avem nevoie de un dialog cu publicul, de un timp mai îndelungat de dezvoltare şi trebuie să fim atenţi la echilibrul dintre digital şi tradiţional”, a concluzionat el. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 2] Author : collector Date : 27-02-2009 15:22 a avut si are .. dead space ! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 3] Author : Vladutz20 Date : 27-02-2009 15:59 sau Fifa 09 pe PS3 :rulez: -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 4] Author : RonanN1 Date : 27-02-2009 16:52 Dead Space, Mirror's Edge...astea ce-s? Supă la plic? Las' că-s bune și destule =D> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 5] Author : erik95 Date : 27-02-2009 20:29 Nu au avut hituri in 2008. Mirror's Edge, Dead Space, Battlefield Bad Company, Rock Band 2, Fifa 2009. Mie mi se par destule titluri. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 6] Author : ShpioOn Date : 27-02-2009 20:41 Nu apreciam foarte mult EA, pana cand am jucat DEAD SPACE! Un joc care m-a spart, pur si simplu. Un joc care imi va ramane in minte multa vreme de acum inainte. Astept partea a II a deja :D -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 7] Author : eXist Date : 27-02-2009 22:50 COO-ul John Pleasants a recunoscut că de fapt nu au avut destule jocuri de impact ca să se susţină financiar, comform paidContent.org. Deci, degeaba au avut multe titluri, daca nu i-au sustinut financiar. Despre asta este vorba. Ei trebuie sa iasa pe profit, nu pe zero. Jocuri au fost, dar nu au facut ravagii ...precum GTA4, MGS, LittleBigPlanet, Fallout3, Gears of War 2, care au castigat niste premii destul de importante... au avut multe nominalizari. Cate jocuri are EA in lista de nominalizari pe 2009 produsa de SPIKE anul trecut? Sports, Cars ... Mirrors Edge. Dar nici unul dintre ele Game of The Year ... care de obicei aduce vanzari cat toate la un loc. Gametrailers.com - VGA 2008 (http://www.gametrailers.com/vga2k8.php) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 8] Author : istrategie Date : 27-02-2009 23:24 Dead Space FTW!=D> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Downloaded from Console Games (https://www.consolegames.ro/forum) at 29-03-2024 18:51.