* * * Console Games Thread * * * -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Thread : nVidia GTX 780 - GK110 GeForce pentru gameri Started at 12-09-2012 09:23 by isis Visit at https://www.consolegames.ro/forum/showthread.php?t=64776 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 1] Author : isis Date : 12-09-2012 09:23 Title : nVidia GTX 780 - GK110 GeForce pentru gameri nVIDIA lucreaza la noul varf de gama bazat pe arhitectura Kepler, GeForce GTX 780. In ceea ce priveste numarul de tranzistori putem face o analogie cu Tesla K20 GK110 care are nu mai putin de 7.1 miliarde pe pastila de siliciu si o interfata cu memoria de 384 de biti. GPU-ul GK110 este echipat cu 15 Streaming Multiprocessors [SMX clusters] si are 2880 CUDA Cores. In comparatie, GTX 680 [GK104] are 3.5 miliarde de tranzistori, 1536 CUDA cores, 8 SMX clusters si un bus de 256 de biti. GTX 780 va beneficia de latimea de banda a PCI3 3.0 si va necesita o alimentare cu 8 pini + 6 pini. nNVIDIA GK110 aka GeForce GTX 780 va fii lansat in martie anul viitor si va fii concurentul direct al Radeon HD 8970, care va beneficia de noua arhitectura Graphics Core Next a AMD. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 2] Author : isis Date : 12-09-2012 11:51 Mai jos aveti cateva imagini cu diagramele pentru GK110 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 3] Author : MonkY Date : 12-09-2012 11:53 Asa urasc numerele tipice de PC... Numere peste numere. Pe consumator (a se citi gamerul maniac de PC) il intereseaza "cate FPS-uri voi avea eu in 4K in jocul X si Y, cu totul pe ultra mega super high?" :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 4] Author : rulzmaker Date : 12-09-2012 12:44 Ba nu-i chiar asa MonkY. Iti spun sigur ca gamerii care se joaca pe PC de obicei sunt in tema foarte bine in ceea ce priveste componentele. Eu unul sunt foarte curios cum va sta placa pe partea de memorie, pentru ca mie imi consuma Max Payne 3 cu totul la maxim, inclusiv 8xMSAA, 2030 din cei 2048 MB VRAM disponibili pe GTX 680-ul meu. Placa se descurca excelent, insa generatia viitoare de placi va avea nevoie cu siguranta de minim 4 GB si cred ca ar fi nevoie si de un bus mai mare, macar 384 bit. Bineinteles din specs-urile alea se va mai pierde pe drum cate putin pana la anul, si se vor completa cu alte informatii in timp. Oricum, pe langa toate astea, Nvidia va avea grija sa mai aduca si alte tehnologii noi asa cum face cu fiecare generatie. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 5] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 12:45 Asa urasc numerele tipice de PC... Numere peste numere. Pe consumator (a se citi gamerul maniac de PC) il intereseaza "cate FPS-uri voi avea eu in 4K in jocul X si Y, cu totul pe ultra mega super high?" :) GTX 780 va fi o placa pentru viitor, destinata persoanelor maniace care n-au ce face cu banii, pentru porturile de console (adica jocurile actuale) si una d-asta (http://www.pcgarage.ro/placi-video/sapphire/radeon-hd6870-1gb-ddr5-256-bit-vga/) e arhisuficienta, asta daca n-ai pretentii de 75FPS si zeci de filtre si efecte. :) Ba nu-i chiar asa MonkY. Iti spun sigur ca gamerii care se joaca pe PC de obicei sunt in tema foarte bine in ceea ce priveste componentele. Eu unul sunt foarte curios cum va sta placa pe partea de memorie, pentru ca mie imi consuma Max Payne 3 cu totul la maxim, inclusiv 8xMSAA, 2030 din cei 2048 MB VRAM disponibili pe GTX 680. Placa se descurca excelent, insa generatia viitoare de placi va avea nevoie cu siguranta de minim 4 GB si cred ca ar fi nevoie si de un bus mai mare, macar 384 bit. Bineinteles din specs-urile alea se va mai pierde pe drum cate putin pana la anul, si se vor completa cu alte informatii in timp. 3GB/384 bit e "peste" destul daca chip-ul grafic e performant, cuplat cu o memorie DDR5 de minim 6GB. Aici mai conteaza si driverele, adica o placa AMD cu 3GB/384 Bit d-abea depaseste una Nvidia cu 2GB pe 192-bit, se vede clar diferenta de arhitectura. In plus, Max Payne 3 PC foloseste niste texturi uber-high-resolution pe setari maxime, putine jocuri vor ajunge la cota 2GB vRAM papati in urmatoarea perioada (vorbim de 1080p, daca vrei 3 monitoare 2GB nu sunt tocmai OK nici acum). Aici va depinde si ce hardware vor folosi consolele noi. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 6] Author : MonkY Date : 12-09-2012 12:50 Eu unul sunt foarte curios cum va sta placa pe partea de memorie, pentru ca mie imi consuma Max Payne 3 cu totul la maxim, inclusiv 8xMSAA, 2030 din cei 2048 MB VRAM disponibili pe GTX 680. Si eu am un 660Ti cu 2GB RAM, si desi joc in 2560 x 1600 (inclusiv 2 sesiuni de Eve simultan), nu am vazut NICIODATA sa consume mai mult de 990MB RAM. Dar o sa incerc si Max Payne 3... asa de curiozitate. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 7] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 12:53 Si eu am un 660Ti cu 2GB RAM, si desi joc in 2560 x 1600 (inclusiv 2 sesiuni de Eve simultan), nu am vazut NICIODATA sa consume mai mult de 990MB RAM. Dar o sa incerc si Max Payne 3... asa de curiozitate. Incearca Battlefield 3 pe Ultra cu 64 jucatori simultan in rezolutia aia, vezi pe unde ajungi. :evil: S-ar putea sa nu treci de 2GB, dar placa in sine nu cred ca face fata, are niste cerinte uriase jocul pentru acele setari, dar si grafica e pe masura. (daca te intereseaza, evident) Monky si 660 Ti, nu ma asteptam la asa ceva. ;) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 8] Author : rulzmaker Date : 12-09-2012 13:04 @Merdiso eu nu fac comparatii cu placi de la concurenti, vorbesc de placi de la Nvidia. Eu zic ca pot sa scoata placi care sa nu fie atat de limitate din punct de vedere al specs-urilor, pentru ca oricum vor oferi un spor de performanta si se evita alte bottleneck-uri care pot aparea. Tocmai deaia vreau sa sara de la 256 bit la 384, de ce nu chiar si 512 (haha, da, bine) pentru ca in timp rezolutiile vor fi din ce in ce mai mari, asteptam doar si 4K, nu? La Max Payne 3 nu texturile sunt problema ci MSAA-ul. Daca las toate detaliile la maximum insa scad MSAA de la 8x la 4x, practic consumul de memorie scade de la 2030 MB la 1421 MB, am inclus si doua screenshoturi. Eu inainte de GTX 680 am avut 7970 si in unele jocuri diferenta este vizibila cu ochiul liber in favoarea Nvidia. Un exemplu foarte bun este Battlefield 3 unde FPS-urile au crescut simtitor. @MonkY am vrut si eu sa-mi iau GTX 660Ti insa m-a cam dezamagit bus-ul memoriei, si am evitat sa mai cumpar acea placa tocmai pentru a nu avea probleme cand voi face upgrade la display. Eu ma joc mult pe PC, titluri care au cerinte destul de mari, iar un bottleneck la vram e exact ce nu as vrea. Bine, eu cu siguranta la anul in martie-aprilie voi trece pe GTX 780, tocmai deaia am asteptari de la ea. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 9] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 13:21 @Merdiso eu nu fac comparatii cu placi de la concurenti, vorbesc de placi de la Nvidia. Eu zic ca pot sa scoata placi care sa nu fie atat de limitate din punct de vedere al specs-urilor, pentru ca oricum vor oferi un spor de performanta si se evita alte bottleneck-uri care pot aparea. Tocmai deaia vreau sa sara de la 256 bit la 384, de ce nu chiar si 512 (haha, da, bine) pentru ca in timp rezolutiile vor fi din ce in ce mai mari, asteptam doar si 4K, nu? Spec-urile cresc in functie de concurenta, ca doar n-or fi ratati verzii sa scoata o placa de 3 ori mai buna, cand pot scoate una cu 50% mai performanta, atat timp cat este suficient sa intreaca concurenta. Pentru 4K astepti mult si bine, un 680 d-abea daca poate rula 1080p la 60FPS intr-un joc foarte pretentios, in 4K nu cred ca ar trece de 10-15, iar un 780 in niciun caz peste 25-30. 4K e o rezolutie uriasa, si pana ce consolele vor putea beneficia de 4K va mai trece ceva vreme. Urmatoarea generatia nu va ajunge la rezolutia asta, decat poate-n jocuri precum Mario. O consola care sa ruleze fluent 4K ar costa minim 1000$, cam dublu fata de pretul maxim, ca pana la urma d-aia-i consola, un dispozitiv cat decat performant dar si cu un pret decent. Consolele dicteaza piata PC-ului momentan, in cel mai bun caz vor aparea 2-3 titluri cu suport 4K special pentru PC, restul vor fi 1080p/1440p cel mult. P.S. MSAA 8x e inutil pentru 1080p atat timp cat ai activat FXAA + 4x MSAA, pierzi 700mb complet degeaba. Practic, Max Payne 3 pe maxim este Ultra cu MSAA 4x, 8x e pus doar ca sa-ti manance vRAM-ul si sa te faca sa crezi "uite bai, un 680, cu un pret de 500$ la aparitie, e la limita in jocul asta". Daca nu te joci pe un TV de macar 50", nu vei sesiza nicio diferenta. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 10] Author : MonkY Date : 12-09-2012 13:33 Monky si 660 Ti, nu ma asteptam la asa ceva. ;) Eheee... daca erau alte vremuri (mai bune), probabil aveam ceva mai puternic, si overclockat. Momentan insa nu am gasit ceva care sa rupa (inainte aveam un GTX 560 care cam rupea in 2560 x 1600). Are un raport ideal de performanta/consum, dar pret cam mare, sa fiu sincer (mare in Romania). @MonkY am vrut si eu sa-mi iau GTX 660Ti insa m-a cam dezamagit bus-ul memoriei, si am evitat sa mai cumpar acea placa tocmai pentru a nu avea probleme cand voi face upgrade la display. Da, initial m-a dezamagit si pe mine faptul ca am facut "downgrade" la bus (de la 256bit la 192bit)... dar sincer, daca n-ai sti de bus-ul acela, nu ai observa in teste si toate cele. Uite un exemplu: GTX 560 | 256bit | Pixel Fillrate = 11.3Gpx | Texture Fillrate = 45.4 Gpx | Bandwith = 128.3 GB/s GTX 660 | 192bit | Pixel Fillrate = 24.5Gpx | Texture Fillrate = 114.2 Gpx | Bandwith = 144.2 GB/s Deci dupa cum vezi, chiar daca bus-ul e mai jos, upgrade-ul e cat se poate de major. Cat despre restul, 4K am eu (2560 x 1600 = 4.096.000 pixels) si jocuri gen Diablo III, Eve Online (cate 2 jocuri deschise practic), cu toate la maxim... nu au absolut nicio treaba. Alte jocuri, no offense, daca nu sunt optimizate bine, sau vor sa-mi vand casa pentru a vedea 2-3 vertex shaders in plus... sa fie sanatoase. Nu ma agit prea tare, pentru ca oricum restul merg bine merci pe console, si joc si relaxat, aruncat in canapea. Ce am pe PC sunt PC Exclusive si aia e, nu am de ales. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 11] Author : rulzmaker Date : 12-09-2012 13:39 @Merdiso Tin sa te anunt ca informatiile care le oferi tu sunt putin eronate. Intr-adevar Nvidia nu a mai scos anul asta GK110 pentru ca nu a mai fost nevoie, si nu pentru ca a scos AMD o placa mai slaba, ci pentru ca nu era nevoie de mai mult. Sincer acum. Pentru 4K nu astept deloc mult si bine cu un GTX 680. De ce? E simplu, placa poate duce fara probleme 3 monitoare, asta inseamna o rezolutie de 5760x1080 sau 5760x1200. Ti se par asa mici rezolutiile astea? Daca stai sa te mai gandesti si la faptul ca totusi, nu trebuie neaparat sa te joci cu maximum de MSAA sau mai stiu eu ce detalii, placa se va descurca fara probleme. Ai 60 FPS-uri intr-un joc foarte pretentios, dar cu totul la MAXIM, aici dau ca exemple: Crysis 2 + HD Texture Pack + totul maximizat, merge fluent. Battlefield 3 merge cu peste 60 FPS-uri in multiplayer cu 64 jucatori, la fel, merge perfect. Consolele nu dicteaza nimic PC-ului momentan, si nu o mai face deja de o perioada in caz ca nu stiai. Cu cat Microsoft si Sony vor trage māţa de coada si stau cu PS3/Xbox 360 vor avea numai de pierdut gameri care se orienteaza catre PC si stii de ce? Pentru ca oricum PS3/Xbox 360 sunt cu mult ramase in urma, iar ceea ce sta sa apara nu se anunta chiar atat de performant precum ne-am fi asteptat. Consolele au altceva al lor de exemplu jocurile exclusive sau posibilitatea de a te juca cu prietenii, dar PC-ul le are pe ale lui. Ce conteaza ca pe console nu ies jocuri care nu sunt full hd? Pe PC tot pot fi jucate full HD sau la rezolutii chiar mai mari, eventual daca-si bat capul producatorii, iese cu totul alt joc. Dau aici ca exemplu Battlefield 3 a carui varianta pe consola sincer n-are nimic in comun cu varianta de PC. @MonkY 2560x1600 nu e 4K, 4096x3112 e full 4K. Fiecare joc este facut in mod diferit si consuma resurse in mod diferit. Eu nu ma joc Eve de exemplu, iar tu poate nu te joci Battlefield 3. :) Fiecare isi cumpara echipament in functie de nevoi cred. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 12] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 13:46 @Merdiso Tin sa te anunt ca informatiile care le oferi tu sunt putin eronate. Intr-adevar Nvidia nu a mai scos anul asta GK110 pentru ca nu a mai fost nevoie, si nu pentru ca a scos AMD o placa mai slaba, ci pentru ca nu era nevoie de mai mult. Sincer acum. Pentru 4K nu astept deloc mult si bine cu un GTX 680. De ce? E simplu, placa poate duce fara probleme 3 monitoare, asta inseamna o rezolutie de 5760x1080 sau 5760x1200. Ti se par asa mici rezolutiile astea? Daca stai sa te mai gandesti si la faptul ca totusi, nu trebuie neaparat sa te joci cu maximum de MSAA sau mai stiu eu ce detalii, placa se va descurca fara probleme. Ai 60 FPS-uri intr-un joc foarte pretentios, dar cu totul la MAXIM, aici dau ca exemple: Crysis 2 + HD Texture Pack + totul maximizat, merge fluent. Battlefield 3 merge cu peste 60 FPS-uri in multiplayer cu 64 jucatori, la fel, merge perfect. Consolele nu dicteaza nimic PC-ului momentan, si nu o mai face deja de o perioada in caz ca nu stiai. Cu cat Microsoft si Sony vor trage māţa de coada si stau cu PS3/Xbox 360 vor avea numai de pierdut gameri care se orienteaza catre PC si stii de ce? Pentru ca oricum PS3/Xbox 360 sunt cu mult ramase in urma, iar ceea ce sta sa apara nu se anunta chiar atat de performant precum ne-am fi asteptat. Consolele au altceva al lor de exemplu jocurile exclusive sau posibilitatea de a te juca cu prietenii, dar PC-ul le are pe ale lui. Ce conteaza ca pe console nu ies jocuri care nu sunt full hd? Pe PC tot pot fi jucate full HD sau la rezolutii chiar mai mari, eventual daca-si bat capul producatorii, iese cu totul alt joc. Dau aici ca exemplu Battlefield 3 a carui varianta pe consola sincer n-are nimic in comun cu varianta de PC. Ba are, "fundatia"-i aceeasi, ca varianta de consola are un handicap grafic serios din cauza hardware-ului e altceva, dar gameplay-ul e la fel, nu difera tot jocul. Uite aici o comparatie intre doua jocuri diferite ! http://www.youtube.com/watch?v=3sdaZo54Q7s http://www.youtube.com/watch?v=ChcYt_3xx9A Apropo, daca piata consolelor nu o dicteaza pe cea a PC-ului, de ce nu avem inca jocuri exclusive PC care sa puna serios la treaba placile video noi ? 90% din jocuri sunt porturi de console upgradate, dar tot porturi de console sunt. Eheee... daca erau alte vremuri (mai bune), probabil aveam ceva mai puternic, si overclockat. Momentan insa nu am gasit ceva care sa rupa (inainte aveam un GTX 560 care cam rupea in 2560 x 1600). Are un raport ideal de performanta/consum, dar pret cam mare, sa fiu sincer (mare in Romania). Da, initial m-a dezamagit si pe mine faptul ca am facut "downgrade" la bus (de la 256bit la 192bit)... dar sincer, daca n-ai sti de bus-ul acela, nu ai observa in teste si toate cele. Uite un exemplu: GTX 560 | 256bit | Pixel Fillrate = 11.3Gpx | Texture Fillrate = 45.4 Gpx | Bandwith = 128.3 GB/s GTX 660 | 192bit | Pixel Fillrate = 24.5Gpx | Texture Fillrate = 114.2 Gpx | Bandwith = 144.2 GB/s Deci dupa cum vezi, chiar daca bus-ul e mai jos, upgrade-ul e cat se poate de major. Cat despre restul, 4K am eu (2560 x 1600 = 4.096.000 pixels) si jocuri gen Diablo III, Eve Online (cate 2 jocuri deschise practic), cu toate la maxim... nu au absolut nicio treaba. Alte jocuri, no offense, daca nu sunt optimizate bine, sau vor sa-mi vand casa pentru a vedea 2-3 vertex shaders in plus... sa fie sanatoase. Nu ma agit prea tare, pentru ca oricum restul merg bine merci pe console, si joc si relaxat, aruncat in canapea. Ce am pe PC sunt PC Exclusive si aia e, nu am de ales. Nu conteaza doar latimea de banda, upgrade-ul e major si datorita chip-ului grafic si a vRAM-ului dublu. Apropo, rezolutia adevarata 4K este 4096 x 3072, unde mai pui ca TV-urile 4K sunt inca foarte scumpe, vor mai trece vreo 2-3 ani pana o sa ajunga la preturi rezonabile. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 13] Author : rulzmaker Date : 12-09-2012 13:54 Nu inteleg exact unde bati cu acele doua clipuri, dar stiu ca in 2010 Fifa pe PC nu era next-gen si sincer nici nu ma intereseaza ca a devenit asa dupa. De ce? Pentru ca Fifa oricum se joaca mai bine pe o consola, iar daca se joaca pe PC tot mai bine se joaca cu gamepad-ul. Dar daca tot trebuie sa vorbim despre asta, ia in considerare faptul ca anul imediat urmator Fifa pe PC a devenit next-gen. In schimb, ca tot zici ca doar grafica difera, compara si tu Battlefield 3 varianta de Xbox 360 cu cea de PC. Eu le-am cumparat si comparat pe ambele. Difera si grafica si gameplay si ce mai vrei tu, sa nu mai spun numarul extrem de mic de FPS-uri si alte multe neajunsuri, mai ales prin multiplayer. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 14] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 13:56 Nu inteleg exact unde bati cu acele doua clipuri, dar stiu ca in 2010 Fifa pe PC nu era next-gen si sincer nici nu ma intereseaza ca a devenit asa dupa. De ce? Pentru ca Fifa oricum se joaca mai bine pe o consola, iar daca se joaca pe PC tot mai bine se joaca cu gamepad-ul. Dar daca tot trebuie sa vorbim despre asta, ia in considerare faptul ca anul imediat urmator Fifa pe PC a devenit next-gen. In schimb, ca tot zici ca doar grafica difera, compara si tu Battlefield 3 varianta de Xbox 360 cu cea de PC. Eu le-am cumparat si comparat pe ambele. Difera si grafica si gameplay si ce mai vrei tu, sa nu mai spun numarul extrem de mic de FPS-uri si alte multe neajunsuri, mai ales prin multiplayer. N-ai inteles mai nimic din comparatia aia, nu conteaza ca FIFA a devenit next-gen anul urmator, am vrut doar sa arat faptul ca ambele jocuri foloseau engine-uri total diferite pe cele doua platforme, lucru care nu se poate spune si despre Battlefield 3. Faptul ca-i limitat si ca are framerate-uri mici il stiu si eu foarte bine, dar macar nu e cu totul alt joc, dupa cum afirmai tu. FIFA 10 PC vs FIFA 10 consola e cu totul alt joc. P.S. FIFA se joaca la fel si pe PC si pe consola daca ai gamepad, pe PC ai avantajul patch-urilor, rezolutiei 1080p si chiar a framerate-ului mai bogat in unele momente, iar pe consola ai mai multi jucatori -> preturi mai bune in Ultimate Team. :P Problema calculatorului e ca nu-i exploatat la maxim, degeaba ai 680, 780, 8970 etc daca Uncharted, inFamous, Gran Turismo, Forza, God of War, Heavy Rain, The Last of Us, Little Big Planet si alte cateva de care nu-mi amintesc, sunt doar pe console. Majoritatea acestor titluri nu au un "frate" similar pe PC ... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 15] Author : rulzmaker Date : 12-09-2012 14:01 Apropo, daca piata consolelor nu o dicteaza pe cea a PC-ului, de ce nu avem inca jocuri exclusive PC care sa puna serios la treaba placile video noi ? 90% din jocuri sunt porturi de console upgradate, dar tot porturi de console sunt. Man, fara nici o suprarare, eu personal te rog sa te opresti aici. Daca un joc e multiplatform asta nu inseamna ca e acelasi joc pe toate platformele! Crysis 2, Battlefield 3 si multe muuuuuulte alte jocuri sunt cu totul diferite pe PC fata de varianta de console. Si nu, nu difera doar grafica, ci si gameplay-ul. Fa o comparatie pe youtube, poate iti poti da seama. N-ai inteles mai nimic din comparatia aia, nu conteaza ca FIFA a devenit next-gen anul urmator, am vrut doar sa arat faptul ca ambele jocuri foloseau engine-uri total diferite pe cele doua platforme, lucru care nu se poate spune si despre Battlefield 3. Faptul ca-i limitat si ca are framerate-uri mici il stiu si eu foarte bine, dar macar nu e cu totul alt joc, dupa cum afirmai tu. FIFA 10 PC vs FIFA 10 consola e cu totul alt joc. P.S. FIFA se joaca la fel si pe PC si pe consola daca ai gamepad, pe PC ai avantajul patch-urilor, rezolutiei 1080p si chiar a framerate-ului mai bogat in unele momente, iar pe consola ai mai multi jucatori -> preturi mai bune in Ultimate Team. :P Eu tin sa cred ca tu NU ai jucat cele doua versiuni ale Battlefield 3 sau oricare alt joc in aceasta situatie. Sa-ti mai spun si de ce sunt facute jocurile mai intai pe consola si dupa aia portate pe PC. Daca s-ar face jocurile pe PC si s-ar folosi ultimele tehnologii sunt curios cum le-ar mai putea porta pe niste console deja vechi de 7-8 ani. Inainte era invers, se faceau pentru console si se portau si pe PC, insa nu mai e cazul. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 16] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 14:02 Exact cum a fost portat si BF3, care e printre foarte putinele jocuri din ultima vreme construite pe PC si portate pe console. :) 25-30FPS, 720p, setari low si mai putini jucatori pe aceeasi harta ... -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 17] Author : rulzmaker Date : 12-09-2012 14:03 Exact cum a fost portat si BF3, care e printre foarte putinele jocuri din ultima vreme construite pe PC si portate pe console. :) 25-30FPS, 720p, setari low si mai putini jucatori pe aceeasi harta ... Mda, e clar, imi bat capul degeaba. Spor la joaca man, eu am incheiat discutiile cu tine ca nu vrei sa intelegi nimic. Problema calculatorului e ca nu-i exploatat la maxim, degeaba ai 680, 780, 8970 etc daca Uncharted, inFamous, Gran Turismo, Forza, God of War, Heavy Rain, The Last of Us, Little Big Planet si alte cateva de care nu-mi amintesc, sunt doar pe console. Majoritatea acestor titluri nu au un "frate" similar pe PC ...LAME! M-ai facut sa rad. Hahahah. :)) Te-ai ascuns in spatele exclusivelor. S-au terminat argumentele? Hahah. PS: mai sus ziceai ca un 680 n-o sa se descurce pe 4K si ca abia scoti 60 FPS-uri acum in jocuri pe Full HD. Acum nu sunt exploatate ca nu sunt unele jocuri exlclusive console si pe PC. Crede-ma, exclusivele alea de consola, merita sa ramana pe consola, n-au ce sa caute pe PC oricum, iar daca tot vorbim de grafica, presupun ca nu ai vazut Battlefield 3 pe ultra, Crysis 2 pe Extreme + HDT, Max Payne 3 la maximum etc. Heck, la Metro 2033 pe rezolutie full hd in unele momente imi scade si pe la 20 FPS-uri, si asta pentru ca imi place sa ma joc cu PhysX si AA. PPS: presupun ca nu intelegi motivul pentru care exclusivele merg atat de bine si redau o atmosfera atat de completa. Well, motivul e simplu, asta e unul dintre foarte putinele elemente care mai tin consolele in viata. Sunt facute cu un singur obiectiv sa mearga cat mai bine pe platforma X sau Y si sa se foloseasca in acelasi timp de toate avantajele acelei platforme. Nu sunt jocuri pe PC la nivelul lor? Pai si? Moare cineva daca nu joaca 5-6 serii de jocuri bune? Sunt exclusive si pe PC, exclusive excelente, dar nu mi se pare un argument asta. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 18] Author : Merdiso Date : 12-09-2012 14:06 Bafta ! :) LAME! M-ai facut sa rad. Hahahah. :)) Te-ai ascuns in spatele exclusivelor. S-au terminat argumentele? Hahah. PS: mai sus ziceai ca un 680 n-o sa se descurce pe 4K si ca abia scoti 60 FPS-uri acum in jocuri pe Full HD. Acum nu sunt exploatate ca nu sunt unele jocuri exlclusive console si pe PC. Crede-ma, exclusivele alea de consola, merita sa ramana pe consola, n-au ce sa caute pe PC oricum, iar daca tot vorbim de grafica, presupun ca nu ai vazut Battlefield 3 pe ultra, Crysis 2 pe Extreme + HDT, Max Payne 3 la maximum etc. Heck, la Metro 2033 pe rezolutie full hd in unele momente imi scade si pe la 20 FPS-uri, si asta pentru ca imi place sa ma joc cu PhysX si AA. Exclusivele sunt un argument imbatabil pentru ca nu exista jocuri pe PC la nivelul lor. Placile video nu sunt exploatate pentru ca nu sunt multe jocuri la nivelul Battlefield 3/Crysis 2 DX11 + texturi HQ/Metro 2033. De ce n-ar avea ce sa caute seria aia de exclusivitati pe PC, din moment ce jocurile alea sunt foarte bune ? Poate as vrea sa joc un titlu gen Heavy Rain pe PC, dar indiferent de ce specificatii are calculatorul meu/tau/oricui, trebuie sa te multumesti cu Fahrenheit (http://en.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_%282005_video_game%29), altul mai bun in acest stil nu exista. In racing la fel, indiferent de procesor/placa video, esti limitat la NFS/Dirt, cele mai bune doua solutii, Forza si Gran Turismo (nu neaparat in ordinea asta) sunt exclusive pe un hardware vechi de 6-7 ani, trist dar adevarat. In Action/Adventure se repeta iar povestea, ai Assassin's Creed, dar un Uncharted/inFamous cu texturi 1080p si 60FPS ar fi fost foarte bune. Hardware-ul il cumperi pentru jocuri pana la urma. Daca vrei sa intelegi treaba asta bine, daca nu nu e nicio problema, viata merge inainte iar AMD face inca niste reduceri de preturi. :) Apropo, daca vreti sa mai scrieti despre hardware, vizitati (http://videocardz.com/) site-urile (http://www.techpowerup.com/) astea (http://fudzilla.com/), au destule stiri/informatii utile. :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 19] Author : MonkY Date : 12-09-2012 14:30 Apropo, rezolutia adevarata 4K este 4096 x 3072, unde mai pui ca TV-urile 4K sunt inca foarte scumpe, vor mai trece vreo 2-3 ani pana o sa ajunga la preturi rezonabile. Hmm, mda, m-am documentat si eu de pe 4K resolution - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution). Ramasesem cu ideea ca e ca la camere foto. Cati megapixeli ai... aia e. Dar se pare ca de fapt 4K in Full Aperture sare de 4096 × 3112, ceea ce inseamna peste 12Mpx. Asta in timp ce Digital 4K are 4096 × 1714, deci maxim 7Mpx. Mi se pare foarte mare diferenta... dar, asta este. Om trai si om vedea. P.S. Sa nu incercati sa incepeti un fight Console vs PC, ca nu are rost! Si mai iese si cu ban-uri :) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 20] Author : isis Date : 13-09-2012 09:08 Asa urasc numerele tipice de PC... Numere peste numere. Pe consumator (a se citi gamerul maniac de PC) il intereseaza "cate FPS-uri voi avea eu in 4K in jocul X si Y, cu totul pe ultra mega super high?" :) Minim 60 fps :D Pentru aia trebe tranzistori & stuff :D Rezolutie de 4096 x 3072 - 12.6mp, aoleu, mai trec niste generatii de placi grafice pana sa vedem jocurile la uber details, 4K, 4xAA... Cat despre generatia urmatoare de console, mai mult de 1080p la 60fps fac pariu ca nu o sa duca, din simplu motiv ca nu va avea suficienta putere de calcul. Crysis 3 in DX11 la rezolutie aia 4K, cu 4sAA, la urmatoare DUPA urmatoarea generatie de console, si pe PC la GTX 980 sau de genu... Problema calculatorului e ca nu-i exploatat la maxim, degeaba ai 680, 780, 8970 etc daca Uncharted, inFamous, Gran Turismo, Forza, God of War, Heavy Rain, The Last of Us, Little Big Planet si alte cateva de care nu-mi amintesc, sunt doar pe console. Majoritatea acestor titluri nu au un "frate" similar pe PC ... Ia uita-te la asta, cred ca satisfice linistit pe cei pretentiosi, si nu e nici un port de consola. PC exclusive this eye candy, eu zic ca e exploatat PC-ul dar poate ca nu asa "barbar" cum am dori noi :D http://www.youtube.com/watch?v=DsQcGPBYk3A http://www.youtube.com/watch?v=0jtPJNHrbXs -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 21] Author : Merdiso Date : 13-09-2012 09:54 Super, singura chestie e ca, in mare puteai face acelasi lucru si pe versiunea veche de CE3, folosita-n Crysis 2. Dupa parerea mea umila, Crysis 3 este cel mai asemanator sequel facut vreodata, in afara de alte arme si niste iarba pusa ici-colo prin New York nu vad nimic nou in jocul ala, pana si COD se schimba mai mult de la un joc la altul. :o In afara de asta, sunt foarte putine jocuri CryEngine reusite, dpdv grafic l-as mai pune si pe Sniper: Ghost Warrior, insa, la toate celelalte aspecte, jocul e mediocru. Ar trebui mai multe jocuri de genul. http://www.youtube.com/watch?v=AIgCKo0yAqc In plus, un shooter precum Crysis n-o sa-mi ofere in 100 de ore experienta pe care am avut-o in Heavy Rain in nici 10 ore, s-ar putea face foarte bine alte genuri pe CryEngine 3, scaleaza foarte bine si ofera si detalii bogate daca-i folosit cum trebuie. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- [Post 22] Author : isis Date : 13-09-2012 11:34 Super, singura chestie e ca, in mare puteai face acelasi lucru si pe versiunea veche de CE3, folosita-n Crysis 2. Dupa parerea mea umila, Crysis 3 este cel mai asemanator sequel facut vreodata, in afara de alte arme si niste iarba pusa ici-colo prin New York nu vad nimic nou in jocul ala, pana si COD se schimba mai mult de la un joc la altul. :o In afara de asta, sunt foarte putine jocuri CryEngine reusite, dpdv grafic l-as mai pune si pe Sniper: Ghost Warrior, insa, la toate celelalte aspecte, jocul e mediocru. Ar trebui mai multe jocuri de genul. http://www.youtube.com/watch?v=AIgCKo0yAqc In plus, un shooter precum Crysis n-o sa-mi ofere in 100 de ore experienta pe care am avut-o in Heavy Rain in nici 10 ore, s-ar putea face foarte bine alte genuri pe CryEngine 3, scaleaza foarte bine si ofera si detalii bogate daca-i folosit cum trebuie. Sniper Ghost Warrior 2, pe motor de CryEngine 3, arata impecabil: http://www.youtube.com/watch?v=fXkbBEbQsYk -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Downloaded from Console Games (https://www.consolegames.ro/forum) at 28-03-2024 21:39.