Quote:
Garanţia de doi ani
Când achiziţionaţi bunuri în UE, aveţi la dispoziţie doi ani pentru a solicita repararea sau înlocuirea acestora, dacă se dovedesc a fi defecte sau neconforme cu descrierea. Dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit într-un interval rezonabil şi fără inconveniente, puteţi solicita rambursarea sumei plătite sau o reducere de preţ.
Garanţia de doi ani începe în momentul în care v-a fost livrat produsul. Dacă descoperiţi că acesta are un defect, aveţi la dispoziţie două luni pentru a-l informa pe vânzător.
Răspunderea îi revine întotdeauna vânzătorului. În unele ţări ale UE, aveţi dreptul de a solicita despăgubiri şi din partea fabricantului.
Quote:
Garanţia adiţională a vânzătorului
Deseori, magazinele vă pot oferi o garanţie adiţională, care poate fi plătită separat sau inclusă în preţul produsului. Aceasta nu înlocuieşte garanţia de doi ani, care se aplică întotdeauna.