https://www.playstation.com/en-us/ne...nch/days-gone/
Pentru cei care au cont pe Us. Puteti obtine o tema dinamica si un avatar, ambele gratis.
https://www.playstation.com/en-us/ne...nch/days-gone/
Pentru cei care au cont pe Us. Puteti obtine o tema dinamica si un avatar, ambele gratis.
Are cineva precomanda la eMag? Aveti sperante sa vina joi/vineri? Am vazut ca Fan lucreaza in Vinerea Mare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
La arabi deja se poate cumpara...si nu numai, o groaza de oameni il au deja si nu, nu este vorba de promo copy.
La noi...pla...ultimele precomenzi au fost esecuri totale, RDR2 am luat day one din Flanco, comanda de la Altex ajunsese martea urmatoare. La Altex nu o sa mai fac momentan, pana nu livreaza la timp.
Sa vad cum se misca eMag cu Days Gone.
Sent from my iPhone using Tapatalk
---------- Post added 22-04-2019 at 10:49 ----------
Posibil SPOILER - Days Gone Photo Mode Breakdown
Days Gone Free DLC Kicks off in June
Not only does this world come for you, but starting in June, a whole new difficulty mode and new challenges each week are coming for all Days Gone owners with an active internet connection — for free!
‘Survival’ difficulty mode tests players by daring them to beat the story with increased difficulty settings, no fast travel or Survival Vision, and an immersive HUD that removes maps and indicators from the gameplay screen. Every tweak and change made is designed to further immerse players and ratchet up the tension to make this the definitive survival experience.
Each week beginning in June, a new Bike, Horde, or Combat challenge will be deployed to test players even further. These challenges take key gameplay features of Days Gone, and twists them in unique ways to earn additional items and rewards. We’ll give you more information on the specific challenges down the road.
Lol incepem sa ne bucuram ca ne dau "gratis" optiuni de dificultate intr-un dlc care sunt lucruri basic intr-un joc, ce jos am ajuns. Eu personal mai astept nu ma arunc cu capul inainte la acest joc, motivul principal fiind zombies, sunt satul de ei.
Cine se bucura pentru ca ne dau gratis optiuni de dificultate?
Eu sunt multumit de faptul ca vor sa te faca sa revii la joc, dupa ce l-ai terminat, fara sa bagi alti bani in nimicuri adaugate doar de dragul de a le adauga.
Consider ca intr-o lume in care te costa bani reali ca sa deschizi un chest, orice initiativa de genul asta e de aplaudat, nu de blamat.
Am vorbit cu cei de la emag la telefon, au zis ca pana vineri se livreaza( eu am ridicare in showroom), sa speram ca se tin de cuvant .
Da boss, hai sa-ti explic cum sta treaba ca esti pe langa. Ai x timp sa faci un joc, la un moment dat se da "lock in" la data de lansare, se anunta public si gata, n-o mai schimbi ca pierzi bani grei. Pe masura ce avansezi in timp faci niste "cost control", tot ce nu e pe critical path si nu e obligatoriu sa fie in joc ca el sa mearga si sa livreze ce a promis se amana ca sa se faca loc de development la ce conteaza si ce are impact mai mare. In momentul in care se atinge milestone-ul de Master, adica fix ce va fi lansat (asta se intampla cu cateva saptamani inainte de launch btw pentru ca tertii aka Sony si Microsoft sa-ti testeze produsul, acum ca asta e exclusiv Sony nu stiu ce timeline au) se trece mai departe. In perioada respectiva + imediat dupa launch se lucreaza la urmatoarele: bug fixing ce nu a mai apucat sa intre la launch si new content. Si prin new ma refer ori la efectiv new content (gen misiuni noi, poveste, etc.) dar si ce a fost amanat, acum ca e timp intra inapoi in program. Si uite asa lanseaza pachetul asta de content si ti-l serveste frumos pe tava.
Daca acel content a necesitat un efort considerabil si forta de munca extra, atunci ti-l da pe bani, ca sa manance si astia care ti l-au facut ceva. Daca nu si intra in modelul de business de la inceput atunci ti-l dau gratis. Probabil ca acele optiuni de dificultate pe care tu le-ai implementa intr-o ora, ca atat de sef esti, necesitau mult prea mult efort ca sa acopere spatiu pretios de development asa ca au preferat sa mai faca 2-3 misiuni si poate niste mecanici de gameplay, lasand optiunile astea mai incolo (nu e asa usor precum crezi tu, pe langa programarea efectiva mai ai nevoie de menu support, testare cu duiumul si mai ales de design - ce anume afecteaza dificultatea? care sunt parametrii aia? ce, cum, unde si cat devin intrebari la ordinul zilei si e greu sa atingi un echilibru, it takes a sh*tload of time).
Te-ai lamurit de ce nu ti-au dat acest lucru "BASIC" de la inceput? Sau crezi cumva ca e un evil corporate guy care e atotputernic si zice "nu le dati ba optiunile alea acum, le dam mai tarziu si le dam si gratis haha ce o sa ne mai radem de ei"?
Primul review la Days Gone.
https://pureplaystation.com/review-d...e-ps4/2019/04/
Hahaha, ce ironic sa spui asta fix pe threadul Days Gone.
Oricat de frumos ai vorbi tu despre procesul de productie, costuri, planuri samd, din afara se vede foarte urat, mai ales cand se anunta un dlc inaintea lansarii efective a jocului. Puteau foarte bine sa adauge acel nivel de dificultate printr-un patch in iunie, fara surle si trambite inainte de lansarea jocului.
Aici discutam despre asimetrie informationala intre cumparator si producator, bazata pe faptul ca cel care va cumpara jocul nu cunoaste procesul din spatele produsului finit (si nici nu prea are de ce). Asta poate insemna fie ca respectivul dlc este gata si va fi oferit mai tarziu pentru a crea senzatia ca developerii inca trudesc din greu la joc, fie intr-adevar se lucreaza acum la el, oamenii chiar investind in continuare timp si resurse in acest scop. Insa adevarul il stiu doar ei si din cauza asta ar trebui sa gandeasca mai bine strategia de marketing.
In ziua de azi se anunta dlc-urile inainte ca oamenii sa stie ca jocul nu se opreste la lansare. Da, poate parea ca "voi n-ati terminat jocul si deja faceti dlc-uri, lacomilor", dar e pur si simplu marketing. Sunt de acord ca se vede ciudat din afara dar numai daca n-o gandesti un pic
Si da, e ironic ca spun aia aici pe threadul asta, dar stai linistit ca tot se aplica, orice amanare e o gaura in buget.
Orice amanare e o gaura in buget? Foarte bine, sa si-o asume. Nu ii obliga nimeni sa arunce date din burta.
Asta ca anunta dlc-uri ca sa stim ca jocul nu se opreste la lansare e praf in ochi, mai ales la un joc single player. Vad ca a pornit un nou trend acum, in care new game + este adaugat dupa lansare drept continut aditional. Singurul mod in care un joc sp nu se opreste dupa lansare este adaugarea de dlc story based.
^Eu prefer NG+ si dificultate noua adaugate dupa lansare, asa e aproape sigur ca nu au trofee foarte grele necesare pentru platina.
GoW stiu ca au bagat NG+ pentru ca a cerut comunitatea. Acum, crezi ce vrei, dar nu vad NG+ sa fi fost vreo prioritate pentru ei. La fel si la Witcher.
Hai ca o dam in off topic si nu e bine. Macar sa fie jocul bun, sa ne bucuram de el, ca pana la urma expeienta avuta pe durata butonarii conteaza.
Oricum, povestea asta cu dlc-urile a luat-o la vale si nu mai poate fi oprita. La sfarsitul zile toti vor sa faca profit si inteleg perfect chestia asta. Atat timp cat exista oamenii care platesc pentru un skin sau o harta nu vad de ce developerii nu ar profita de situatia asta.
Fie ca sfantul curier sa va aduca tuturor jocul la timp!
Eagle marele atotstiutor in industria gamingului, spui niste prostii de ma doare capul. Contentul ce au creat pentru acest DLC basic ar fi putut fi deja in jocul de baza sau sa-i faca un patch mai tarziu si ar fi fost vazut ca un plus bine venit, dar probabil echipa de marketing a intervenit ca ar fi mai bine sa fie lansa aceste features ca un DLC, ca oricum e la moda practica asta. Cu siguranta va fi un joc bun, dar mie nu imi plac tacticile astea de doi bani deja sunt prea de tot. O sa ajungem la un moment dat sa un joc single player sa fie vandut pe sezoane.
Eu nu inteleg cu ce te deranjeaza ca i-au zis DLC free si nu patch cu niste updates importante de endgame...
La Witcher 3 te-a deranjat cand le-au anuntat inainte de aparitie si le-au numit free DLC's?
Bookmarks