Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 61 to 67 of 67

Thread: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  1. #61 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Le poți juca pe PC cu performanța mai buna. Inclusiv tears of the kingdom a fost emulat day one.

  2. #62 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Deci efectiv de 10 zile de cand il am, nu ma pot dezlipi de el
    Jocul este absolut fenomenal si addictive. Nu ai cum sa te plictisesti. Mereu gasesti ceva de facut, fie ca e pe langa tine, fie ca e prin nori sau prin pamant

    2 chestii nu-mi plac, trecand peste multe altele care puteau fi imbunatatite - faptul ca nu-ti poti face crafting de sageti - si din pacate m-am trezit de prea multe ori fara si nici nu aveam de unde sa cumpar, desi aveam o gramada de lemne si copaci si pietre sunt peste tot - iar faptul ca, din pacate, caii sunt cam inutili pentru ca i-au facut asa "realisti" si raman pe unde i-ai lasat, iar la cat de deschis este jocul si cat de mult te cateri peste to, 99% din timp sunt pe jos si e frunstrant, tocmai pentru ca sunt distante foarte mari de parcurs si alergi de nebun peste tot.

  3. #63 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    Interesant ptr ca mie mi se pare foarte gol si nu este mare lucru care sa ma impinga in a explora lumea goala. In BOTW mergea ptr ca era un mister ce s-a intamplat in 100 de ani cat ai dormit. Aici, not really . A ajuns un joc in care mai bag cate o ora pe saptamana.

    Astept commenturile despre cum nu inteleg eu magia Nintendo si nu joc cum trebuie .

  4. #64 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Si eu am unele momente cand nu stiu ce sa fac in zona in care ma aflu si atunci deschid Adventure log-ul si vad ce misiuni sunt disponibile prin preajma sau pe langa anumite puncte unde ma pot teleporta.
    Si apoi plec spre vreo misiune si pe drum dau de alte lucruri de facut, de pesteri de descoperit, korok seeds de gasit sau shrines cu puzzles de facut.
    Iar poi stau si caut statui ca sa pot sa-mi maresc viata/stamina si am dati cand am si 20 de gems d-alea si nu am gasit statuie.

    Inteleg si de ce pare boring, daca nu esti genu care e impins spre explorare sau facut ce te taie capul, pentru ca nici eu nu am chef mereu de asta.
    Dar cand nu am chef, caut shrine dupa shrine si fac puzzles.
    Sau ma apuc sa construiesc masinarii cu ce gasesc prin lume. Sau arme care sa ma ajute in combat si care sa se baga singure in timp ce eu fac altceva.

  5. #65 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by lukecelmare View Post
    Interesant ptr ca mie mi se pare foarte gol si nu este mare lucru care sa ma impinga in a explora lumea goala. In BOTW mergea ptr ca era un mister ce s-a intamplat in 100 de ani cat ai dormit. Aici, not really . A ajuns un joc in care mai bag cate o ora pe saptamana.

    Astept commenturile despre cum nu inteleg eu magia Nintendo si nu joc cum trebuie .
    Nu intelegi tu magia Nintendo. Glumesc.

    Desi evident ca exista jocuri obiectiv bune sau mai putin bune, oamenii mai au si gusturi, preferinte personale. Cel mai probabil jocurile de tip sandbox in general nu sunt genul tau, caz in care nici un milion de note de 10 nu te vor face sa iti placa TOTK. Sunt destul de sigur ca intentionat nu gasesti mare lucru care "sa te impinga in a explora lumea goala", pentru ca explorarea in sine ar trebui sa fie distractiva. Cu alte cuvinte daca mecanicile jocului (the gameplay itself!) sunt fun, de ce ar fi nevoie de vreo rasplata artificiala pe care sa o primesti pentru ca te-ai jucat? E okay sa avem gusturi diferite, asta duce si la diversitate pe piata de jocuri.

    Voi lasa mai jos un comentariu de-al meu mai vechi care mi se pare relevant si in contextul asta. Daca gresesc trage-ma de maneca; inca nu am avut timp sa ma joc TOTK, deci nu sunt chiar in tema cu jocul.
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    Jocurile video îți dau niste unelte și un set de probleme care se rezolva cu uneltele respective. De cele mai multe ori, exista o anume unealta care rezolva o anume problema, relația dintre ele fiind one-to-one (e.g. in Assassin's Creed problema e că nu vezi harta, soluția e sa te sui pe un turn și după o sa vezi harta; problema e că tu ești la baza turnului, iar soluția că sa ajungi in vârf e să apeși action button de 30 de ori ca să te cațeri). In Death Stranding, deoarece fiecare entitate se supune aceluiași set de reguli, relația dintre unelte și probleme este many-to-many. Aceeasi unealta poate rezolva zeci de probleme, sau zeci de unelte pot rezolva o singura problema.

    Lucrul asta este incredibil nu doar ca realizare tehnică, ci și pentru user experience. Logica programată, faptul că jocul este doar un joc, devine mai puțin evidentă pentru jucător; fiecare acțiune se simte la locul ei, lucrurile se întâmplă natural și ai parte de mult mai multa imersiune.

    Daca mergi in drumeții prin natura și nu ți se pare plictisitor sa treci pe langa copaci identici timp de 8 ore, s-ar putea sa îți placă DS.

    In multe jocuri mă simt ca un cal în timp ce designerul îmi ține un morcov in fața ochilor ca să mă mâne unde vrea. Death Stranding nu îți subestimează curiozitatea, răbdarea și ingeniozitatea, lasandu-te pe tine sa explorezi lumea, de multe ori doar de dragul de a o explora și nu pentru vreo "răsplată" extrinsecă. Analogia cu mersul in drumeție este perfectă din punctul meu de vedere.

  6. #66 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    O analiza grafica si tehnica excelenta


    E absolut incredibila diferenta dintre cele 2 jocuri.
    Asta nou are FSR si dynamic sharpening, dar in acelasi timp are si draw distance mai mare, ceata aia si low details intra de la o distanta mai mare, asta desi in engine acum au mai multe obiecte, mai multe texturi etc.

    Adica jocul asta trebuie sa incarce toate obiectele si texturile vechi PLUS setul de obiecte si texturi noi.

    E practic un hibrid intre top features si old game/low resolution.

  7. #67 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Mai joaca cineva jocu asta?

    Eu inca nu-l pot lasa din mana. Am 130+ ore in el si efectiv nu ma pot plictisi de el.
    Am momente cand spun ca ma pun 10 minute si apoi ma pun la un film si...3h later, nu-l pot inchide ca sa ma bag la somn

    La cate jocuri bune se anunta cu lansare spre sfarsit de an, printre care Starfield, eu tot cred ca joculetu asta va lua GOTY pe toate partile

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4

Similar Threads

  1. The Legend of Zelda Breath of the Wild By solecon in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 273 Last Post: 04-12-2021, 12:49
  2. Vand The Legend of Zelda: - Breath of the Wild - Nintendo Switch By CrysMM in forum Bazar Nintendo: Jocuri Console
    Replies: 3 Last Post: 09-08-2017, 11:35
  3. Replies: 0 Last Post: 13-06-2017, 20:20
  4. Review: The Legend of Zelda - Breath of the Wild By tudyniuz in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 10 Last Post: 14-03-2017, 11:54
  5. Replies: 0 Last Post: 26-06-2011, 09:05

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts