Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 18 of 22 FirstFirst ... 8 16 17 18 19 20 ... LastLast
Results 341 to 360 of 436

Thread: Horizon Forbidden West

  1. #341 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by codpin View Post
    Vezi sa nu fie ceva de la tine, fiind atat de putine cazuri (cum ai zis si tu) cred e ceva izolat.

    La mine e totul vibrant, culori vii, arata f misto tot. Intr-adevar in zonele de desert nu prea ai ce sa arati, dar si acolo mai sunt cactusii aia care ofera contrast si tot se vad misto.
    Cum ziceam, orice alt joc se vede ok, atat pe Xbox cat si pe PS5, indiferent ca joc cu sau fără HDR. Ba chiar cu HDR toate (cele care au HDR) sunt mult mai ok decat fără. Refuz sa cred ca e de la mine.
    O să mă mai forțez sa joc, poate trec de mizeria asta de zonă si e mai ok.

  2. #342 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Imi place cand lumea cere light efects si alte minuni si cand le primesc zic ca nu e bine. Nu e doar biosfere, e si time of day. Ce ai tu acolo e afternoon, esti in desert, ai sun glare, soarele "arde" roca, deci e cam clar ce o sa se vada.

    Mai jos ai de pe PS4 Pro de pe un Samsung Q70 cu HDR configurat in consola si setari default din joc. (si telefon cam batran...vreo 4-5 ani... dar atat s-a putut ) ...

    afternoon si evening ca sa vezi diferenta de culoare .... sper ca am nimerit destul de bine locatia
    Attached Images Attached Images 20220227_120723-1-.jpg 20220227_122201-1-.jpg

  3. #343 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Jocul nu tine cont de setarile HDR din consolă, e lucru testat asta, dar e alta discuție.
    Am mai jucat jocuri cu desert in ele, nici unu nu arăta asa rău. Si nu e doar desertul, inca de la început din zona aia verde mi s-a părut ceva in neregula la culori/contrast.

  4. #344 SP
    Member smits's Avatar
    mie mi se pare excelent jocul, da na. csf.

  5. #345 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Jocul chiar arata oribil ! Nu stiu cum au reusit !
    Attached Images Attached Images a19ca339-a337-49d6-afee-b5f62a027891.jpeg 25ddadbf-da69-4970-8ef2-5ab345b9422a.jpeg db59750a-fa81-435e-968b-0fc5ee646345.jpeg 45e7a95f-56e3-4b6f-aaae-0aa20745c020.jpeg fms_hkzx0au5p4l.jpg fms_g0yxoauduoq.jpg fms_ptuxmaidctn.jpg

  6. #346 SP
    Member codpin's Avatar
    I s-a mai intamplat cuiva sa treaca noaptea in cateva secunde? Efectiv luna avea o viteza de zici ca era cu reactie... Si apoi si-a revenit la ciclul normal dupa ce a rasarit soarele.

  7. #347 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by IsNotMe View Post
    Jocul chiar arata oribil ! Nu stiu cum au reusit !
    Poza 6 poate fi folosita de agentiile de turism pentru ceva locatie exotica

  8. #348 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Spalacit, fara culori si contrast? Mie mi se pare exact invers!!

    De vazut pe TV in 4K HDR, daca si asta e joc spalacit eu probabil is intr-un trip psihedelic:




  9. #349 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by Srachi View Post
    Spalacit, fara culori si contrast? Mie mi se pare exact invers!!

    De vazut pe TV in 4K HDR, daca si asta e joc spalacit eu probabil is intr-un trip psihedelic:
    Nu ma prea interesează cum se vede pe YouTube si prin alte regiuni ale jocului. Cel putin in regiunea de început e jenanta paleta de culori si contrastul. Cred ca am pus si poze edificatoare in acest sens. Si repet, orice alt joc e ok, chiar am testat dupa ce am postat cu mai multe jocuri (Days Gone, Witcher, Tsushima, God of War, Uncharted PS5) si la toate e ok. Ca deja aveam impresia ca e defect tv-ul la cât de naspa se vede HFW in zona aia.
    O sa-i dau bataie înainte sa ajung si eu prin zonele alea mai exotice sa vad, raman cu gura căscată?

  10. #350 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    daca nu iti place cum arata zona de desert ziua joaca zona aia noaptea, sigur o sa arate altfel, mai cu contrast din ala de care tot zici....apropo...pe ce il joci ? Ps5, ps4 pro sau ps4?

  11. #351 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Concurs pentru cei care au achizionat jocul de la MG, astazi se termina inscrierile.

    https://mediagalaxy.ro/concurs-sony-...&ibid=homepage
    Attached Images Attached Images horiz.png

  12. #352 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    https://www.reddit.com/r/horizon/com...est_patch_106/
    ....
    Graphics

    - Fixed multiple instances of objects in the world visibly popping between different levels of detail.
    - Fixed an issue in Photo Mode where parts of Aloy’s outfit and body would become blurry in certain poses.
    - Improved visual differentiation of the attack and move indicators in Machine Strike.
    - Fixed a cosmetic issue with underwater cubemap.
    - Fixed an issue where a blurry artefact was visible around the Heavy Crossbow when using it in combat.
    - Fixed several instances of the camera jittering and behaving in an unintentional way.
    - Several craftable quest items had the incorrect model in the workbench interface, those have now been replaced with the final assets.
    - Fixed an issue with Parallax Mapped Foam by removing variable height scale in favor of a constant value; when original dynamic input value got too high it started separating the parallax layers. To fix the nasty separation of the layers at glancing angles the height scale is set by a bit of fresnel based logic.
    - Fixed several instances of NPCs in settlements not displaying the correct level of detail when playing the PS4 version of the game.
    - Fixed an issue in the Chainscrape tavern where moving the camera in a certain spot would cause sudden changes in lighting.
    - Improved noise reduction on screen space ambient occlusion.
    - Reduced the intensity of the vignette screen effect when activating Valor Surges, and when Aloy was at low health.
    Performance and Stability

    - Multiple crash fixes.
    - Fixed multiple assets that would pop in or stream in visibly during cinematics.
    - Fixed several unintentional loading screens/black screens that would trigger in specific points.

  13. #353 SP
    Prophet of the Void IlieRazvan's Avatar
    Eu am terminat și vândut jocul,dar aștept sa va aud părerile despre
    Improved noise reduction on screen space ambient occlusion.

    Trimis de pe al meu SM-A528B folosind Tapatalk

  14. #354 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Revin cu cateva pareri dupa ~50h jucate.

    Povestea principala mi se pare horror si am inceput efectiv sa trec peste dialogurile mult prea lungi si plictisitoare, dar mai ales sa aman pe cat posibil sa fac ceva pentru poveste si apoi sa ma intorc la baza, unde urmeaza dialoguri interminabile cu toti

    Grafic, de cand il joc in 30fps mode, este mult mai ok, arata mult mai bine decat in 60fps si peste asteptarile mele initiale, ajutat fff mult de directia artistica si paleta de culori suprasaturata, dar si de geometria, mai ales din munti, foarte bine realizata.
    Iar tesselation la nisip si zapada efectiv ma unge pe suflet
    In primul parca aveam ceva extra detalii (gen copacii aia imprejmuiti de iedera), desi in continuare imi place iarba aia mica - muschi sau ce este - care se regaseste pe absolut orice, de la pamant la peretii si tavanul incaperilor, evitand astfel texturile alea intinse.
    Ah si inca nu am gasit iarba aia care se deformeaza cand trec prin ea eu sau animalutele mici - gen iepurasii din analiza DF. Poate nu am ajuns inca in partea aia de harta.

    Lumea este foarte bine realizata si este o absoluta placere sa ma plimb mindless pe acolo, sa caut fiecare "?" sau camp si sa ma bat cu toate dihaniile intalnite. Iar asta pot spune ca este punctul forte al jocului si locul unde efectiv exceleaza in mare parte.
    Efectiv nu simt nevoia de cal sau ceva mijloc de transport, pentru ca prefer sa alerg de nebun peste tot, pentru ca mereu e ceva de facut.

    Pana acum, cred ca un 80% din timp l-am petrecut facand doar misiuni secundare care, desi se repeta ca activitati, povestile/situatiile/personajele te fac mereu sa vrei sa mai faci inca una, sa mai ajuti pe cineva, sa vezi ce s-a intamplat si ce mai poti sa gasesti si acolo Iar asta este fenomenal intr-un astfel de joc open world si un mare plus fata de jocul initial.

    Din pacate jocul este departe de notele perfecte primite si are atat de multe probleme de ordin tehnic incat devine cu adevarat frustrant destul de des, oricata placere as avea in a-l juca.

    Astfel ca da, culesul de diverse a ramas in continuare o corvoada inutila, data de animatii mult prea lungi pentru ceva ce faci efectiv incontinuu.
    Faptul ca de cele mai multe ori cand te bati cu dihaniile alea, fugi de ei spre camera este unu din cele mai frustrante lucruri ever - efectiv te lovesti si blochezi in toate lucrurile posibile, de la crengi mai mari, la copaci, pietre, cladiri, samd. Iar cand zic ca te blochezi, ma refer ca ea alearga in continuare dar nu are ceva animatie automata de ocolorire sau sarit peste obstacole, astfel ca daca fugi de ceva proiectil si nu vezi spre ce fugi, cel mai probabil vei fi lovit.

    O alta chestie care nu-mi place, cam tot din motivul de sus, este data de inamicii care trag 8-10 proiectile unu dupa altu, cu o precizie de invidiat, care trag de multe ori in pozitie viitoare, data de felul in care te misti, iar daca te si blochezi in ceva piatra, te lovesc toate proiectilele alea si nu poti face nimic, pentru ca animatia ei de lovit nu poate fi intrerupta cu nimic si nu ai buton de a te ridica sau face dodge/roll de acolo - si stai si te uiti ca prostu la ecran 10s sau mai mult, pana te lovesc toate alea si-ti scade viata si astepti sa se termine ca sa te poti ridica si cumva sa speri ca ai timp sa mai bagi ceva de viata - ma simt ca in MK sau alte jocuri de batai cand te prinde un inamic la perete si-ti da aceiasi lovitura pe care nu o poti apara si te tine doar asa pana te omoara

    Also, faptul ca upgrades-urile la pouches se fac destul de greu, doar dupa ce vanezi x tipuri de animale, sperand sa-ti cada exact ce ai tu nevoie din acel animal (si nu mi-am dat seama daca conteaza cum il omori, in ce tragi si cu ce, astfel ca am omorat acelasi tip de animal si cu batu dar si cu sageti sau explozibil si pica chestii absolut random), te pune in imposibilitatea de a tine la tine prea multe lucruri, astfel ca m-am trezit de prea multe ori ca nu mai pot face crafting la x sau y ammo de care aveam nevoie ca sa distrug un anumit tip de lighioana si m-am chinuit mult mai mult ca sa-i distrug cu sageti normale.

    Inca o chestie care m-a deranjat si mi s-a intamplat chiar aseara - eram la un seller si am dat sa-mi vand si eu din armele pe care nu le folosesc, ca sa nu-mi mai apara ca le pot face upgrade cand nu ma intereseaza asta. Si cum eram si obosit si neatent, am dat din greseala sa vand si o arma pe care o aveam asignata in weapon wheel si...nu m-a atentionat de asta si am vandut-o. Si mi-am dat seama dupa vreo ora, cand aveam nevoie de ea, iar asta nu mi se pare prea ok.

    Anywho, sunt fff multe lucruri negative de spus despre joc, majoritatea nefiind acoperite in niciun review (si le-am vazut cam pe toate), dar overall este un joc bun, dar nu excelent.
    In AC-uri spre ex, au rezolvat multe din problemele pe care le regasim aici. Una din ele, cea cu lovitul de chestii, poate fi rezolvata fff usor, asa cum a facut in AC - pune butonul de 'free running/parkour" pe butonul de alergare, astfel ca daca alergi spre un obstacol, sa-l si sara/ocoleasca automat.

  15. #355 SP
    Junior Member Ferynho10's Avatar
    ^ Arma aia de care zici o poti cumpara inapoi cred ca de la orice merchant, acolo la sectiunea Buy Back, animalele pt upgrades poti omori cum vrei, cel mai rapid e cu sageti, mergi intr-o zona unde gasesti un tip de animal pe care vrei si dai pe Focus si vezi ca iti apar cu o silueta portocalie, le poti da tag si apare o sageata pe ele, din vreo 3 omorate primesti acel "mov" part de care ai nevoie pt upgrade, e f usor, problema ca nu poti face max upgrade din prima ca multe din animale sunt in partea de West a hartii unde ajungi doar progresand normal cu Main Questurile, de acea e mai bine sa joci tot jocul facand Main Quest cat mai multe prima data pana macar ajungi aproape de zona aia a hartii, side quest si restul de ? le poti face linistit dupa ce gati toata povestea ca te da inapoi cum era in Zero Dawn.


    Ziceai tu de free run, are si aici aia, intra acolo la Accesebility din Main menu si cauta tre sa fie Always Run sau ceva de genul, pune aia pe ON si nu mai trebuie sa tot apesi jos pe L3 ca sa poti fugi, doar ti inainte si fuge Aloy singura, la fel si cu Mount se poate. EU am observat de multe ori ca face un fel de parkour in unele zone, asta era si in Zero Dawn.



    Singura chestie enervanta pt mine e aia ce ziceai si tu ca sta prea mult timp pe jos dupa ce e lovita, dar de acea e bine sa te folosesti cat mai mult de Dodge, butonul O, chiar si cand vine spre tine un machine poti da Dodge spre el si de multe ori se duce sub el si scapi, si daca esti iute poti baga niste critical hits pana se intoarce machine spre tine din nou.

  16. #356 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu stiu cum sunteti voi, dar eu dupa ce am terminat povestea principala la un joc open world nu prea mai am chef sa continui, mai ales daca nu a fost un joc chiar extra-super-mega-genial. Asa ca cel mai probabil aici, daca temin povestea, ramane jocul neterminat pe partea de side quests.

    Deci la animale e doar ceva random - asa ma gandeam si eu.

    Cat de free run, problema nu e ca trebuie sa apas pe stick din stanga, ci ca nu face parkour acolo unde trebe sau cand trebe.
    Desigur, am vazut si eu ca uneori sare peste cateva pietre mici - as zice un 1 din 10 ori. Dar cam atat.

    Si da, stiu ca pot cumpara arma de la buy-back - sper doar sa mai stiu care era - intrebarea era - de ce-ti da voie sa o vinzi cu o asa mare usurinta, daca o ai echipata? Asta e partea stupida.

  17. #357 SP
    Junior Member Ferynho10's Avatar
    ^Nu e singurul joc open world unde poti vinde din greseala o arma ce ai echipata, am mai patit la unele, noroc ca si aia aveau buy back altfel...


    Singura data cand am vazut un fel de avertizare era cand puneam Coil la vreo arma, imi spunea ca e echipata pe alta.


    Nush daca ai observat dar dupa patchul de 1.05 cand intru in apa si ies nu mai apare efectul ala de ud cum era la inceput de joc, nici cand ploua, echipamentul pe care am ramane uscat.

  18. #358 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Hmm...desi l-am jucat day 1, nu am vazut acel efect de ud deloc cand ieseam din apa. Doar cand ploua vedeam stropii aia pe piele
    Chiar mi se parea ciudat, ca am intrat in asta dupa ce m-am jucat Uncharted 4 si am realizat instant ca lipseste.

  19. #359 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Așteptam de ceva timp un review pertinent, mulțumesc razvan. În publicațiile de gaming nu mai am încredere demult, băieții ăia au citit la fel de multe chestii de game design pe cât a citit bunicul și își dau cu părerea.

    Mi se pare din ce in ce mai clar că jocul asta nu e nimic mai mult decât un open world mediocru, deloc memorabil, la fel ca Assassin's Creed. O sa îl iau pe la 100 de lei după ce lansează ultimul patch. Poate pentru cine nu a mai jucat RPG-uri până acum poate încă e distractiv sa farmezi șobolani cu arcul, dar mie mi s-a luat în ultimii 10 ani. Aștept mecanici mai moderne de la un open world in 2022, macar la nivelul seriei Gothic de acum 20 de ani.

  20. #360 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Nu am terminat jocul desi am 60ore & lvl45 .Eu sunt la capitolul armuri/farming&upgrades\ maxing out ,iar asta chiar este …time consuming . But , thats me ! Am terminat relics-urile ,mai vreo doua black box-uri… si nu am intentia sa termin story-ul prea repede . Am stat prima data la “the Arena “ 3-4ore ca sa imi dau seama ca sunt undergear. Am ramas fara shards si ma uitam lung in shop-ul ala de acolo Am revenit in forta mai tarziu cu smoke\ spikes \purples , i-am batut si mi-am cumparat din legendarele alea de acolo . Ati intalnit Apex Thunderjaw-ul ? Sa vedeti acolo ptoiectile lansate cu precizie a la Quake. Obligatoriu trebuie sa ai rezistentele alea si mai ales trebuie sa tragi zdravan si precis .

    ---------- Post added 04-03-2022 at 20:18 ----------

    i can't stop doing this ! SPOILERS ! Sa va uitati doar daca ati ajuns spre ...final !

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 18 of 22 FirstFirst ... 8 16 17 18 19 20 ... LastLast

Similar Threads

  1. Weird West By paul in forum Console Club
    Replies: 6 Last Post: 22-12-2021, 19:42
  2. Enslaved: Odyssey to the West By ReNeGaDe124 in forum Console Club
    Replies: 138 Last Post: 25-05-2020, 21:48
  3. Dead Rising 2: Case West Videos By RonanN1 in forum Videos
    Replies: 5 Last Post: 08-01-2011, 09:55
  4. Dead Rising 2: Case West By RonanN1 in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 17 Last Post: 01-01-2011, 00:02
  5. Data de lansare pentru Dead Rising 2: Case West By erik95 in forum Console News
    Replies: 3 Last Post: 14-12-2010, 21:27

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts