Eh, acum si tu, joc de PS3... Arata bine, lasa-l naibii, eu is mulțumit si daca arata ca primul, dar sa fie povestea si dialogurile mai bune.
Eh, acum si tu, joc de PS3... Arata bine, lasa-l naibii, eu is mulțumit si daca arata ca primul, dar sa fie povestea si dialogurile mai bune.
Jocul arată extraordinar de bine, se exagerează cam mult pe tema asta. Jocul arată mai bine decât multe alte jocuri ce sunt scoase pe platforma superioară.
Singura mea problema, și probabil a tuturor, este următoarea: dacă HFW arată atât de bine pe PS4, înseamnă ca PS5 este ținut pe loc grav de mult!!! Deoarece mari diferențe nu sunt. La fel și pentru GOWR sau alte jocuri CrossGen. Pare ca primii ani de PS5 sunt de sacrificiu și nu prea se justifica achiziția lui in acest moment, cum nici in tot anul ce a trecut nu s-a meritat.
In alta ordine de idei, jocul arată superb!
Eu cred ca toate jocurile trebuie sa fie in minim 60 fps. Degeaba adauga ei 10001 de poligoane, 4k nativ + tot felul de alte lucruri daca jocul nu are fluiditate... Eu cred ca nu poate duce consola atat de mult pe cat se vrea/speculeaza. Si nici macar nu sunt nu stiu fitos, ce vrea monitor de 200hz si fps-uri de acel nivel. Vreau doar sa nu ma deranjeze cand joc. Dar daca pana si sora-mea de 12 ani a observat ca in 30fps jocul sacadeaza, cred ca e o problema mare.
30-40fps nu e ,,next gen,, din punctul meu de vedere, indiferent de cat de detaliata e imaginea.
(Zic acestea pentru ca din cate stiu eu si acest joc o sa aiba un ,,performance mode,,)
In majoritatea cadrelor din video este "golden hour" cu lumina aia galbuie si super lens flare ca sa arate "wow", dar tot ce face e sa ascunda chestii.
Personal, in orice cadru ma uit, eu vad un joc de PS4. Da, arata bine pentru un PS4, dar eu asta vad. In teorie, PS4 Pro ar trebui sa-l duca in 1080p cu 60fps, dar pun pariu ca nu va exista un astfel de mod.
Iar pe PS5 teoretic ar trebui sa mearga in 1440p cu 60fps, pentru ca fix asta este puterea consolei, comparativ cu PS4 si PS4 Pro. Sper ca macar acel 1440p sa vina cu un locked 60fps si cu higher details vs PS4/PS4 Pro si tot ar fi bine pentru un joc cross gen.
Fara sa stim din ce joc este, daca ne uitam la poza de mai jos, zici ca e joc de PS3. Super low resolution si low poly tot, cu texturi mici si intise, cu un gard care trece prin altu si care, efectiv, deranjeaza vizual - cel putin pe mine.
Da, este un cadru random dintr-o lume mare si da, e normal, fiind open world, dar de ce au ales sa arate asa ceva in ceva ce ar trebui sa le vanda jocul...beats me...
Overall, sunt foarte dezamagit de toate titlurile exclusive care sunt cross gen, tocmai pentru ca tin PS5-ul pe loc, ca sa poata rula bine si pe PS4 si chiar astept cu interes jocuri dezvoltate cu PS5 in minte.
De ce sunt ținute in loc?!
Deoarece aceste jocuri sunt dezvoltate pe arhitectura “mama”, adică PS4. Cu un efort minim, acest joc a foat portat pe PS5 fără a munci prea mult la optimizare. De aici și acele setări pe PS5, 30fps, 60fps, etc… și totuși, pe PS5, jocurile cross gen ai mod de 60fps, nu înțeleg de unde ideea ca “nu pot rula in 60fps toate”.
Ma repet, vom vedea jocuri nextgen abia când vom scapă de CrossGen.
Pai eu asta nu inteleg. De ce nu merge in 60 fps cu setarile maxime. De ce este nevoie sa ii taie din performantele grafice ca sa duca 60 fps daca consola e atat de potenta din punct de vedere hardware? Eu nu ma pricep foarte bine la chestii de programare si in capul meu am setarile de la PC - daca PC-ul duce, ii cresti performanta. Tine de cum e gandit jocul de la inceput, sau?
Citesc comentariile si sincer, dumnezeu va mai intelege������������������parerile se schimba de la o zi la alta. La finalul zilei, o sa il jucati si o sa uitati de toate neajunsurile comparativ cu ceva de pe PC. Realist vorbind cati dintre voi aveti pc-uri sa duca 4k 60 fps sau 120? Pentru 500 de parai e mai mult decat poate sa ofere orice piece of hardware.
Eu am consola conectata la un TV LG OLED cu HDMI 2.1 care duce 4k 120 FPS. Am luat televizorul special pentru PS5 si XSX.
Mi se pare jenant ca un joc ca HFW care e dezvoltat de Sony sa nu duca 4k in 60 de FPS in Quality Mode in 2022.
Le tot cautati scuze...
Daca nu ii intreseaza sau nu duce hardware-ul sa puna pe cutie 4k 30 fps, nu 4k/8k si 120 fps.
Ce legatura are TV-ul de 4K 120FPS cu jocul asta?
Unde a spus Sony ca HFW ca va rula in acel mod?![]()
Atata vreme cat nu ii taxeaza nimeni pentru reclama falsa, de ex faza cu 8k si alte minuni, ei se vor folosi de astfel de tehnici de marketing pentru ca sunt oameni care cred in chestiile astea. Si da , sunt jocuri 4k 120fps ( Ori parca si pe partea de PS este tot ceva indie game) Poate o versiune pro al ps5-ului sau cine stie prin ce tehnici de develop sa zici ca vor ajunge la cifrele astea in jocuri AAA, dar in multi ani de acum incolo.
Eu nu inteleg de ce ar vrea cineva jocuri SP only, eventual astea story driven, in 4K nativ si cu 120fps.
Eu ma multumesc la 1440p cu locked 60fps dar cu setarile pe Ultra, fara pop-ins, fara animatiile alea de parca suntem in GTA 3 si cu mai multa atentie la detalii (gen sa interactioneze cu mediul inconjurator realist, inclusiv prin animatii).
Si, desigur, sa inceapa sa faca jocuri care sa foloseasca RT-ul pentru AO, lucru care clar nu merge pe old gen, de care sa se descotoroseasca cat mai urgent![]()
razvanrazy puteau sa faca un 4k checkerboard rendering cu 60 de FPS pe Ultra daca dezvoltau si optimizau jocul pentru PS5.
Jocul asta e un port lenes de pe PS4 pe PS5.
Reclama falsa e atunci cand in trailer la HFW zice "8K 120FPS".
Faptul ca scrie asta pe cutia PS5-ului si a XSX-ului nu inseamna ca orice joc va rula asa, e doar o specificatie tehnica a consolei.
Daca pe TV-ul lui Papillon_ scrie 4K 120 FPS de ce nu-i da in judecata pe LG ca TVR 1 merge in 720p?
Nici macar RTX 3090 (care costa cat 3 PS5-uri) nu ruleaza Horizon: Zero Dawn in 4K 120FPS.
Cine viseaza la chestii de astea de la o consola de 500 euro chiar nu are habar de evolutia tehnica a jocurilor si consolelor.
Mah...e trick-u cu 8K-u ala. E clar marketing agresiv si era clar ca nu va putea duce mare lucru in rezolutia aia, dar au vrut ei sa fie prima consola care vine cu suport pentru acel 8K - desi ei dpdv software parca inca nu au deblocat acest 8K.
Oricum deja au cel putin 1 joc care merge in 8K (the tourist) deci e ok.
Faza cu comparatia cu placile video scumpe nu-si are rostul. Am mai zis-o si ma repet - ei au cerut 500$ pe consola, nu au cerut 2000 si am negociat noi la 500. Asta este consola proiectata de ei, consola despre care am zis day 1 ca nu o sa duca, pentru ca diferentele dintre old gen si current gen sunt prea mici - e un max 2x putere, iar asta inseaamna ca daca PS4 Pro ducea ceva in 1440p 30fps, PS5 duce doar in 1440p 60fps.
Desigur, au mai adus cateva aditii care ajuta, dar saltul generatia asta nu a fost de la 1440p 30fps la 4K 60fps, pentru ca nu avem 4x putere pe nicio consola.
Dar da, solutia este clara - trebuie oprita dezvoltarea, macar a jocurilor importante si 1st party, pe old gen, iar cand nu vei mai fi limitat de hardware din 2013 care sa ruleze in 1080p un joc care sa arate la fel ca pe current gen, atunci vor putea folosi resursele PS5-ului cu cap.
Pana atunci va trebui sa ne limitam asteptarile la jocurile cu grafica de old gen, dar in 60fps.
Este mai rafinat, se observa imbunatatiri la apa/valuri (ziceau intr-un articol ca dezvoltarea randarii apei si a valurilor le-a mancat zilele) , volumetric clouds, draw distance , texturi, iluminare dar... tot titlu cross-gen ramane . Pe primul l-am cumparat atat pe PS cat si pe PC. Il am si acum instalat. Eu sunt curios cum se simte combat & physics-ul , aici e aici !
PS5 nu e atat de puternica sa poata duce HFW in 4K60 Quality mode, si nu e vorba de lipsa de optimizare ci strict de puterea grafica pe care o are.
PS4 PRO (4.2TFLOPS) ruleaza HZD in 4K30 Checkerboard
PS5 (10.3TFLOPS) ruleaza HZD in 4K60 Checkerboard
PS5 are o putere grafica de 2.4 mai mare decat PS4 PRO, cu ceva capabilitati de RT. (ma refer strict la grafica)
Diferenta asta ii asigura matematic ca poate rula orice titlu PS4 PRO la FPS dublu, locked 60, si chiar putin peste dar fara VRR nu are sens sa oscileze degeaba.
La HFW pe PS5 ma astept sa avem acelasi lucru:
1. editia de PS4 PRO va rula in 4K60 pe PS5 (tot checkerboard, ma indoiesc ca au implementat FSR sau ceva DLSS like in engine inca)
2. editia PS5 Quality va rula in 4K30 si din headroom-ul de 30fps-uri bagi RT reflections, volumetrice, draw distance, res. etc.)
Exista posibilitatea pe viitor sa faca ceva similar R&C Rift Apart / Miles Morales, un fel de middle ground.
Pe viitor sunt sanse sa scoata o tehnologie reconstruction similara DLSS incat sa poata scada suficient de mult rezolutia sa ai si RT & extra stuff si 60fps in acelasi timp.
Sau, asteptam cuminti PS5 PRO / PS6 care va rula orice PS5 Quality din 30fps in 60fps, cum se intampla acum cu PS4 PRO > PS5.
Din pacate vom fi din nou la cheremul Sony, asteptand patch dupa patch, eventual si cu 10$ bucata....
M-am bucurat ca odata cu trecerea la x86 la console vom avea mereu backwards compatibility, ca la PC, dar nu as fi crezut ca vom astepta dupa patch-uri, pe care sa le si platim...Asta in cazul in care ies, ca maj librariei e blocata in setarile PS4/PS4PRO.
Bookmarks