Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 41 to 60 of 204

Thread: Demon’s Souls Remake

  1. #41 SP
    Senior Member PoisonRemedy's Avatar
    Pai stai un pic cum vine asta sa termin cu comentarii de genu asta? Tocmai tu spui ca toata lumea e libera sa participe la o discutie, asa sunt si eu liber sa imi spun parerea. Am zis ca ai dreptate 100% asa ca nu are rost sa continuam.

  2. #42 SP
    Junior Member Vulpine's Avatar
    Mi se pare bizar ca dintre următoarele scenarii, cel mai plauzibil să ți se pară primul:


    - O corporație calculată, care face verificări și răsverificări și nu lasă nimic la voia întâmplării ia o decizie importantă de business în ultimul moment, după cea mai importantă prezentare a lor de anul ăsta, și „uită” să modifice un video.
    - Un editor sub presiunea timpului a uitat să modifice un slide pe care l-a luat cu copy/paste de la alt trailer.


    But to each his own. Nu mai am nimic de adăugat pe subiectul ăsta.

  3. #43 SP
    Manager paul's Avatar
    Au urcat trailerul corectat. Am actualizat postul.

    PS3 v. PS5:

  4. #44 SP
    Member fdkenzo's Avatar

  5. #45 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^tl;dr: Acelasi lucru pe care l-am spus si eu mai demut, jocul nu arata next gen si ar putea la fel de bine sa fi rulat pe un PS4, chiar daca nu la 4K 60Fps. Oricum se vor ataca fanbotii si ma astept la un reply de 3 cuvinte scris la misto de ceva pseudo-game-devi-wannabe despre cum nu am idee cu ce se mananca un motor grafic, dar bineinteles fara argumente concrete despre ce anume din aceasta prezentare NU ar putea rula pe un PS4 si de ce (in afara de iluminare). Chiar si asa o sa las eu cateva randuri.


    Din punct de vedere grafic, trailerul asta e la nivelul unui joc bunicel de PS4 la care au adaugat ray tracing.
    • mesh-uri statice pe haine/armuri/iteme, nu sunt afectate de forte fizice
    • iarba este complet statica, nu e miscata, aplatizata, rupta de inamicii care cad pe jos sau de personajul care alearga prin ea
    • efectele de particule sunt generate cu acelasi sistem clasic folosit in ultimii 10 ani, adica sunt pur vizuale fara a interactiona cu alte obiecte din scena (vezi sangele care curge din inamici si dispare ca prin minune in aer, nu pateaza nimic)
    • animatiile obosite, arata mai degraba ca ceva ce ar fi folosit un indie dev acum 7 ani la finalul PS3; daca vreti sa vedeti cum ar trebui sa arate animatiile in 2020 cautati Kena sau, de ce nu, jucati TLOU 2
    • iluminarea este superba, se vede potentialul componentei de ray tracing: de fiecare data cand vad cate un loc cu foc ma surprinde cat de bine arata intreaga scena datorita luminii

  6. #46 SP
    Senior Member 077danyel's Avatar
    Din toată seria asta e cel mai arătos iar la miscari asa e genul souls
    In loc sa ne bucuram ca au făcut remake la un joc de categoria asta și au făcut foarte mulți fani fericiți stam sa analizam și sa criticam

  7. #47 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    ^tl;dr: Acelasi lucru pe care l-am spus si eu mai demut, jocul nu arata next gen si ar putea la fel de bine sa fi rulat pe un PS4...
    Am mai zis-o si ma repet - din pacate next gen va arata la fel ca si current gen. Singurul lor atuu este incarcarea mai rapida si acel RTX care nu va oferi nimic spectaculos si cel mai probabil va fi folosit mostly pentru reflexii inutile.
    In mod normal cu RT ar tb sa arate fix ca inainte doar ca lucrurile sa fie facute realtime, atat si nicio alta diferenta.
    Ce fac ei acum e pt ca lumea sa "simta" ceva diferit, baga tot felul de exagerari - in rest, RT on ar tb sa arate la fel ca si older games.

  8. #48 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Cred ca mai important este ca jocul arata mai bine in gameplay decat in cutscene, lucru sesizat si in video. Sa speram ca acesta va fi Trendul si la alte jocuri.

  9. #49 SP
    Member morphine's Avatar
    Pentru developeri e mai usor cu RT? decat sa foloseasca reflexii statice, ma refer.

  10. #50 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Nu pot sa iti spun exact, am o experienta limitata cu dezvoltarea de jocuri si nu am lucrat deloc cu RT. Din cate stiu ar trebui sa arate mult mai bine orice inseamna iluminare, de la lumina globala pana la spot lights precum foc sau becuri. Pe langa asta, in sfarsit ar trebui sa avem reflexii reale in suprafete lucioase, lucru pe care l-am vazut simulat pana acum la un nivel ridicat doar la Naughty Dog, si nici nu am idee cum sau cat au muncit pentru asta. Poate ne da razvan mai multe detalii tehnice daca stie cum functioneaza.


    [Edit] Daca te uiti atenti o sa observi ca pana si Naughty Dog in TLOU2 au reflexii de culori, dar nu si de lumina, si ascund asta prin design-ul nivelului (toate dar absolut toate oglinzile sunt murdare si neclare, ai reflexii in apa de ploaie de pe sol dar intotdeauna in noroi etc.)

  11. #51 SP
    Member morphine's Avatar
    Pana la urma in RT intra orice suprafata care poate reflecta lumina si nu numai. RT shadows la ce se refera?

  12. #52 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Genereaza umbre reale in timp real, in urma procesului de ray tracing. Daca aplicatia stie cum se deplaseaza razele de lumina in spatiu, poate desena umbre in loc sa foloseasca shadow mapping. Mai multe detalii nu stiu pentru ca, din nou, nu am folosit niciodata RT, si oricum discutia e mult prea tehnica ca sa aiba sens aici. Long story short, RT face totul sa fie frumos. Pana si Demon's Souls care nu are altceva impresionant in afara de RT -dupa cum am scris mai sus- i-a cucerit pe multi tocmai datorita luminii.

  13. #53 SP
    Manager paul's Avatar
    Gameplay trailer tech analysis:

  14. #54 SP
    MRC
    Member MRC's Avatar
    Pt jocul asta mi-as lua PS5. Sper sa apara un bundle cu jocul in iarna asta. Separat mi se pare cam scump la lansare. Pe ps3 nu l-am jucat. Sunt curios daca mi-ar placea mai mult decat Bloodborne.

  15. #55 SP
    Member Mishy's Avatar
    Dark Souls ai jucat? Practic e acelasi joc.

  16. #56 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by paul View Post
    Gameplay trailer tech analysis:
    Next gen - 1440p 60fps

  17. #57 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Next gen - 1440p 60fps
    Eu cred ca exagerezi. Ai fi stiut daca nu iti spunea DF?!

    Nici ei nu știau sigur ca este 1440p, au spus destul de clar ca cel mai probabil este 1440p (asta oferă nesiguranța, nu e vina lor, este vina celor care au facut jocul ).

    In plus, din ce se observa, cred ca in noua generatie vom întâlni destul de des rezoluții mai joase cu soluții de upscaling, asta datorita calității imaginii. Probabil ca sunt texturi la rezoluții foarte mari de aici si problema cu număratul pixelilor. (Daca iti aduci aminte acel demo, rula la 1440p (ei au spus ca nu si-au dat seama de rezoluție decat cand le-a fost spusa) insa avea texturi la 8K, iar acest lucru iti oferea o imagine mai clara decat una nativa in 4K)
    Oricum ar fi, astept si o analiza de la NXGamer, cea facuta de DF mi se pare apa de ploaie.

  18. #58 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai nu prea ai cum sa-ti dai seama dintr-un video de pe youtube, nu?

    In joc iti dai seama imediat daca nu este rezolutie nativa, mai ales daca nu are o solutie calumea de upscalling jocul, nu TV-ul.

    Also, conteaza prea putin detaliile astea. Totul se rezuma la asteptari.
    Daca X1X duce in majoritatea jocurilor 4K cu 30fps, ma astept ca pe next gen, unde avem 2x+ putere, toate jocurile sa ruleze la 4K cu 60fps cu mici exceptii. Desigur, daca vom avea ceva gen DLSS 2.0 atunci este super ok o rezolutie mai mica cu detalii mai mari si upscalling facut cu cap.

    Dar e cam aiurea sa vezi ca avem current gen pe PS4 Pro 1440p cu 30fps la majoritatea jocurilor si pe next gen...1440p cu 60fps, in conditia in care PS5 este putin mai mult de 2x performance de la PS4 Pro.

    But hey, daca pe voi va multumeste chestia asta e super bine

  19. #59 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Pai este captura directa a acelui video, fara compresie sau alte chestii. Te asigur ca nu iti dai seama de rezoluție... chiar o sa caut fișierul si il atașez.
    Nu e vorba ca suntem multumiți sau mai stiu eu ce, insa nu poti compara un joc din generatia trecuta cu unul din generatia actuala. Sincer sa fiu, nici nu stiu daca este bine sa catalogam jocurile in noua generatie dupa rezoluție... iti dau un exemplu, poti avea 2TF si sa rulezi 4K nativ cu RT si 60fps si poti avea 100TF dar sa nu poti rula cu mai mult de 1440p si 30fps.... de ce?! Pentru ca depinde ce redai pe acel ecran!

    E doar o opinie proprie... noua generatie nu este despre rezoluții, este despre fidelitatea imaginii si in a duce grafica mai aproape de CGi, iar upscaling-ul va fi facut printr-o forma de DLSS sau FidelityFX.
    Nici nu ai nevoie de rezoluție nativa mare, cel mai bun exemplu il ai la Death Stranding, jocul arata mai clar si mai bine cu DLSS 2.0 decat in rezoluție nativa.

    Uite si un exemplu:
    DS 800% zoom
    Rise of TR 800% zoom 4K nativ
    Attached Images Attached Images aa60aade-e9ca-44d0-a479-87f806434211.png 227cbea9-0eaf-4a0a-9516-4435d1f607c5.png

  20. #60 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Diferenta in ce spui este data fix de acel DLSS 2.0, o tehnologie a nvidia - care au facut niste progrese incredibile - pe care nu o vom vedea pe noile console.

    Iar jocul nu arata wow, sa zici ca asta e motivul si nu are nici super geometrie ca sa zici ca asta mananca din resurse. E facut, asa cum am mai zis, doar ca sa aibe acel wow factor, mai ales in toate comparatiile astea cu before and after.
    El ca joc standalone, nu arata cu nimic wow, cel putin pentru mine, comparativ cu alte jocuri de genu, "shootere de coridor" cum le zic eu si consider ca in continuare, TLOU2 arata mai bine decat asta. Iar el deja ruleaza 1440 cu 30fps pe Pro

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast

Similar Threads

  1. Resident Evil 4 Remake By memwarrior in forum Console Club
    Replies: 61 Last Post: 15-09-2023, 05:08
  2. Resident Evil 2 Remake By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 38 Last Post: 15-06-2023, 12:56
  3. Resident Evil 3 Remake By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 49 Last Post: 14-06-2022, 14:25
  4. Replies: 1 Last Post: 01-02-2011, 23:25
  5. Final Fantasy IV Remake By Zombozo in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 14-12-2010, 21:22

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts