Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 19 of 19

Thread: Ce service autorizat din Bucuresti ar trebui sa aleg pentru PS3

  1. #1 SP
    Junior Member j0cher90's Avatar

    Question Ce service autorizat din Bucuresti ar trebui sa aleg pentru PS3

    Salutare,

    Am o problema cu consola PS3 Slim 320GB. In jocul FIFA14, mi se blocheaza consola in timp ce joc in Custom Tournament, doar in acest mod al jocului. Mentionez ca am testat jocul si pe alta consola si nu manifesta aceasta problema. Am hotarat sa duc consola la garantie si nu stiu la care din service-urile autorizate din Bucuresti ar fi cel mai bine sa o duc. Cele disponibile, sunt urmatoarele:
    • Absolut Video
    • Altheo Group
    • Just IT
    • New Link
    • Omicron Service
    A mai dus cineva console PS3 in service la vreunul din aceste service-uri? A fost multumit, nu a fost? As dori sa stiu care sunt mai seriosi.

    P.S. Credeti ca totusi ar putea fi de la joc?

    Va multumesc.

  2. #2 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    In alte jocuri iti face la fel? Daca nu, consola probabil nu are nimic. Testeaz-o cu mai multe discuri, in special in multiplayer.

  3. #3 SP
    Junior Member j0cher90's Avatar
    Dupa ce am vazut comportamentul asta..am bagat si mortal kombat complete..si se agata si in jocul asta, nu se bloca insa. Am mers cu FIFA14 la alta consola, si am jucat si nu s-a blocat. Incerc sa returnez si jocul, insa nu reusesc, pentru ca cei de la Altex sunt foarte neseriosi, ca sa nu zic ca sunt ultimii nesimtiti. Va sfatuiesc sa nu cumparati NIMIC de la ei!!!

    Nu stie nimeni nimic despre service-urile de mai sus?

    Multumesc.

  4. #4 SP
    Senior Member sol1d's Avatar
    cum sa returnezi jocul..?
    atat timp cand chiar tu ai zis ca merge perfect pe alte console el n-are nimic

  5. #5 SP
    Member AzFaust's Avatar
    Eu am cumparat mai multe produse de la ei si nu am avut nici o problema, chiar am returnat 2 din ele fara batai de cap. Puteai sa returnezi jocul doar daca era sigilat. Nu este vina lor ca jocul nu merge bine pe consola ta.

  6. #6 SP
    Junior Member j0cher90's Avatar
    OK, e mai putin important ce face altex, contextul este mai amplu, jocul cand l-am primit de la curier avea carcasa sparta. As dori sa stiu la care service sa duc consola, care este mai serios.

  7. #7 SP
    Member florent's Avatar
    Sony Center - Service si garantie

    GARANTIA PENTRU PRODUSELE PLAYSTATION
    Produsele constatate defecte in perioada de garantie se rezolva la Just IT:
    Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr. 40, bl.118, Parter, Sector 2, Bucuresti
    Telefon: (+4) 021 201 7158
    Mobil: (+4) 0745 341 719
    E-mail: [email protected]
    Web: Just IT
    Dar inainte de a duce consola la service recomand sa intri in meniul de Recovery si sa incerci de acolo optiunile de la 2 la 5 ( poate problema este legata de HDD )

    http://us.playstation.com/csimg/PS3/.../safemode2.jpg

  8. #8 SP
    Junior Member j0cher90's Avatar
    Am inteles, multumesc mult pentru raspuns. Imediat dupa sesiune am sa incerc variantele pe care mi le-ai recomandat. Daca face la fel, am sa merg la service.

    O seara frumoasa,
    Cristi.

  9. #9 SP
    Banned gicazizu's Avatar
    Quote Originally Posted by j0cher90 View Post
    Dupa ce am vazut comportamentul asta..am bagat si mortal kombat complete..si se agata si in jocul asta, nu se bloca insa. Am mers cu FIFA14 la alta consola, si am jucat si nu s-a blocat. Incerc sa returnez si jocul, insa nu reusesc, pentru ca cei de la Altex sunt foarte neseriosi, ca sa nu zic ca sunt ultimii nesimtiti. Va sfatuiesc sa nu cumparati NIMIC de la ei!!!

    Nu stie nimeni nimic despre service-urile de mai sus?

    Multumesc.
    Pentru jocuri nu exista garantie.

  10. #10 SP
    Junior Member Tommy75's Avatar
    Sa nu mergeti la JUST IT. Am fost luat la misto de Marius Florescu. Nu recomand, nu sunt seriosi deloc. le-am trimis un mail sa le arat ce problema am si daca se poate face ceva device-ul respectiv. Am primit mail inapoi sa nu le mai trimit mailuri si ca deja mi-a raspuns un coleg la misto. EVITATI!

  11. #11 SP
    Member justamodel's Avatar
    Si eu a avut prolema cu agatatul. Era praf la hdd si se supraincalzea.

  12. #12 SP
    Member bloodindark's Avatar
    @tommy75.


    hai sa va spun ce am patit eu cu acesti justit cu un televizor:


    televizor sony luat in august anul trecut cu 2 ani garantie + inca 2 garantie extinsa de la mediagalaxy, si in ianuarie anul asta m-am trezit cu o pata pe ecran de cativa mm. i-am contactat pe cei de la JUSTIT si mi-au spus pe mail ca se rezolva prin curatarea foliilor de dispersie si ca probabil e o particula de praf , iar daca nu e posibila curatarea se inlocuieste displayul sau dispozitivul. a fost trimis de 2 ori pana acum in serviceul lor pentru ca (tur -retur prin fan curier trimis de catre service ) de fiecare data a revenit cu aceeasi problema in zone diferite , ba chiar mai multe particule aparute , mentionez ca prima data l-au trimis fara 2 suruburi , cele de dedesuptul tvului la imbinarea cadranului.

    acum dupa ce i-am contactat din nou pentru aceeasi problema, mi-au dat cu flit spunandu-mi ca nu vor sa il mai primeasca ca de la ei pleaca ok si ca probabil e de vina transportul cu curierul si chiar si asa e imposibil de curatat perfect sa nu ramana vreo particula de praf. eu i-am intrebat de ce mi l-au luat in service daca stiau de acest risc , pentru ca daca stiam nu mi-l asumam si mai mult , m-au mintit ca daca nu se rezolva se inlocuieste displayul/dispozitivul si acum au dat-o la intors ca pentru astfel de probleme nu se inlocuieste , spunandu-mi ca daca particulele nu sunt aproape de centru si nu sunt mai mari de 2 milimetrii nu face obiectul serviceului. tin sa precizez ca de multe ori de-a lungul acestei experiente cu acest service am fost nevoit sa insist telefonic pentru ca pe mail nu mi s-a raspuns.

    mi s-a spus de catre alt service autoprizat sony , ca ei au directiva de la sony sa nu desfaca displayul ci sa se schimbe daca este cazul , pentru ca in Romania nu avem camere speciale pentru astfel de curatari , si o data desfacut risti sa intre alte particule. am contactat si sony romania cu tichet si m-au rezolvat de nu s-a putut , au spus ca au investigat si ca justit a spus ca la distanta recomandata nu se vad particulele , desi distanta recomandata e 80cm (luata de pe sitesony) ..si se vad chiar si de acolo ..le-am spus ca eu il folosesc ca monitor si au venit cu minciuni ca nu e recomandat sa fie folosit ca monitor desi, la fel de pe site sony vedem cum se poate conecta si la pc ca si monitor si stie si chroma subsampling ,la fel au mintit ca nu e facut sa vezi imagini statice (poze) , ca pe imagini statice se vad particulele dar pe dinamice nu(filme, jocuri) , desi tot pe siteul sony iti arata ca poti conecta aparat foto la el (pentru imagini statice)

    parerea mea e ca nu merita sa trimiti in service nici pentru presupusi pixeli morti , ca daca risti sa fie particule de praf patesti ce am patit eu!
    mi se pare total neprofesionista abordarea acestui service avand in vedere ca de fiecare data televizorul s-a intors mai rau decat a fost trimis cu problema initiala - problema initiala o particula de praf , si de fiecare data s-a intors cu aproximativ 10-15 , mai mici majoritatea si cateva egale in dimensiune cu cea initiala , ca sa nu mai spun ca prima data cand a venit din service a venit fara 2 suruburi. totusi , ei refuza sa imi rezolve problema. a 2a oara cand a fost trimis in service mi-au pus cele 2 suruburi dar acum am alte 2 lipsa de pe spate...

  13. #13 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^ANPC si rezolvi fara bătaie de cap.

  14. #14 SP
    Member bloodindark's Avatar
    salut , Espiritus , da , pei asa o sa fac . ideea e , ce poate face anpc pentru mine , unii mi-au zis ca decat sa le dea amenda , ca nu ii poate obliga sa imi rezolve problema (reparare , schimbare sau banii inapoi).

  15. #15 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    1. Depui plângerea la ANPC și menționezi că vrei schimbarea produsului sau banii înapoi conform garanției.

    2. Le dai mail băieților (mail, nu ii suni, niciodată nu suni tu, lasa-i pe ei sa fie stresați) pentru a-i informa că ai incercat rezolvarea amiabilă, dar pentru că nu se poate ai făcut plângere la ANPC.

    2.1. Asigură-te că în mailul ăla le citezi legea și articolul care fac obiectul situației tale cu garanția.

    3. Ai 90% șanse să îți returneze banii înainte să intervină ANPC, caz în care poți retrage plângerea.

    4. Daca nu, aștepți și te rezolva ANPC.

  16. #16 SP
    Member bloodindark's Avatar
    Am facut reclamatie la anpc , le-am spus si lor dar i-a durut undeva . astept sa vedem ce rezolva ANPC. Mersi!

  17. #17 SP
    Member bloodindark's Avatar
    revin tarziu cu update , nu s-a rezolvat nimic anpc a zis sa revin la service si sa le spun sa rezolve conform legii si sa il aduca la parametri...le-am spus celor de la justit pe mail si s-au facut ca ploua...am facut dupa iar sesizare anpc , aceeasi poveste....ca acum sa imi apara o linie de pixeli morti in dreapta si sa ma puna sa le trimit poza cu tot tvul in care sa apara linia de pixeli...cand am facut poza la tot tvul linia se distinge doar pe negru ca e aprinsa albastru , ei vor si pe alte culori...ma iau in bataie de joc , nu inteleg ce au in cap ca fac poze in paint sau ce?o sa ma duc cu tvul direct peste ei. nu inteleg cum mai sunt jegosii astia in picioare inca?

  18. #18 SP
    Junior Member mmihai's Avatar
    e bine de stiut, urmatorul televizor nu va fi sony.

  19. #19 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Lol, n-are nicio treabă problema apărută cu marca în sine.

    E vrăjeală faza cu particulele de praf, tipul le înflorește că se pună într-o lumină pozitivă.

    Problema e alta. Televizorul poate s-a dezechilibrat și i-a căzut, sau a pus presiune pe ecran, poate l-a lovit din greșeală. Dacă are copii micuți, poate au aruncat cu ceva în display, fără ca el să știe.

    Nu există „pată" apărută pe ecran din neant. Trebuie să existe o cauză, iar problema în 99% din cazuri e de natură umană - presiune mecanică.

    Probabil din cauza asta nici nu vor să-i rezolve problema. Poate merge și la mama ANPC-ului, se poate demonstra foarte ușor că problema e una creată de utilizator. Nu e vina depanatorilor, sau a celor de la Sony că unii nu știu să aibă grijă de lucruri.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 31-12-2014, 15:00
  2. Service Sony PS3 Ploiesti By M4nU370 in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 1 Last Post: 18-12-2014, 17:55
  3. Replies: 4 Last Post: 16-12-2013, 18:00
  4. Replies: 11 Last Post: 15-08-2013, 20:25
  5. Replies: 2 Last Post: 12-07-2013, 02:31

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts