Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 5 of 5 FirstFirst ... 3 4 5
Results 81 to 97 of 97

Thread: Nvidia GeForce RTX 5070, 5070 Ti, 5080, 5090

  1. #81 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Eu am jucat integral Alan Wake 2 cu DLSS 3.5 si au fost doar doua situatii unde am observat efectul de ghosting. Chestiuni ultra-minore, insa le-am observat.

    Prima data in Oh Deer Dinner cand te uiti spre persoanele care stau la mese de la o distanta mai mare, iar a doua oara in primul DLC-ul, partea a doua, cand te uiti spre un personaj care este la Coffe World si este puternic luminat intr-un foisor. In ambele cazuri daca te departai de ele, se vedea un usor efect de ghosting cand gesticulau.

    Am testat ambele situatii cu update-ul recent si totul acum este perfect. Poti testa foarte usor in Oh Deer Dinner si vei vedea diferentele.

  2. #82 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    @Teo, eu inteleg ce zici dar asta nu se poate numi night and day difference! Din jocurile astea 3 ce le-am testat cred ca AW2 aduce cele mai bune imbunatatiri.
    De exemplu eu daca porneam frame generation, miscam camera rapid in jurul lui Saga vedeam la par artefacte, uneori zici ca mai vedai prin par, acum este mult mai okay cu FG pornit.
    Am vazut imbunatatiri si in reflexiile din baltocile de pe langa Deer Dinner, cred ca din cauza la ray reconstruction-ul mai bun din DLSS 4. Acum cu ghosting-ul ce sa zic, mai exista si pe DLSS 4 mai ales in Cyberpunk desi s-a imbunatatit si acolo treaba putin, in Alan Wake mai vezi si acum in acel Lodge de langa Deer Dinner daca te uiti sus la ventilatoarele de tavan mai vezi ghosting.
    In Black Myth Wukong am tot iesit si intrat in joc, ba acivam DLSS 4 din overide din Nvidia App ba il dezactivam, eu nu prea am vazut mai nimic imbunatatit in Quality mode, am facut pixel peeping la o groaza de crengi si boscheti.

    Nu mi se pare diferenta night and day chiar daca exista acolo putin, ghosting chiar si cu DLAA la randare nativa am vazut in unele jocuri si pana acum dapoi cu DLSS si upscaling.
    Chiar am vazut in unele video de pe YT rezultate mai rpoaste cu DLSS nou cand nu este pornit ray reconstruction poti vedea tot felul de shimmering la crengi si boscheti prin Cyberpunk. Deci uni spun ca sunt picati in fund de cat de bun e DLSS 4 asa ca m-am asteptat sa pic si eu si sa raman si gura casca, dar nu!
    Chiar habar nu am ce zicea unul pe un canal YT ca texturile nu mai sunt blury, ca in sfarsit texturile sunt clare, pai nu stiu ce o baut ala ca vedea blury si ca acum le vede clare, astia s-au imbatat cu apa limpede parerea mea. Probabil are potential Transformer Model dar inca nici pe departe sa fie perfect sau sa fie diferente de la cer la pamant intre TM si CNN.

  3. #83 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Eu nu cred ca ar fi putut sa fie night and day difference, asta in cazul in care si versiunea anterioara de DLSS functiona foarte bine. S-a transformat din foarte bine, in foarte-foarte bine. Daca analizam cu lupa, sigur mai gasim anumite situatii unde este loc de imbunatatiri.

    Eu in ultimul an si jumatate am jucat totul pe PC, iar unele jocuri au fost cu DLSS. Experienta a fost ireprosabila, faptul ca mi-am amintit de acele doua chestiuni din AW2 si am vrut sa le retestez acum, nu inseamna ca mi-au stricat experienta, au fost doar doua chestiuni ultra-minore pe care le-am sesizat. Repet, sunt lucruri pe care le observam cand ma departam de npc-uri, deci nu era ceva ''up close and personal'' care sa-ti distraga atentia.

  4. #84 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Da, clar, nici pe mine nu mă deranjează orice artefact si imperfecțiune, doar am crescut cu jocuri gen Wolfenstein 3D (jocul din 1992) unde pixelii păreau a fi cat boabele de mazăre asa ca eu aici nu ma plâng ca joc cu noul DLSS 4 si ca nu văd îmbunătățiri super impresionante, eu doar am vrut să zic că se cam exagerează cand se vorbește de noul DLSS si comparându-l cu penultimul.

    Dupa circa 20 de ani mi-am făcut si eu un nou desktop, a fost o perioada destul de lungă că am renunțat sa mai ma joc că ma interesau alte lucruri, apoi cand am văzut PS3 l-am luat si eu că mi-a plăcut ce am văzut, si acum din vară am construit din nou si joc pe PC mai mult, folosesc rezoluție 4K cu setari la maxim, ray tracing, DLSS Quality, unde trebuie mai pornesc si frame generation, am un 4080 Super.
    Recent am luat jocul Avatar pentru PS5, obisnuit de vreo juma an doar cu PC am crezut ca nu o să-mi mai placa grafica pe PS5 da uite ca jocul arată bine si imi place si pe PS5 asa ca nu fac eu extra mofturi, doar ma intrebam ce sunt oamenii așa picați in fund dupa noul DLSS si întrebăm cam cum vi se pare si vouă treaba.

  5. #85 SP
    Junior Member burebistas's Avatar
    Quote Originally Posted by Srachi View Post
    Da, clar, nici pe mine nu mă deranjează orice artefact si imperfecțiune, doar am crescut cu jocuri gen Wolfenstein 3D (jocul din 1992) unde pixelii păreau a fi cat boabele de mazăre asa ca eu aici nu ma plâng ca joc cu noul DLSS 4 si ca nu văd îmbunătățiri super impresionante, eu doar am vrut să zic că se cam exagerează cand se vorbește de noul DLSS si comparându-l cu penultimul.

    Dupa circa 20 de ani mi-am făcut si eu un nou desktop, a fost o perioada destul de lungă că am renunțat sa mai ma joc că ma interesau alte lucruri, apoi cand am văzut PS3 l-am luat si eu că mi-a plăcut ce am văzut, si acum din vară am construit din nou si joc pe PC mai mult, folosesc rezoluție 4K cu setari la maxim, ray tracing, DLSS Quality, unde trebuie mai pornesc si frame generation, am un 4080 Super.
    Recent am luat jocul Avatar pentru PS5, obisnuit de vreo juma an doar cu PC am crezut ca nu o să-mi mai placa grafica pe PS5 da uite ca jocul arată bine si imi place si pe PS5 asa ca nu fac eu extra mofturi, doar ma intrebam ce sunt oamenii așa picați in fund dupa noul DLSS si întrebăm cam cum vi se pare si vouă treaba.

    Incearca DLSS performance sau chiar ultra performance, din ce am inteles e comparabil cu vechiul DLSS Quality CNN si de aici vine hype-ul, e performanta in plus "gratis". Nu am un gpu cu rtx inca deci nu pot testa personal, zic doar din ce am citit pe reddit si vazut la DigitalFoundry etc.

  6. #86 SP
    Manager paul's Avatar
    Alan Wake 2: RTX Mega Geometry Tested - A Game-Changer For RT Performance/Efficiency?
    00:00:00 Introduction
    00:00:36 What is RTX Mega Geometry?
    00:05:15 How is Mega Geometry used in Alan Wake 2?
    00:07:26 VRAM Testing
    00:10:04 CPU Testing
    00:11:41 GPU Testing (RTX 2000, 3000, 4000, 5000)
    00:16:18 New Ultra Path Tracing Settings in Alan Wake 2
    00:19:23 Conclusion

  7. #87 SP
    Admin MonkY's Avatar

  8. #88 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar
    si asa sunt 5.000€ pe ebay...scalpers being scalpers...

  9. #89 SP
    Manager paul's Avatar
    5070 Ti vs 4080/3080 Review - Real-World Pricing Is Crucial On This One:
    00:00 Introduction
    00:43 Does MSRP Mean Anything Any More?
    02:26 RTX 5070 Ti: The MSI Ventus 3X OC Card
    03:00 RTX 5070 Ti Specs vs RTX 5080/RTX 5090
    03:36 GPU Clock Speeds, Power & Overclocking
    05:27 DLSS 4 Multi Frame-Gen + The Importance of Base Latency
    12:46 Benchmarking Introduction
    13:35 RT Benchmark: Avatar Frontiers of Pandora
    14:42 RT Benchmark: Cyberpunk 2077
    15:37 RT Benchmark: Dying Light 2
    16:26 RT Benchmark: F1 24
    17:05 RT Benchmark: Hitman World of Assassination
    17:56 RT Benchmark: A Plague Tale Requiem
    18:40 RT Benchmark: Indiana Jones And The Great Circle
    19:54 RT Benchmark: Metro Exodus Enhanced Edition
    20:42 Raster Benchmark: Black Myth Wukong
    21:43 Raster Benchmark: Hellblade 2
    22:38 Raster Benchmark: Forza Horizon 5
    23:23 Performance Differential Summary
    24:23 Value: Dollars Per Frame Ranking
    25:05 Summary - Who Should Upgrade to RTX 5070 Ti?
    26:22 And Now, The Conclusion

  10. #90 SP
    Manager paul's Avatar

    Quote Originally Posted by The Verge
    It’s true: Nvidia has just confirmed it shipped some RTX 5090, RTX 5090D, and even some RTX 5070 Ti graphics chips that were missing render units, as TechPowerUp originally reported — and that you’ll be able to get a replacement if your card was affected.

    Nvidia GeForce global PR director Ben Berraondo tells The Verge:

    We have identified a rare issue affecting less than 0.5% (half a percent) of GeForce RTX 5090 / 5090D and 5070 Ti GPUs which have one fewer ROP than specified. The average graphical performance impact is 4%, with no impact on AI and Compute workloads. Affected consumers can contact the board manufacturer for a replacement. The production anomaly has been corrected.

    In the grand scheme of things, that doesn’t sound like a lot of affected GPUs, particularly because there weren’t a lot of 5090s on shelves to begin with, nor was it a huge hit to performance — as those who discovered the missing render units can already attest. But it is the latest in a line of annoyances with Nvidia’s latest pricy cards, including launch driver issues (including some ongoing black screen issues that Nvidia is still investigating) and some melting power connectors.
    Nvidia confirms ‘rare’ RTX 5090 and 5070 Ti manufacturing issue | The Verge

  11. #91 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Cipuri taiate, mufe care iau foc (la 5090 cel putin), stocuri mai zero peste tot, preturi umflate cu pompa... pana la urma daca tragem linie, e cam fail lansarea asta. Dar cred ca e ceva normal, cand mai toata atentia Nvidia e orientata spre minunatul AI. Placile video deja sunt "mizilic"...

  12. #92 SP
    Manager paul's Avatar
    Probleme ar fi si la 5080:
    Quote Originally Posted by The Verge
    But now, Nvidia has confirmed to us that RTX 5080 production was affected by the same issue as well.

    “Upon further investigation, we’ve identified that an early production build of GeForce RTX 5080 GPUs were also affected by the same issue. Affected consumers can contact the board manufacturer for a replacement,” Nvidia GeForce global PR director Ben Berraondo tells The Verge.
    Nvidia admits some early RTX 5080 cards are missing ROPs, too | The Verge

  13. #93 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Jeez. Sper ca varianta pe care am pus eu ochii (5070 Ti) sa nu aiba probleme de genul. Dar oricum nu ma grabesc... astept sa fie totul "safe".

  14. #94 SP
    Member Antiohh's Avatar


    oh, wow, cine ar fi crezut

  15. #95 SP
    Manager paul's Avatar
    DF 5070 review:
    00:00 Introduction
    02:21 RTX 5070 Specifications
    03:36 GPU Clock Speeds, Power and Overclocking
    06:30 RT Benchmarks: Avatar - Frontiers of Pandora
    07:36 RT Benchmarks: Cyberpunk 2077
    08:26 RT Benchmarks: Dying Light 2
    09:37 RT Benchmarks: F1 24
    10:53 RT Benchmarks: Indiana Jones and the Great Circle
    11:59 Rasterisation Benchmark: Black Myth Wukong
    12:51 Rasterisation Benchmark: Forza Horizon 5
    13:53 DLSS 4 - The RTX 4090 Performance Question
    18:57 Features/Performance Summary
    20:10 Value Calculations
    22:12 RTX 5070 - Final Thoughts
    23:12 And Now, The Conclusion

  16. #96 SP
    Manager paul's Avatar

  17. #97 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Daca vrea cineva real life infos legate de RTX 5070 Ti, just let me know. Am facut pana la urma upgrade-ul de la 4070 Ti Super. Am doar cateva comentarii de facut:

    1. Va fi ultima oara cand mai dau banii pe prostii d-astea "low-end" de la Gigabyte & Co. Eu cand am luat 4070 Ti Super-ul, am mers pe varianta TUF de la Asus (pt. ca nu se gasea varianta STRIX). Si pentru ca atunci cand am facut upgrade, inainte aveam un 4070 Ti Strix, am fost foarte suparat sa vad ca TUF-ul este mult mai mic si mai "plapand" decat STRIX-ul. Oh well, imaginati-va surpirza, cand am vazut ca Eagle-ul de la Gigabyte este si mai mic decat TUF-ul... Dar marea diferenta o face build quality-ul, si diferenta de material. Gigabyte = full plastic. Asus = full metal (e suficient sa le tii in mana si sa realizezi care inseamna calitate si care e cheapo). Probabil de acolo apare si diferenta de aproximativ 10 grade. Also, Strix-ul era cel mai silentios dintre toate, urmat de TUF, urmat de acest Eagle.

    2. Nu am fost atent, dar nu ma asteptam ca toti, in afara de Asus, sa ofere un singur port HDMI (si 3 DP-uri). Eu aveam nevoie de 2 HDMI-uri, lucru pe care se pare ca numai Asus il ofera. Nu a fost mare problema, ca am pus unul pe cablu DP to HDMI, dar beleaua e alta: Nvidia (sau acest Gigabyte) isi alege singura care sa fie primary display. Si ma omoara pt. ca a ales ca primary sa fie un DP, care este fix monitorul meu ce merge in portrait mode. Penibil! Practic acum daca vreau sa intru in BIOS, trebuie sa-mi intorc monitorul ca sa pot vedea ceva. Si nu, setarile din Windows nu afecteaza cu nimic ordinea lor. Treaba asta inainte nu se intampla, aveam HDMI-ul ca primary.

    3. Asa cum am mai zis, e super OVERPRICED tot ce e acum pe piata legat de seria 5xxx. Eu datorita domeniului in care lucrez, am avut o oportunitate, am platit o mica diferenta de upgrade, dar n-as fi dat 6200 RON pe asa ceva, nici sa ma bati. Iar cel mai ieftin TUF pe care l-am vazut la noi, era 7500 RON (bine, am vazut ca unii cer si 10.000). Bataie de joc, just don't do it! Pretul real ar trebui sa inceapa undeva pe la 4500-5000 RON.

    4. Performantele sunt asa cum ma asteptam. In unele jocuri 10-15% more, in altele mai mult sau mai putin (as zice upto 20%). Asta de la un 4070 Ti Super la un 5070 Ti. In mod normal, nu ar face sens asa upgrade. Poate un salt de la un 3070 Ti la un 5070 Ti... asa da.

    5. Eu de ani buni merg pe Nvidia si Intel (ca si combo), pt. ca au fost cele mai "worry free" solutii. It just worked. Prin urmare, nu mi-a venit sa cred cand am citit de problemele cu seria 5xxx, in special Black Screen issue. Nu mi-a venit sa cred ca e real sa se intample asa ceva de la Nvidia. But it did! And trust me... IT SUCKED. Big time. Mi-a luat vreo 4 ore ca sa gasesc o solutie (temporara). Mai exact, a trebuit sa setez din BIOS ca PCIe-ul pe care e placa video, sa nu mearga in PCIe 5.0 ci in 4.0. Tbh, nu e nicio diferenta de performanta, dar e urat. Nu mai spun ca la solutia asta am ajuns dupa tone de incercari de a boota (da, la cateva secunde dupa ce intra in Windows, black screen, se oprea monitorul si singura solutie - hard reset). Safe mode, uninstall drivers, reinstall, try again... Probabil va trebui un update de BIOS si update de firmware la placa video pt. a rezolva complet, pentru ca din drivere se pare ca nu e 100% stable (am mai patit-o sa mi se inchida monitorul cand am intrat/iesit din unele jocuri).

    6. Am mai observat 2 mici schimbari, si nu stiu daca e vorba de Gigabyte vs Asus sau 4xxx vs 5xxx. Mai exact, la Gigabyte-ul asta, acum vad toate cele 3 ventilatoare (inainte vedeam doar 2 "perechi"), si pot fi controlate independent. Si a doua, a disparut senzorul GPU Hotspot temperature (a ramas doar GPU temperature) si in schimb a aparut GPU Memory temperature. Oh, well...
    Attached Images Attached Images img_0039.jpg img_0041.jpg img_0042.jpg img_0044.jpg

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 5 of 5 FirstFirst ... 3 4 5

Similar Threads

  1. Replies: 36 Last Post: 11-10-2024, 23:10
  2. Replies: 206 Last Post: 19-11-2022, 23:44
  3. Replies: 62 Last Post: 28-03-2014, 11:55
  4. Replies: 8 Last Post: 16-03-2014, 16:21
  5. Replies: 21 Last Post: 13-09-2012, 11:34

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts