Problema Samsung Galaxy S II
Salutare colegi! Am decis sa deschid un thread aici dupa ce am incercat nenumarate ore sa rezolv problema asta pe cont propriu dar si cu ajutorul celor de la compania de telefon. O sa incerc sa explic ce s-a intamplat si ce e in neregula:
Eu mi-am luat un telefon la abonament din Anglia de la 3 mobile (un Samsung Galaxy S II). Vara trecuta inainte sa vin am cerut sa imi trimita un cod de deblocare a telefonului (PUK code or whatever). Zis si facut! Telefonul a functionat exact cum trebuia atat vara cat si iarna trecuta (deci am plecat si m-am intors in tara). Dar vara asta nu am avut acelasi "noroc": am bagat cartela Orange in telefon si m-a intampinat urmatorul mesaj: "Sim network unlock PIN". Am zis hai sa incerc cu clasicele 0000 sau 1234, dar nici una nu a mers. Am incercat si cu PUK-ul code-ul primit si tot nu a mers. Am sunat la cei de la 3 mobile si au spus ca 0000 ar trebui sa mearga (bine-nteles ca nu...ar fi fost prea usor). Daca nu, au spus ca ar trebui sa vorbesc cu cei de la Orange sa vad care ar fi PIN-ul. Dar problema e ca am incercat pana acum doua cartele si nici una nu a mers...deci e telefonul, nu neaparat reteaua.
Am cautat pe nenumarate forum-uri si site-uri straine si am aflat ca eroarea asta probabil a aparut din cauza la ceva update de la Andorid sau Samsung care se pare ca mi-a reblocat telefonul (desi nu sunt 100% sigur). Si am tot cautat si am tot incercat dar momentan nu am reusit nimic. Asa ca va intreb si pe voi, daca nu stiti ce naiba e "eroarea" asta: SIM network unlock PIN .
Deja a trecut o saptamana de cand nu imi merge telefonul si au inceput si a mei sa se streseze ca inca nu am rezolvat problema. As ramane foarte recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva.