Cum se numește acest personaj, numele adevărat? Dacă a fost postat îmi cer scuze, nu am stat să citesc tot. Dacă se poate afișați aici toate datele, am un amic cu Rottweiler fara botniță
Cum se numește acest personaj, numele adevărat? Dacă a fost postat îmi cer scuze, nu am stat să citesc tot. Dacă se poate afișați aici toate datele, am un amic cu Rottweiler fara botniță
bicky1310: inteleg ce spui si tu (si este unul din motivele pt. care eu nu mai trimit/primesc nimic prin posta), dar una este cand vorbim de un joc de 50 RON, si alta e cand omul a trebuit sa achite 400 RON (ca in cazul de fata), sau sume mai mari. Atunci pur si simplu nu poti/vrei sa risti, si recomand curier ramburs cu verificare la livrare. Nu vrea sa iti trimita asa, bye-bye si asta e!
eclipsa: eu in continuare sper sa rezolvi problema... culmea este ca playgames chiar a venit la ultima intalnire CG, parea de treaba. Bafta!
Si prin telefon parea foarte de treaba, ce m-a enervat cel mai tare a fost ca m-a tot plimbat la posta 3 zile, joi, vineri, si luni am stat ca prostu juma de ora la coada pt nimic, initial am crezut ca a gresit adresa de aia i-am cerut o poza dupa chitanta de la posta sa vad, oricum eu nu-l mai contactez, luni i-am dat mesaj ca vreau banii inapoi, mi-a trimis mesaj ca ma suna el mai tarziu..nimic, l-am sunat ieri de 2 ori si nu mi-a raspuns, mai departe sa-si faca politia treaba.
@bicky1310
sunt de acord cu tine, eu ca si cumparator (vand mai rar chestii) de multe ori chiar propun sa platesc prin virament in avans pentru a nu ma mai complica cu ramburs, dar vorba lui Monky, daca sunt sume mai mari, poti fi tepuit. Si la noi se pare ca se poarta. Poate ca si eu voi continua cu plata in avans prin homebank doar pana imi iau o teapa zdravana, si pe urma ma potolesc (pana acum n-am patit-o niciodata, am facut si schimburi prin posta, trimitand eu primul si n-am avut probleme, am dat peste oameni cu bun simt, de buna credinta si educati)
Benedict eu sunt :))
Și Papa pe deasupra😄.Mare păcat a înfăptuit omul ala😀.
Trimis de pe al meu E2303 folosind Tapatalk
Am stiut eu ca trebuia sa sterg si numele :))
EPIC!!!
vezi ca am incercat si eu sa il sun azi dar avea tel inchis. sper sa rezolvi.
Bafta
Vorba lui Templier: EPIC NAME! Chiar ma gandeam, o fi vazut playgames numele si fie a crezut ca-i o gluma, fie a sarit dracusorul din el si i-a zis sa nu-ti trimita jocurile :evil:
P.S. Daca vrei, imi poti trimite un link cu o imagine unde sa ai si numele taiat si ii dau eu replace. Asta doar daca te deranjeaza!
Poti sa o lasi asa :) mersi oricum, lui playgames nu i-am dat decat Papa Cristian...la toata lumea dau doar Papa Cristian tocmai din motivul ca daca il dau pe tot se gandesc ca fac misto de ei :))
Imi pare rau ca se intampla mizerii de genul asta pe un forum unde din punctul meu de vedere se afla cei mai multi oameni de treaba din comunitatea de gameri din Romania, si constat faptul ca se intampla chiar multe astfel de mizerii. Nu am avut probleme pana acum nici eu dar imi pare rau pentru cei care s-au ars, si eu sunt de acord sa se schimbe un pic sistemul cu consultari din partea userilor care tranzactioneaza des. Eu as propune chiar pentru useri cu nr. mic spre foarte mic de feedback cum am eu sa li se restrictioneze doar la predare personala pana indeplinesc un numar prestabilit de puncte pozitive (asta e, suntem o tara de hoti unde banuiala principala cand faci o tranzactie la distanta este daca interlocutorul este tepar). ecplisa (sfintenia ta cum ti se spune in Cetatea Sfantului Scaun) sper sa rezolvi problema.
^Nu trebuie restrans nimic, fiecare e liber sa aleaga ce tranzactii face. Cand aveam rating mic imi amintesc ca nici ramburs nu puteam sa vand, trimiteam intai coletul (celor cu rating mare) si abia apoi primeam banii. Acum am pretentia sa se intample invers cand fac tranzactii cu useri noi, iar sansele sa imi dea cineva cu vechime teapa sunt minime.
eclipsa ai rezolvat ceva cu playgames pana la urma?
nope...
Din ce oraș e acest playgames??
Sent from Xbox Dashboard
Bucuresti
MonkY: imi pare rau sa aud ca sustii "rambursul". Sper ca stii ca la ramburs poti lua "teapa" foarte usor si nici nu prea poti face nimic ulterior. Si poti sa iei teapa si ca vanzator si ca si cumparator.
Exemplul 1: eu trimit cu ramburs unui user, userul respectiv nu ridica pachetul, eu pierd transportul dus, transportul intors si o gramada de timp. Si nu prea am ce sa fac, ma duc la politie si spun ca n-a ridicat ala pachetul? Legislativ nu prea am ce sa fac, dar eu zic ca am luat o teapa frumusica.
Exemplul 2: primesc cu ramburs si verificare o consola. Ce anume crezi ca inseamna "verificare"? Probabil sa vezi ca e consola in pachet si nu un sac de cartofi. In cel mai bun caz, daca ma inteleg cu curierul, ma lasa sa o pornesc rapid si sa intru intr-un joc.
Bun. Daca dupa jumatate de ora consola se blocheaza si problema asta reapare de fiecare data ce fac? In justitie sunt sanse foarte mici sa "castig", sansele sunt mult mai mari sa castige vanzatorul pentru ca am semnat ca am primit si *verificat* consola, deci e cuvantul meu impotriva cuvantului lui, iar el are un atu ca eu am "verificat" consola la primire, deci un judecator probabil va spune ca era functionala si eu am stricat-o.
Deci teapa in calitate de cumparator.
In concluzie nu agreez deloc rambursul. Si in cazul de fata chiar am facut o tranzactie cu userul playgames, i-am vandut un joc, dar am cerut plata in avans. De ce? Simplu: avea calificative putine si avea si un negativ. Daca trimiteam cu ramburs puteam usor lua teapa.
eclipsa: imi pare foarte rau, dar sa stii ca o parte din vina iti apartine. Daca verificai calificativele vedeai ca are deja un negativ. Cum sa dai bani in avans asa? Nu ma intelege gresit, el e teparul, nu tu, dar puteai sa previi asta, insa incearca sa inveti pe viitor.
Acum, daca ai timp, poti merge pana la capat cu plangerea si sfatul meu ar fi sa nu-ti retragi plangerea. Sunt foarte multi care scapa asa, cu mediere, apoi tepuiesc cu si mai mult curaj.
RaverX you are missing the point Eclipsa "si-a luat-o " fix din ce ai spus tu : i-a trimis banii in avans. unde e rezolvarea ta?