SONY COMPUTER ENTERTAINMENT LANSEAZĂ PLAYSTATION®4 ÎN ROMÂNIA PE DATA DE 29 IANUARIE 2014
Bucureşti, 25 noiembrie 2013 - Sony Computer Entertainment Europe Ltd. (SCEE) lansează în România PlayStation® 4 (PS4™) pe data de 29 ianuarie 2014. Noua generaţie de console va fi comercializată la un preţ începând de la 1799 RON. În același timp, entuziaștii de gaming vor putea achiziționa pachetul promoțional PS4, ce va include consola și jocul Killzone™: Shadow Fall, la prețul de 1999 RON.
Steve Foster, director de vânzări și marketing al SCEE pe regiunea de est și sud-est a Europei, declară: “Ne face o deosebită plăcere să putem răspunde în sfârşit la întrebările fanilor şi să anunţăm data care va marca lansarea PS4 în România. Această regiune este foarte importantă pentru noi și ne bucură faptul că putem lansa pe piață noua generație de console, însoțită de o gamă completă de periferice, jocuri și aplicații.”
Periferice
Tot pe 29 ianuarie se va lansa şi o serie de periferice printre care se numără controller-ul wireless DUAKSHOCK®4, stație de încărcare pentru aceasta, dar și un suport vertical pentru consola PS4. Noile caracteristici ale DUALSHOCK®4 oferă o experiență de gaming mai captivantă faţă de generaţia anterioară: mulțumită noilor senzori de mișcare, difuzoarelor încorporate, barei de lumină și a noilor specificații hardware, DUALSHOCK 4 va oferi noi posibilităţi de interacţionare cu jocurile din noua generaţie. Controllerul wireless va fi disponibil în culorile Jet Black, Magma Red și Wave Blue începând cu preţul de 269 RON.
Jocuri pentru PlayStation®4
PlayStation®4 va beneficia de o gamă variată de jocuri disponibilă încă din momentul lansării. Printre titlurile exclusive platformei se numără: Killzone™: Shadow Fall, cel mai recent joc al francizei de success mondial, dezvoltată de Guerilla Games, sau platformer-ul KNACK proiectul lui Mark Cerny, unul dintre cei mai influenți dezvoltatori din cadrul industriei.
Mai mult, studiourile Sony Computer Entertainment din întreaga lume lucrează la dezvoltarea a peste 30 de titluri precum InFamous™: Second Son, The Order: 1886, Siren, Hell Divers, Shadow of the Beast și Everybody’s Gone to The Rapture. Dintre toate aceste jocuri 20 vor fi disponibile încă în primul an de la lansare, iar 12 nu fac parte din serii deja existente.
Dintre cele în jur de 110 de titluri third party aflate în dezvoltare pentru PS4, în perioada următoare vor apărea jocuri mult aşteptate precum Destiny™, produs de Bungie și publicat de Activision, Call of Duty®: Ghosts și Skylanders Swap Force™, de la Activision, Diablo® III de la Blizzard Entertainment, KINGDOM HEARTS III și FINAL FANTASY® XV, semnate SQUARE ENIX, Assassin’s Creed® IV Black Flag™ și Watch_Dogs™, produse și publicate de Ubisoft Entertainment, NBA® 2K14 de la 2K Sports, The Elder Scrolls® Online produs de Bethesda Games Studios, LEGO®Marvel™ Super Heroes şi Mad Max ™ al celor de la Warner Bros. Interactive Entertainment, dar și Minecraft, dezvoltat de Mojang.
Mai mult, jucătorii vor putea să achiziționeze o serie de titluri independente (indie), precum: N++ (Metanet), Volume (Mike Bithell), Wasteland Kings (Vlambeer), Binding of Isaac: Rebirth (Nicalis), Guns of Icarus Online (Muse Games), Super Exploding Zoo (Honeyslug), Road Not Taken (Spry Fox) și Hotline Miami 2: Wrong Number (Dennaton).
Despre Sony Computer Entertainment Europe Ltd
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), cu sediul în Londra, este responsabilă cu distribuţia, marketingul şi vânzarea PlayStation®3, PlayStation®2, PSP™ (PlayStation®Portable), a aplicaţiei şi a suportului PlayStation®Network în 99 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Oceania. SCEE dezvoltă, publică, întreprinde acţiuni de marketing şi distribuie aplicaţii de divertisment pentru aceste formate şi gestionează terţele programe pentru licenţa acestora pe teritoriul acestor ţări. Încă de la lansarea consolei PlayStation 3 in noiembrie 2006, peste 47,9 de milioane de unităţi au fost vândute la nivel global şi continuă să fie vândute la un nivel record. Menţinându-şi poziţia ca unul dintre cele mai de succes produse electronice de larg consum din istorie, PlayStation 2 a fost vândut în peste 150 milioane de unităţi în întreaga lume. De la lansarea PSP la sfârşitul anului 2004, peste 67,8 milioane de console PSP au fost vândute la nivel mondial, evidenţiind importanţa pieţei de divertisment portabil. Cu o creştere uimitoare a interesului şi a accesibilităţii pentru reţeaua de aplicaţii şi gaming, peste 75 de milioane de conturi au fost înregistrate la PlayStation Network, o reţea interactivă, gratuită şi mai mult de 1,43 de miliarde de elemente au fost descărcate.
Mai multe informaţii despre produsele PlayStation pot fi accesate la:
www.playstation.com.
PlayStation, PS4, PS3, PS2 şi PSP sunt mărci comerciale ale Sony Computer Entertainment Inc. Restul marcilor comerciale sunt folosite cu acordul proprietarilor.