Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 6 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 LastLast
Results 61 to 80 of 112

Thread: Avatar: Frontiers of Pandora

  1. #61 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Nu stiu daca ''pornind la drum cu idei preconcepute, pentru ca oamenii sunt inchisi la minte'' este varianta corecta de a-i cataloga pe cei care nu inghit mizeriile facute de Ubisoft.

    Am tot incercat de-a lungul timpului sa gasesc o modalitate de a le juca, insa nu am gasit motivatia necesara. Jocurile facute de ei imi inspira prin toti pixelii faptul ca-s facute din obligatia de a tine compania in picioare si a face profit. Nu simt niciun fel de pasiune in ele, oricat ar incerca ei sa exprime acest lucru.

    Introduc in consola un joc de Ubisoft si inevitabil imi apare pe ecran un angajat platit prost care nu face in viata ceea ce isi doreste si abia asteapta sa termine programul de lucru si sa ajunga, in sfarsit, acasa.

    Este fix aceeasi matrita la toate jocurile lor, animatii care in unele cazuri par cu 10 ani in urma ( vezi cutscene-urile din Mirage si comparati-le cu cele din The Last of US 2013 ), personajele plasticoase care lucesc, acelasi combat si gameplay stangaci, aceleasi personaje fara viata si necredibile, etc. Sa nu mai vorbim de calitatea dialogurilor...

    Intr-un mod ciudat, totusi, mediul inconjurator din jocurile lor pare facut de o cu totul alta echipa, orasele din AC, de exemplu sunt create intr-un mod impecabil.

  2. #62 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Ideea este ca multe titluri open world sunt asa, repetitive, din punctul meu de vedere. Iar ei cam asta scot. Jocurile open world seamana intre ele. Cred ca stau prost la capitolul ,,main story,, , iar altii o duc ceva mai bine. Nici mie nu mi se pare asa mare diferenta fata de ce scot altii. Inclusiv in Elden Ring simteam ca fac grind in majoritatea timpului, singura diferenta e ca existau si momente foarte bune. Multa lume zicea despre Ghost of Tsushima ca e mult mai bun decat AC. Si din anumite puncte de vedere este mai bun, dar mie GoT mi s-a parut plictisitor si repetitiv dupa o perioada (l-am si platinat, dar nu am avut rabdare sa mai joc DLCul, poate mai incolo).

  3. #63 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Teo, poate ca tie pur si simplu nu-ti plac jocurile lor, dar nu despre asta era vorba aici. Ci despre oamenii care spun ca este Far Cry cu skin, cand nu este. Ba din contra, mi se pare super diferit si se vede clar ca nu este facut de studioul care a facut Far Cry-urile, ci cel care a facut Division. Si se vede asta inclusiv in setarile grafice de pe PC.

    Also, e normal sa nu-ti placa jocurile lor sau ale unei alte companii - mie nu-mi plac jocurile Blizzard, spre exemplu. Asa ca mi se pare perfect normal sa spuna cineva ca nu-i plac jocurile Ubisoft sau Rockstar, dar sa joace tot ce scoate Blizzard sau fromsoftware.

    Oricum, mie chiar imi plac majoritatea jocurilor Ubisoft, astfel ca ma bucur cand vad ceva nou, sau o continuare a unui joc care mi-a placut.
    Iar Avatar este ceva atat cat se poate de nou, dar fiind un open world jucat in first person cu mecanici RPG, desigur ca se poate spune ca este ceva reciclat din orice alt joc de genu asta.

    Mi se pare ciudat sa spui totusi, asa cum zice si Antiohh, de jocurile open world sau de matrita, pentru ca e fix ce vorbeam si cu Xander pe un alt thread - e pur si simplu double standard.
    Cand ziceam eu de Ghost of Tsushima ca este un Assassins Creed dumbed down si mult mai repetitiv si gol, zicea lumea ca sunt hater.
    La fel de Spider-Man - un job foarte bun, 1, dar extrem de repetitiv. Miles Morales si 2 sunt fix acelasi joc cu foarte mici aditii. Au reciclat chair si orasul complet, ceea ce in jocurile Ubisoft nu vezi niciodata. Iar ce in jocurile Ubisoft e considerat minus, in alea de la Sony (spre exemplu) e considerat plus.

  4. #64 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Quote Originally Posted by Teo View Post
    Nu stiu daca ''pornind la drum cu idei preconcepute, pentru ca oamenii sunt inchisi la minte'' este varianta corecta de a-i cataloga pe cei care nu inghit mizeriile facute de Ubisoft.

    Am tot incercat de-a lungul timpului sa gasesc o modalitate de a le juca, insa nu am gasit motivatia necesara. Jocurile facute de ei imi inspira prin toti pixelii faptul ca-s facute din obligatia de a tine compania in picioare si a face profit. Nu simt niciun fel de pasiune in ele, oricat ar incerca ei sa exprime acest lucru.

    Introduc in consola un joc de Ubisoft si inevitabil imi apare pe ecran un angajat platit prost care nu face in viata ceea ce isi doreste si abia asteapta sa termine programul de lucru si sa ajunga, in sfarsit, acasa.

    Este fix aceeasi matrita la toate jocurile lor, animatii care in unele cazuri par cu 10 ani in urma ( vezi cutscene-urile din Mirage si comparati-le cu cele din The Last of US 2013 ), personajele plasticoase care lucesc, acelasi combat si gameplay stangaci, aceleasi personaje fara viata si necredibile, etc. Sa nu mai vorbim de calitatea dialogurilor...

    Intr-un mod ciudat, totusi, mediul inconjurator din jocurile lor pare facut de o cu totul alta echipa, orasele din AC, de exemplu sunt create intr-un mod impecabil.
    Pentru ca la worldbuilding se da frau liber si se pusheaza la maxim pe calitate si realism, singura limita e tehnologia. Pe cand la gameplay o joaca safe de fiecare data, este SUPER greu sa vii cu ceva fresh sau sa iti asumi riscuri pentru ca o sa ti se dea peste mana de catre tentacula de publishing, e mult mai comfortabil sa ia o reteta care de bine de rau totusi vinde si eventual sa faca mici tweaks si improvements ici-colo. Si toate incep cu "hai sa tragem, sa inovam, sa venim cu ceva nou" si in momentul in care apar propuneri si prototipuri "mda dar e riscant, nu avem garantia ca merge, altii nu au mai facut asta". Cel mai CRETIN motiv pe care l-am auzit e asta cu "altii n-au mai facut asta, probabil cu un motiv". Iesi acasa, stai jos, nota 3.

  5. #65 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by Teo View Post
    Intr-un mod ciudat, totusi, mediul inconjurator din jocurile lor pare facut de o cu totul alta echipa, orasele din AC, de exemplu sunt create intr-un mod impecabil.
    Exact, aici ai pus punctul pe 'i', Teo!
    Daca luam separat fiecare environment creeat de Ubisoft, as merge atat de departe cu afirmatia ca nici un alt studio nu a craftat 'lumi' atat de vaste si atat de multe si complexe ca Ubisoft.

    De acord, avem un Witcher, avem o Zelda, un Spiderman, care sunt in alta liga, dar astia le-au facut pe alea si atat, pe cand doar seria Assasin's Creed daca o iei, poti realiza un intreg documentar de National Geographic cu toate orasele istorice in care ne-au plimbat in jocurile lor.
    De la Baghdad la Damasc, de la Jerusalim la Venetia, Florenta, Granada, Londra, Paris, Roma, Atena, Constantinopol... Dumnezeule...

    Nu mai merg la celelalte jocuri, Pandora din Avatar, lumea fantasy din Fenyx Rising, toate locatiile alea din Far Cry (tot settingul ala din Himalaya a fost fabulos), etc...

    Sunt insa de acord ca intotdeuna le-a lipsit acel spark de originalitate, de storytelling, de unicitate a personajelor. Niciodata personajele lor n-au fost in aceeasi liga cu Ellie, Kratos, Marcus Fenix, etc.
    Nici eu nu inteleg de ce o companie cu atata potential financiar n-a intors lumea pe dos pentru a gasi si a dezvolta o echipa de 100 de oameni care sa faca doar asta, personaje si character development pentru toate jocurile lor.

    Debate-ul a plecat de la faptul ca tot mai multi asa zisi 'review-eri' incep sa arunce cu note de 4 in niste jocuri absolut decente si absolut functionale. Nu vreau sa dezvolt offtopic-ul prea mult, dar doar ce am terminat campania din COD MWIII si sincer trebuie sa fii mentaly disabled sa ii dai nota 4... voi dezvolta acolo mai mult.
    Nu vreau sa le dea 8, 9 sau 10, vreau doar sa nu mai fie nenorociti atata... imaginati-va ca jocul asta Avatar sta acum la un 70 pe Opencritic doar pentru ca 5-6 retardati au dat note de 4 si 4.5 si este foarte greu sa mai repari media cu astfel de aberatii.

    Din curiozitate, as face media aritmetica fara notele de 4, cred ca jocul ar sta lejer la 8-8.5...

  6. #66 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by Teo View Post
    Jocurile facute de ei imi inspira prin toti pixelii faptul ca-s facute din obligatia de a tine compania in picioare si a face profit. Nu simt niciun fel de pasiune in ele, oricat ar incerca ei sa exprime acest lucru.

    Introduc in consola un joc de Ubisoft si inevitabil imi apare pe ecran un angajat platit prost care nu face in viata ceea ce isi doreste si abia asteapta sa termine programul de lucru si sa ajunga, in sfarsit, acasa.
    Exact asta simt si eu. Jocuri fără suflet, făcute parcă cu forța. Până si actorii care fac vocile parcă ar vrea sa fie in altă parte uneori.
    Si e ciudat, mi-a plăcut enorm FC3. A fost jocul pt care la vremea aia mi-am vândut micuța colecție de jocuri de PS3 sa fac un upgrade la PC sa-l joc cum trebuie. FC4 a fost ok, pe restu nu le-am mai putut juca. La fel si la seria nouă Assassin's Creed, Valhalla mi-a pus capac.
    Nu e nici un double standard pt mine, mi se rupe cine face jocurile. Dar in alea de la Sony simt ca s-a muncit cu drag. Poate din cauză ca is mai finisate, cine știe. La fel si intr-un joc ca Gears, Forza, Ori, etc. Sa nu mai vorbim de Elden Ring...
    Is curios cum o sa mi se pară ăsta...

  7. #67 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Pentru ca la worldbuilding se da frau liber si se pusheaza la maxim pe calitate si realism, singura limita e tehnologia. Pe cand la gameplay o joaca safe de fiecare data, este SUPER greu sa vii cu ceva fresh sau sa iti asumi riscuri pentru ca o sa ti se dea peste mana de catre tentacula de publishing, e mult mai comfortabil sa ia o reteta care de bine de rau totusi vinde si eventual sa faca mici tweaks si improvements ici-colo. Si toate incep cu "hai sa tragem, sa inovam, sa venim cu ceva nou" si in momentul in care apar propuneri si prototipuri "mda dar e riscant, nu avem garantia ca merge, altii nu au mai facut asta". Cel mai CRETIN motiv pe care l-am auzit e asta cu "altii n-au mai facut asta, probabil cu un motiv". Iesi acasa, stai jos, nota 3.


    Nu inteleg daca postul tau este impotriva ideii mele, impotriva felului in care merg lucrurile sau pro-Ubisoft. In orice caz, nu stiu daca ai scris prea ambiguu sau prea general, dar oricare ar fi situatia, de ce ar trebui sa trecem cu vederea situatia actuala cu jocurile Ubi din punct de vedere al tuturor aspectelor, exceptie facand cel cu worlbuilding, fiindca tentacula de publishing nu i-ar lasa pe creatori sa isi dea frau liber imaginatiei? It's not our problem. Alte studiouri livreaza chestiuni incredibile care ne creeaza un timp excelent in timp ce le savuram si nu ne mai gandim la birocratiile si alte probleme interne de ale lor. Noi le dam banii, ei ne dau jocurile.

    De ce la Ubisoft ar trebui sa acceptam chestiuni mediocre gandindu-ne : ''creatorii sigur au avut niste idei geniale si out-of-the-box, insa tentacula publishing-ului nu le-a dat mana libera''? Treburile astea nu ar trebui sa ne intereseze pe noi, consumatorii. Daca joaca mereu ''safe'' ar trebui sa imbratiseze cu mainile deschise tot hate-ul primit si sa se multumeasca cu zona de confort.

  8. #68 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Mie îmi pare o mediocritate de joc, vorbesc fara să îl fi jucat. O mediocritate la fel ca Horizon, Ghost of Tsushima și (poate) Spiderman. De acord cu Răzvan ca jocurile open world de la Sony primesc note prea mari prin comparație. Probabil și Ubisoft, la fel ca multe companii europene, e format din patroni fosile ce nu sunt in stare sa vanda un produs la fel de bine ca firmele din US (mai plătești niste publicații sa scrie despre joc, mai un blackmail la critici daca nu dau nota mare, mai o reclama la god of war pe autobuz etc.). Daca nu intram pe forum nici nu as fi știut că s-a lansat jocul asta, pe când de Spiderman 2 am auzit peste tot, chit că mă interesează la fel de puțin.

  9. #69 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    ... mai plătești niste publicații sa scrie despre joc, mai un blackmail la critici daca nu dau nota mare ...
    Ai o dovada legata de chestiile astea sau sunt doar presupuneri?
    Daca tie nu-ti plac jocurile respective, inseamna ca obiectiv sunt toate niste mediocritati si toti restul care le apreciaza ori se insala ori mint?

    Atitudinea asta suna cam asa:
    888.jpg

    Si ca sa revin la on-topic, au scos DF o analiza:

    Incredibil de bine arata pe PC, de-abia astept o analiza a versiunilor de console.
    EDIT: comparatia cu Crysis de la sfarsit suna interesant.

  10. #70 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post
    Ai o dovada legata de chestiile astea sau sunt doar presupuneri?
    Nu cred ca exista dovezi "oficiale", dar neoficial se stie cum functioneaza PR-ul anumitor companii (Apple, Sony si altele), care daca nu faci review favorabil, ti-a taiat macaroana la review units/keys, sau chiar mai rau (vezi ce a facut Sony cu eMag pt o mare parte de timp cu PS5, cand livra marfa doar catre Altex).
    La fel se intampla si daca incalci NDA-ul.

    La fel si cu "mediocritatile" alea - cel putin in cazul meu, nu e vorba ca nu-mi plac - ba din contra, chiar imi plac si sunt jocuri bune, dar nu excelente (nu toate, desigur - vezi TLOU), ca sa justifice notele alea perfect si cel putin in cazul meu, le-am terminat si in 2 sapt parca s-au sters din memorie.
    Toate astea desi culmea, povestea din unele AC-uri mi-a ramas in cap.

    Dar again - alta discutie pentru alta data.

    Revenind putin la Avatar - e bun si nu prea. Are multe momente frustrante si unele de-a dreptul imbecile, dar my god...e breathtaking in majoritatea momentelor

    Pe de alta parte, nu poti pune pauza la dialoguri/cinematics in game, nu ai buton de save/load/restart checkpoint si multe alte imbecilitati care nu se regasesc in alte jocuri Ubisoft.

  11. #71 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Ok să zicem că așa o fi; dar de ce s-ar aplica asta doar lui Sony sau altor publishers din US? Că până la urmă toți lucrează după același model - adică trimit jocul cu câteva zile înainte publicațiilor pentru a face review-ul. Haide atunci să tăiem din toate scorurile jocurilor câte 1-1.5 puncte ca să mai reducem din "bias-ul" ăsta. Nu vom ajunge în sfârșit la același rezultat ca și acum?

  12. #72 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post
    Daca tie nu-ti plac jocurile respective, inseamna ca obiectiv sunt toate niste mediocritati si toti restul care le apreciaza ori se insala ori mint?
    Dap! Poate imi spui tu ce anume scoate oricare din jocurile astea din mediocritate (banalitate); nu neg posibilitatea ca poate am fost eu prea ignorant si am ratat inovatia pe care au adus-o acestui gen de jocuri. Am citit chiar un numar pozitiv de recenzii la Forbidden West dupa ce l-am terminat dezamagit, sa vad ce e asa de laudat la el, si nu am gasit nimic concret.

    Daca vrei pot sa iti spun eu ce inovatii aduc niste jocuri open world pe care nu le consider mediocre, cum ar fi RDR 2, Gothic 2 sau Breath of the Wild. Putem sa vorbim pe chestii obiective, zic, nu pe "mie imi place deci e bun".

  13. #73 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Revenind putin la Avatar - e bun si nu prea. Are multe momente frustrante si unele de-a dreptul imbecile, dar my god...e breathtaking in majoritatea momentelor

    Pe de alta parte, nu poti pune pauza la dialoguri/cinematics in game, nu ai buton de save/load/restart checkpoint si multe alte imbecilitati care nu se regasesc in alte jocuri Ubisoft.
    La negative tin si eu sa mentionez, misiunile de umplutura marca Ubisoft. Sunt multicele, unele chiar tampite, necesare pt Lvl Up si poate cine stie, pe viitor, un Xp boost la 10$ ? Tu ai de salvat lumea si trebuie sa te ocupi de rahaturi : Gaseste capra ! gaseste floarea !
    Legat de clipul DF! Crysis + Predator meet Avatar. Asa se simte .Grafica de nota 11

  14. #74 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Dacă toate jocurile ar fi evaluate doar după inovație atunci 99% din ele ar fi "mediocrități". Dar eu mă uit și la alte aspecte ale jocurilor când îmi fac o părere despre ele. De ex. la Forbidden West am apreciat mult grafica si designul mașinăriilor - nu am văzut un joc care să arate la fel de bine, să ruleze așa fluid și să-mi placă la fel de mult animațiile și modele inamicilor. Gameplay-ul mi s-a părut cam simpluț dar după ce m-am obișnuit cu el am mărit dificultatea și s-a transformat într-un joc mult mai intens: înainte de fiecare luptă analizam scenariile, mă asiguram că am tot ce-mi trebuie ca să-i dobor și făceam planul. Toți inamicii devin mai periculoși și luptele care înainte erau banale pe medium difficulty se transformă într-un mini boss-fight sau ceva ce seamănă cu un boss-fight întreg dintr-un alt joc.
    Poate tu nu apreciezi chestiile astea, dar mie mi-au plăcut și-l consider mai mult decât mediocru .

    Edit: review-urile prin definiție nu sunt obiective, și e normal ca să nu ne placă aceleași lucruri. De ex. cu BOTW nu am rezonat prea mult și nici nu l-am terminat. Dar nu o să-l numesc mediocru, pentru că înțeleg de ce unora le-a plăcut așa de mult.

  15. #75 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post
    Ok să zicem că așa o fi; dar de ce s-ar aplica asta doar lui Sony sau altor publishers din US? Că până la urmă toți lucrează după același model - adică trimit jocul cu câteva zile înainte publicațiilor pentru a face review-ul. Haide atunci să tăiem din toate scorurile jocurilor câte 1-1.5 puncte ca să mai reducem din "bias-ul" ăsta. Nu vom ajunge în sfârșit la același rezultat ca și acum?
    Nu sunt singurii ei, dar de regula fac lucru asta cei care pot/care sunt in pozitia respectiva. Pentru ca daca face Huawei asa ceva, nu-i pasa nimanui. Dar daca face Apple, atunci e o problema, pt ca un video cu un produs apple day 1 iti aduce, poate, milioane de views. Pe cand ceva de la Huawei poate aduce 10 sau 100k.

    Oricum se vede ca tu apreciezi alte lucruri la un joc si ma bucur ca te poti bucura de jocuri in felul tau si e foarte bine sa le dai 10 daca ti-au mangaiat partea aia de suflet si te-au facut sa te simti bine cand te jucai. Nici nu conteaza parerile altora despre jocuri respectiv, cat timp tie ti se pare fenomenal.

    Quote Originally Posted by IsNotMe View Post
    La negative tin si eu sa mentionez, misiunile de umplutura marca Ubisoft. Sunt multicele, unele chiar tampite, necesare pt Lvl Up si poate cine stie, pe viitor, un Xp boost la 10$ ? Tu ai de salvat lumea si trebuie sa te ocupi de rahaturi : Gaseste capra ! gaseste floarea !
    Recunosc ca nu prea am pierdut timpul cu side quests, ci mai mult cu explorat si cucerit baze, ca sa scad poluarea. Iar partea asta cu bazele mi se pare fenomenala, tocmai pentru ca esti incredibil de vulnerabil si daca mori la 90% din misiune, o iei de la inceput, astfel ca trebuie sa gandesti foarte bine actiunile.

  16. #76 SP
    Banned olteanug's Avatar
    Ubisoft ar trebui să investească în mod echilibrat în poveste și în mediul înconjurător. Sau ar trebui să ia pauză de la open-world după ce termină cu Far Cry 7/Assassin's Creed cu samurai și vrăjitori, și să regândească strategia. Măcar prin a se întoarce la trecut, la anii 2003-2011, anii de glorie ai Ubisoft, când scoteau jocuri scriptate, dar foarte bune. Să lase open-words-urile pe seama companiilor care se pricep cu adevărat, gen Rockstar și CD Projekt, care oferă și poveste cu personaje, și open-world.

    Vreau să revină la vremurile când investeau un pic mai mult în poveste și în personaje de care să te atașezi și de care să-ți amintești și peste 10-20 ani. Și mai ales, creativitate și originalitate.
    De la Prințul Persiei, Sam Fisher și Ezio încoace n-au mai reușit să scoată playable characters pe măsură să concureze cu Kratos, Doom guy, Solid Snake, Geralt, Agent 47, Dante, Link, Shepard, Lara Croft sau Mario. Inclusiv Lucia...nici nu a apărut GTA 6, dar mă simt mai atașat de ea decât de Basim, Eivor, Alexios/Kasandra, Bayek, frații Frye, Connor, Edward, Arno, Shay (hai să zicem că ăsta mai merge), de cei unșpemii de londonezi boți pe care îi recrutezi din Watch Dogs Legion și AI-ul ăla enervant, de afro-americanul din WD 2 și de Pierce din WD1, de Dani din Far Cry 6 sau mutul/muta din Far Cry 5.

    Repet, nici nu a apărut GTA 6, și Lucia, pe care nici nu o cunoaștem, dar cu doar 2-3 replici, i-a UMILIT pe toți protagoniștii Ubisoft din ultimii 10 ani.
    Dovadă - cei 131 milioane de oameni care au vizionat trailerul. Zeci de milioane de gameri sunt îndrăgostiți deja de Lucia!

    Numai Ezio, Sam Fisher și Prințul Persiei ar putea să o depășească la personalitate și popularitate.
    Sau dacă Ubisoft ar crea un personaj nou care să fie de calibrul lor.

    Far Cry? Același de la Far Cry 3, cu ceva îmbunătățiri majore pe partea de animale de la Far Cry Primal și pe vehicule și îmbunătățire arme de la Far Cry 4 (cel puțin de Jason, Takkar și de Ajay îmi amintesc). Indiferent ce antagonist bagă, inclusiv ăsta din FAR CRY: FRONTIERS OF PANDORA, e exact Vaas din Far Cry 3, încercând să-l imite.
    Watch Dogs ? Au avut un start mediocru cu primul titlu și s-au dus în groapă direct.
    Seria Tom Clancy au măcelărit-o după ce autorul a murit și producătorii au preluat cu totul franciza și drepturile. În afară de muls Rainbow Six Siege, n-am mai fost un TC bun de la Splinter Cell Blacklist.
    AC-urile, ultimele patru, sunt frumoase pentru orașe și explorat, dar atât. Odissey, Valhalla și Origins au încercat un pic, dar grind-ul și lungimea le-au ruinat.

    Ce au făcut de la titlu la altul? Au făcut clădiri mai frumoase și mai detaliate, orașe tot mai mari, hărți cu regiuni vaste de explorat cu vegetație spectaculoasă și animale cu mai multă personalitate decât ....personajele umane!
    Grafica s-a îmbunătățit.
    Dar poveștile au devenit tot mai plictisitoare, mecanicile tot mai repetitive și personajele tot mai seci.
    Duse sunt vremurile când mă jucam Prince of Persia Sands of Time (btw...se mai aude ceva de remake-ul ăla?) sau Assassin's Creed 2/Brotherhood/Revelations în care personajul și povestea sa contau. Când alegeau actori ce interpretau, nu citeau de pe foaie la modul robotic.
    Când nu era open-world, ci chiar scriptate.......dar nu te plictiseai deloc.

    Anno 1404......damn, ce poveste avea! Cred că a fost cel mai frumos city-builder din istorie! Cu intrigi, cu plot-uri, cu trădări, cu cel mai tare tutorial character guy.



    Singurul joc care chiar m-a impresionat în mod foarte plăcut și care a fost pe aproape de calitatea jocurilor din anii 2000 a fost Immortals Fenyx Rising (uite ăsta joc underrated @razvanrazy, nu Far Cry Avatar edition). Semăna cu Zelda și cu AC Odyssey, dar a fost bun. Păcat că au anulat continuarea, dar poate e mai bine așa decât să-l ruineze și pe ăla. Deși aș fi vrut ceva pe mitologie egipteană, subiect ce nu a prea abordat în gaming și care ar merita să fie mai explorat decât.....Avatar setting, care și-a mâncat mălaiul acum 10 ani.

    Așa, n-aveți decât să jucați Far Cry: Avatar 2 Edition peste doi-trei ani, când o apărea filmul Avatar 3.

    Iar pentru mitologie egipteană, n-avem decât să așteptăm vreo 5-10 ani până apare un nou God of War.

  17. #77 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Acum am vazut si eu analiza DF (frack, arata superb pe high end PC) si comparatia cu Crysis si da, cu siguranta asta este si in niciun caz Far Cry.

    Si inca o chestie pe care am observat-o la mine - jocul nu trebuie jucat ca orice alt action FPS. Este un joc de explorare, este un joc de atentie, este un joc in care nu te arunci Rambo style in combat.

    Iar sunetul prin casti este o experienta aparte
    Efectiv totul din jurul nostru are propriul sunet si nu avem sunet generic in zonele de padure. Daca auzi in spate-sus 2 pasari care zboara printre copaci, pe langa plantele care se misca de la vant sau sunete specifice de plante pe care deja le stii - te uiti in spate sus si vezi acele 2 pasari care zboara, nu doar un zgomot de fundal.

  18. #78 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Survival guide:

  19. #79 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Arata absolut fabulos si pe console!
    Mai jos, analiza tehnica de la Digital Foundry pe care o asteptam atat de mult pentru versiunile de XS/PS5:


  20. #80 SP
    Manager paul's Avatar
    Interviu DF cu Nikolay Stefanov, game technical director, si Oleksandr Koshlo, Snowdrop engine render architect: Avatar: Frontiers of Pandora - the big developer tech interview | Eurogamer.net.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 6 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 LastLast

Similar Threads

  1. Vand consola Pandora 5S By ioolica in forum Bazar Retro: Console & Accesorii
    Replies: 1 Last Post: 03-10-2018, 09:02
  2. Pandora Handheld By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 0 Last Post: 17-10-2010, 00:34
  3. Baterie Pandora By stefwinner in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 2 Last Post: 12-09-2010, 20:11
  4. Pandora battery pt full unbrick By Buxg in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 7 Last Post: 11-09-2010, 20:24
  5. Baterie Pandora By Protex in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 2 Last Post: 12-04-2010, 17:18

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts