Am comandat din curiozitate, va tin la curent. :)
Am primit mail de confirmare, comanda finalizata, factura pe cont.
Pana acum totul pare bine.
Printable View
Am comandat din curiozitate, va tin la curent. :)
Am primit mail de confirmare, comanda finalizata, factura pe cont.
Pana acum totul pare bine.
Tot ce-i posibil. :D
Oricum nu ma tenteaza jocul.
Evident , cred ca nu sunt multi amatori de golf prin partile astea . E bun macar pentru carcasa de rezerva :)
Gata, nu mai funcţionează:)
Poate l-a luat enemigo pe ultimul sau poate s-au prins de greseala. Nu-s ei atat de darnici pe cat ne-am dori noi si Mos Craciun a fost deja luna trecuta :)
Eu l-am vazut, ma grabeam in momentul acela si nu am mai stat nici sa-l comand, nici sa-l rezerv in magazin. Sunt curios totusi daca vor onora comenzile. Cei care ati reusit sa-l comandati, sa ne tineti la curent in ceea ce priveste starea comenzii.
Eu asa mi-am luat Ni No Kuni la 80 RON ... cand era 180 RON , prin vara ... bug-uri si am dat comanda la ceva produse ... de pe 2 conturi ... sa fiu un pic mai tigan ... mi-am luat 2 vouchere de 1 mil , fiecare :)
Deci cine l-a comandat si primeste telefon zilele acestea ... sa ceara un voucher cadou
Voucher de cat ca produsul e zero lei . Ori ti-l dau ori ba , voucher de zero lei nu cred ca-ti trebuie .
Ca sa va aduceti aminte despre ce vorbesc :))
Deci fortati nota cei care ati dati comanda :)
Am primit voucher pt toata comanda , 100 RON
Consider ca pt a sta cu fundul pe scaun si a primii 200 ron e ok ..... maine cand vor pune acel joc la 100 - 200 RON ... omul are tot dreptul sa ceara jocul la pretul cerut sau un voucher
E adevarat ti-au dat 100 lei dar pentru ditamai lista . Cred ca nici nu o sa mai fie la vanzare respectivul joc . Eu am comandat un joc la 20 lei Halo Combat Evolved Aniversary si mi-au anulat comanda cu un mail plin de pareri de rau si cred ca nici nu o sa mai fie la vanzare respectivul joc .
Livreaza si in RO:
Call of Duty: Ghosts - Hardened Edition (PS3)