Originally Posted by
Taw
@Xristina
Fara suparare, dar am impresia ca vorbesti cu mine ca si cu un copil de 10 ani si nu e cazul.
Diferentele intre bugurile software si jocuri sunt absolut minime, ambele au algoritmi complecsi si debugging.Tot cod e scris pentru fiecare.Ca jocurile contin si elemente de 3dmax si collission detection asta e altceva.Dar esenta e aceeasi, tot C/C++ este.
Nu vorbim de remodelare si de rescrierea engine-ului fizic, pentru ca astea sunt lucruri ELEMENTARE care trebuie gandite PRIMELE, inaintea conceperii vreunui algoritm, ceea ce nu reprezinta bug-uri. Daca exista vreun glitch pentru care trebuie rescris vreun algoritm complex, ala deja nu mai e ghlitch.Punct.
Sa dau un exemplu.La Fifa 09 sunt cel putin 10 offsaid-uri pe meci. Asta se poate rezolva punand niste conditii banale pentru atacanti.Cateva IF-uri gen "daca dobitocul de varf se afla in spatele fundasilor, THEN, trage-l in rand cu ei" a.i. sa nu mai ramana ca dobitocul in spate.
Exemplul 2: Cand arbitrul acorda legea avantajului si nu sutezi, arbitrul fluiera.
Din nou: IF bLegeavantajului = TRUE, then {IF noObstructie THEN bPermitFluierArbitru = FALSE;}, deci arbitrul sa nu mai fluiere DECAT daca se intampla vreo obstructie DUPA legea avantajului.
Nu cred ca pentru bugurile aste trebuie rescris engine-ul grafic, sa fim realisti.