Stie cineva daca Final Fantasy Type-0 HD pentru PS4, de la Altex, contine si codul pentru Episode Duscae demo? Stiu ca e oarecum offtopic, dar nu am idee unde altundeva sa intreb.
Stie cineva daca Final Fantasy Type-0 HD pentru PS4, de la Altex, contine si codul pentru Episode Duscae demo? Stiu ca e oarecum offtopic, dar nu am idee unde altundeva sa intreb.
Salut, vreau sa dau comanda la ps4 de la mediagalxay . La altex/emagn nu se mai gaseste in vanzare editia pe care o vreau. As dori sa aflu: e ok magazinul ? La nivelul lui altex ? Mersi anticipat
Am facut o rezervare on-line cu ridicare din Mediagalaxy Titan. O pereche de casti. M-am dus la casa si am spus numele pe care am facut rezervarea si produsul. Una din cele trei dudui care stateau de vorba la casa (nu era nimeni la coada) mi-a spus sa astept putin. Si am asteptat... am asistat la vanzarea unui cuptor cu microunde si apoi a unui televizor. Pacat ca nu aveau si stand de probe ca asa ma plictiseam mai putin.
Intr-un final, m-am hotarat si am plecat sa caut raionul cu casti si acolo, intre zecile de modele, sa gasesc castile pe care le doream. Am reusit si m-am intors la casa si le-am achitat. Cand dadeam banii, apare duduia cu castile. Ma intreb ce a facut in tot acest timp? S-o fi dus sa fumeze o tigara de nervi ca le-am deranjat de la mica sueta?
Am rezervat un joc, l-am luat din raft si la casa ma pus sa astept sa-l aduca din depozit, ca produsul era deja "rezervat", in loc sa mi-l dea pe cel din mana mea.... Tot la MG Titan. Asa o fi procedura....
Eu cand rezerv un produs, ma duc la departamentul respectiv si vorbesc cu angajatul ca am rezervare pe numele meu, acesta le cauta in mail, mi le ia de la raft si le duce la casa (Liberty Center, Orhideea, Feeria, Bucuresti Mall). Cel mai bine faci asa, ca sa nu te mai enervezi cu cele de la casa.
@dark18 : Da, data viitoare. Castigat timp si mai putini neuroni care se defecteaza.
Eu consider ca este ceva normal. Inseamna ca ei procesasera deja comanda. Sa spunem ca era ultimul joc. Si nu-l luau de la raft pentru rezervare. Venea altcineva cu 2 minute inainte. Lua jocul. Il achita la casa. Pleca. Mai jocul disponibil pentru a onora rezervarea? Nu.
Intamplare, petrecuta pe la jumatatea lunii trecute.
Am rezervat un grill (stiu ca nu este un joc, dar ma gandesc ca este aceasi procedura).
Eram acasa, vad produsul, doresc sa-l rezerv, selectez pitesti, apoi mediagalaxy, etc.
Era ora 16:30.
Ma invart prin casa, imi rezolv niste treburi, plec.
La ora 17:30 ajung in magazin si la ghiseul de informatii spun ca am un produs rezervat si am venit sa-l ridic. Si ca este posibil ca in timp atat de scurt sa nu fi apucat sa proceseze comanda.
Ghiciti ce! Grill ul meu era deja acolo, cu mailul meu printat si atasat la el.
Am achitat produsul la casa si am plecat.
Totul a durat 5 minute maxim.
Sa inteleg ca sunt un caz fericit. Sau ca personalul de aici este mai... serios.
Have a nice day.
Asa e si normal. Nu au cum sa stie despre rezervarile online, fetele de la casa. Daca rezervi un produs, te duci pe raionul respectiv si vorbesti cu cineva. Asa e normal si logic. Ei nu stiu nici intre ei, intre raioane, ce se intampla. Si asta e normal. Fiecare trebuie sa stie ce se intampla in curtea lor.
In confirmarea de rezervare spune ca "te asteptam in magazin", nu "la raionul dedicat".
In alta ordine de idei, ma gandesc ca rezervarea vine cumva in ajutorul clientului, ca sa isi scurteze vizita in magazin.
Pai raionul dedicat este "in magazin". Nu inteleg de ce va asteptati ca o fata de la casa, care primeste 10-12 mil pe luna si nu are timp nici sa manance 2 sticks-uri in timpul programului, sa stie tot ce se intampla in magazin.
Tipa a procedat bine, chemand pe cineva de pe raion. Ca persoana respectiva era in pauza sau cu un client, asta nu mai este problema ei.
Si oricum, in momentul ala ai 2 optiuni. Ori astepti sa vina persoana respectiva, ori te duci pe raion, vezi daca e produsul dorit acolo, il iei, il achiti si pleci. Nu trebuie sa le mai zici nimic de rezervare daca ai luat deja produsul. Rezervarea se va anula automat in 24h.
Am cumparat acu doua zile Call of Duty: Black Ops 3 de ps4 si vreau sa stiu daca pot sa ii dau retur?...De ce?ca nu imi place.
@raducucosmin Am pus o intrebare iar tu raspunzi cu alta intrebare...pacat ca nu se plateste bagarea in seama
Mie mi se pare intrebarea mea de putin mai mult bun simt decat a ta. E o chestie de principiu si una legala. Facand abstractie ca e vorba de altex. Si daca era cel.mai respectat si iubit si apreciat comerciant. Crezi ca ar putea un asemenea comerciant ca dupa ce tu i-ai returnat un bun folosit, care nu e defect, sa iti returneze tie banii, si apoi sa incerce sa isi recupereze prejudiciul returnand la randul sau produsul producatorului?
Dar daca era cumparat jocul de la un user de buna credinta de pe forum. Cum ar fi fost? Te asteptai ca omul ala sa isi ia jocul dupa doua zile inapoi si sa iti dea banii, nu pentru ca era zgariat discul, sau ar fi folosite codurile, ci pentru ca tie nu ti-a placut jocul?
In fine daca tie intrebarea ta ti se are una cu rost, de bun simt, atunci intr-adevar ar fi fost minunat sa se plateasca bagarea in seama. As fi primit un bonus de sarbatori
Nu este "destept" ci este cu bun simt! Ce spune este adevarat. Nu stiai despre ce este vorba in joc atunci cand l-ai cumparat?
Bookmarks