Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 230 of 283 FirstFirst ... 130 180 220 228 229 230 231 232 240 280 ... LastLast
Results 4,581 to 4,600 of 5655

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #4581 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Urmeaza sa primim informare de la Sony PlayStation. Revin cand am mai multe detalii.

  2. #4582 SP
    Member jon209's Avatar
    O sa fie și Far Cry 6 PS5 sau doar versiunea de PS4+upgrade?

  3. #4583 SP
    Member mladin86's Avatar
    Quote Originally Posted by ATX-MG View Post
    Urmeaza sa primim informare de la Sony PlayStation. Revin cand am mai multe detalii.
    Sunt deja lansate din cate am inteles … ce informatii sa mai astepti?

  4. #4584 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by jon209 View Post
    O sa fie și Far Cry 6 PS5 sau doar versiunea de PS4+upgrade?
    Trebuie sa verific daca va fi si editie de PS5.


    Quote Originally Posted by mladin86 View Post
    Sunt deja lansate din cate am inteles … ce informatii sa mai astepti?
    Asteptam cateva informatii de listare care nu ne permiteau activarea produsului pe site.


    In alte cuvinte, in 30-60 minute urmeaza sa apara pe site la precomanda controllerele DualSense Cosmic Red si Midnight Black.

  5. #4585 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Sunt deja online:
    Cosmic Red - 370 lei
    Midnight Black - 350 lei

  6. #4586 SP
    Member Antiohh's Avatar
    vezi ca linkul 2 nu merge. Dar cel rosu arata bestial (cel negru mi se pare mai mult un cenusiu. un negru mat ar fi fost mai sexy, pentru mine cel putin)

  7. #4587 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Pentru cei interesati, tocmai ce am activat la precomanda Consola PS5 + joc Ratchet & Clank Rift Apart la 2799.9 lei.

    https://altex.ro/consola-playstation...d/CNSPS51TBRC/

  8. #4588 SP
    goe
    Junior Member goe's Avatar
    Am vrut sa cumpar un Nintendo Game & Watch din Media Galaxy Park Lake astazi, insa din 3 cate aveau pe stoc toate aveau sigiliile taiate cu cutterul / rupte. Cei din magazin au zis ca asa vin, insa nu sunt convins. Acesta fiind un produs destinat colectionarilor, faptul ca nu il pot cumpara de nou sigilat este un aspect important de luat in calcul.

    @ATX-MG imi poti oferi cateva detalii?

  9. #4589 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by goe View Post
    Am vrut sa cumpar un Nintendo Game & Watch din Media Galaxy Park Lake astazi, insa din 3 cate aveau pe stoc toate aveau sigiliile taiate cu cutterul / rupte. Cei din magazin au zis ca asa vin, insa nu sunt convins. Acesta fiind un produs destinat colectionarilor, faptul ca nu il pot cumpara de nou sigilat este un aspect important de luat in calcul.

    @ATX-MG imi poti oferi cateva detalii?
    Salut! Ma interesez si revin cand am informatii.


    Heads-Up!! Tocmai ce am activat la precomanda Consola PlayStation 5 la 2499.9 lei.
    https://altex.ro/consola-playstation...cpd/CNSPS51TB/
    https://mediagalaxy.ro/consola-plays...cpd/CNSPS51TB/

  10. #4590 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    @ATX-MG mai jos vine cumva in completarea unei probleme de zgomot / coil whine la PS5 (am vorbit un pic si pe PM).

    Context:
    Poveste lunga (nu prea) scurta (din nefericire) am fost nevoit sa returnez PS5-ul comandat si primit saptamana trecuta.
    Nu am dat-o la garantie pentru ca nu eram sigur ca se va solutiona pana la expirarea perioadei de retur.
    Insa mare mi-a fost mirarea sa fi fost primit cu reticenta de catre personalul din magazinul Altex unde am aterizat.
    Cumva debusolat de faptul ca am venit cu o consola PS5 la retur. Si nu cred ca era din cauza faptului ca este un fel de rara avis acest PS5.. ci pentru ca este o gestiune online, diferita fata de cea din magazin. Cu toate ca erau foarte mirati "de unde ati luat-o? ca noi nu am vazut asa ceva la noi".


    Actiuni:
    Nu mi s-au returnat banii, ba chiar am fost pus sa completez niste formulare de retur, consola a ramas la ei.
    Nu s-a testat nimic, "va ajunge la colegii nostri pentru test".
    Banii se vor vira dupa ce "se va constata ca produsul este OK".
    Am plecat doar cu un proces verbal de predare primire urmand sa fiu contactat telefonic de catre "colegii din centrala" pentru "confirmare cerere retur" pentru care am fost instiintat ca "este necesar a scrie motivul returului" si "daca se aproba" pentru viramentul contravalorii produsului "intr-un cont dorit" pentru care as fi putut completa inca un formular daca as fi dorit.


    Intrebari:
    Au procedat corect colegii tai? nu se putea testa pe loc? mufa la unul din televizoarele de pe un perete? cum rezolvam aceste "proceduri" specifice online vs fizic fara a lasa clientii sa plece nesatisfacuti?

    Ca nota, mereu am preferat Altex in defavoarea Emag, nu este un rant, nu am interese pe la competitie sau ceva.
    Incerc doar sa inteleg cum de o procedura simpla de retur in 14 zile ajunge sa fie foarte birocratica si cu explicatii la 4 consilieri.

  11. #4591 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    E cam ciudat ce spui, pentru ca recent am auzit la radio reclama in care spune ca poti returna in cele 14 zile orice produs in orice magazin si primesti banii pe loc

  12. #4592 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    de Series X se mai aude ceva? veti avea stocuri?

  13. #4593 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    De ce nu scoateți de pe site Gods & Monsters: https://altex.ro/cauta/?q=Gods%2520%2526%2520Monsters ???

  14. #4594 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by Encman View Post
    @ATX-MG mai jos vine cumva in completarea unei probleme de zgomot / coil whine la PS5 (am vorbit un pic si pe PM).

    Context:
    Poveste lunga (nu prea) scurta (din nefericire) am fost nevoit sa returnez PS5-ul comandat si primit saptamana trecuta.
    Nu am dat-o la garantie pentru ca nu eram sigur ca se va solutiona pana la expirarea perioadei de retur.
    Insa mare mi-a fost mirarea sa fi fost primit cu reticenta de catre personalul din magazinul Altex unde am aterizat.
    Cumva debusolat de faptul ca am venit cu o consola PS5 la retur. Si nu cred ca era din cauza faptului ca este un fel de rara avis acest PS5.. ci pentru ca este o gestiune online, diferita fata de cea din magazin. Cu toate ca erau foarte mirati "de unde ati luat-o? ca noi nu am vazut asa ceva la noi".


    Actiuni:
    Nu mi s-au returnat banii, ba chiar am fost pus sa completez niste formulare de retur, consola a ramas la ei.
    Nu s-a testat nimic, "va ajunge la colegii nostri pentru test".
    Banii se vor vira dupa ce "se va constata ca produsul este OK".
    Am plecat doar cu un proces verbal de predare primire urmand sa fiu contactat telefonic de catre "colegii din centrala" pentru "confirmare cerere retur" pentru care am fost instiintat ca "este necesar a scrie motivul returului" si "daca se aproba" pentru viramentul contravalorii produsului "intr-un cont dorit" pentru care as fi putut completa inca un formular daca as fi dorit.


    Intrebari:
    Au procedat corect colegii tai? nu se putea testa pe loc? mufa la unul din televizoarele de pe un perete? cum rezolvam aceste "proceduri" specifice online vs fizic fara a lasa clientii sa plece nesatisfacuti?

    Ca nota, mereu am preferat Altex in defavoarea Emag, nu este un rant, nu am interese pe la competitie sau ceva.
    Incerc doar sa inteleg cum de o procedura simpla de retur in 14 zile ajunge sa fie foarte birocratica si cu explicatii la 4 consilieri.

    Trimite-mi te rog numarul tichetului de retur.


    Quote Originally Posted by 4_2 View Post
    de Series X se mai aude ceva? veti avea stocuri?
    S-ar putea sa avem vesti in curand.


    Quote Originally Posted by dronology View Post
    De ce nu scoateți de pe site Gods & Monsters: https://altex.ro/cauta/?q=Gods%2520%2526%2520Monsters ???
    L-am rugat pe Loki sa ne ajute cu aceasta speta, dar a spus ca el nu da alti zei jos. Vor disparea in curand de pe site.

  15. #4595 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    Mersi @ATX-MG, trimis pe PM detaliile.

    Ar fi un lucru bun daca ati clarifica si detaliile de ordin.. logistic (ca aparent Altex fizic e doar curier pentru Altex online) dar si in ceea ce priveste client service. Si cu banii dati si fara produs. Dar dosar cu sina complet.
    Cum am spus si pe PM, am sunat si in call center, iar cei de la magazinul fizic nici macar nu au facut cererea de retur catre online.. daca am inteles bine.
    Nu de alta, iti multumesc ca ma ajuti si imi rezolv treaba, dar nu as vrea ca si altii sa pateasca acelasi lucru ca si mine. De aceea am batut atatea litere.

  16. #4596 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    ATX-MG, de ieri după amiază tot încerc să anulez o comandă (imediat după ce am plasat-o), am făcut tichet de anulare, niciun răspuns. La telefon nu răspunde absolut nimeni, veșnicul robot inutil. E incredibil. Nu mai aveți personal la call center, ce se întâmplă?

    Azi m-am trezit că produsul se află deja la curier. Se mai poate face ceva?

  17. #4597 SP
    Member Ionutz83's Avatar
    Si eu am incercat sa anulez o.comanda undeva prin decembrie.Am scris email, am sunat, mi-au spus ca la ei sistemul e automat si odata intrata comanda pe flux nu se poate anula si ca daca nu o mai vreau, trebuie doar sa refuz coletul.
    Mi se pare timp si bani pierduti din partea lor dar asta e.
    Puteau adauga si ei o optiune simpla de anulare ca si la Emag, dar na...

  18. #4598 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Să-mi fie învățătură de minte. E ultima oară când mai cumpăr ceva de la ei. În 2021 să nu fii în stare să preiei un apel telefonic...

    Și până la urmă, de ce mai au opțiunea de anulare comandă (prin tichet) dacă nu se anulează nimic? Vai de steaua lor.

  19. #4599 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by KurtKnispel View Post
    ATX-MG, de ieri după amiază tot încerc să anulez o comandă (imediat după ce am plasat-o), am făcut tichet de anulare, niciun răspuns. La telefon nu răspunde absolut nimeni, veșnicul robot inutil. E incredibil. Nu mai aveți personal la call center, ce se întâmplă?

    Azi m-am trezit că produsul se află deja la curier. Se mai poate face ceva?
    Salut! Lasa-mi te rog frumos un PM cu numarul comenzii. Daca ai facut un ticket de anulare dureaza un pic pana acesta ajunge sa fie procesat.

  20. #4600 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Salut și mulțumesc pentru promptitudine. Am lăsat PM, sper să-ți fi ajuns.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 230 of 283 FirstFirst ... 130 180 220 228 229 230 231 232 240 280 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts