Pfff 28.11....data la care a fost decalata expedierea comenzii plasate la Altex săptămână trecuta 19.11,sa ma aștept la inc-o amânare?
Apropo,a mai comandat careva de la ei săptămâna trecută și să le tot amâne expedierea?
am o comanda data de BF la emag care mi-a fost confirmata pentru livrare in intervalul 23.11-24.11. Am primit si sms de la emag cu aceeasi data, insa statusul comenzii este doar "inregistrata".
Mai este cineva intr-o situatie asemanatoare? Ar trebui sa mai astept sau sa le dau un telefon astora de la emag?
si eu sunt in aceeasi situatie , au facut un comunicat pe FB. ca fiecare elev din ziua de azi are smartphone
"Toate comenzile inregistrate in contul tau de #eMAGBlackFriday vor fi onorate!
Din cauza numarului mare de comenzi in procesare exista posibilitatea ca produsele eMAG pe care le-ai comandat de Black Friday sa fie livrate cu intarziere. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si te rugam sa astepti confirmarea datei de livrare de catre curier, prin SMS si telefon. Detalii aici: Cand primesc comanda pe care am facut-o de Black Friday - Info eMAG.ro
Daca ai primit deja comanda si vrei sa semnalezi o problema care a aparut la livrarea comenzii tale te rugam sa completezi acest formular: Formular reclamații & sesizari
Imediat ce colegii nostri vor avea un raspuns vor lua legatura cu tine. Multumim!"
Atentie pentru cei care au comandat de la itgalaxy.
Am comandat o tableta si am fost astazi sa o ridic, eram prin acea zona. Platesc, ridic tableta si cand ies, ma asez pe o banca sa ma uit la ea. Observ ca nu toate accesoriile erau in pungulite iar abtipildul de la un surub era pe jumatate rupt. Ma intorc, le spun situatia si ma trimit la o usa alaturata, locul unde au service. Dau tableta acelui tip si-mi aduce alta, asta era fara niciun fel de abtipild. Ma asigura ca e totul ok, sta cu mine sa o aprind, intru putin pe wifi, parea in regula. Ies si ma duc afara pe o banca sa stau la o tigara. Intru in galerie, poze cu un copil mic, selfiuri, poze cu familia. Ma intorc, le explic situatia iar tipul imi aduce alta tableta care nu avea bateria incarcata. O ia pe cea pe care i-am dat-o si ii da hard reset, eu am vazut acest lucru deoarece geamul era intredeschis. Tipul vorbea la telefon si imi da tableta. Dupa ce vorbeste, ii spun ca nu o doresc ca-i resetata, isi cere scuze, spusese ca nu fusese atent din cauza telefonului. Imi da alta intr-un final. Toate ambalajele de la aceste tablete aratau uzate.
in legatura cu comenzile de pe emag la resigilate cu 1 leu: tocmai au fost doua surori la showroomul din oradea. Una avea 26 comenzi, alta 18....
Astfel de aberatii permite eMag... dar in schimb cand mai greseste la cate un produs in timpul anului, iti da un mare REJECT. O mare gogoritza, de care personal mi-e sila. Felicitari celor doua surori... ce pot sa spun? Probabil de banii pierduti pe "eroarea" asta, puteau sa puna TONE de produse la pret redus care ar fi facut sute sau chiar mii de romani fericiti... Dar asta e...
A tinut cateva ore,dar apareau produse la interval de 10-15 minute,cel putin asa a fost cand am aflat eu de super oferte...si acum sa fim seriosi,va garantez ca si voi daca erati atunci online cumparati tot ce se putea..
Colac peste pupaza, tableta nu incarca mai mult de 45% iar de la 45% la 0% ajunge in 15minute. I-am sunat si mi-au spus sa vin cu ea la service.
Este modelul Serioux de 10.1inch cu husa pentru tastatura. Poze nu prea am la ce sa fac, arata ca noua...
O intrebare pentru cei ce si-au mai luat tablete serioux, este normal ca sigiul tabletei sa vina lipit cu scoci iar accesoriile sa fie puse in pungute de tipuri diferite? sa nu mai spun ca la una din ele, incarcatorul era chel iar punguta era mototolita in interior. Oricat de proasta ar fi aceasta firma, ma indoiesc ca nu pun un sigiliu cat de cat pe cutii...
Bookmarks