Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 52 of 53 FirstFirst ... 2 42 50 51 52 53 LastLast
Results 1,021 to 1,040 of 1042

Thread: Discutii legate de eMag.ro

  1. #1021 SP
    Member dinamovistu's Avatar
    Eu am patit ceva de genul asta cu niste casti Bose nc700 care au o cutie din carton mai rugos. Le luasem resigilate si intreg scotch-ul cu inscriptia resigilat era lipit direct pe cutie de la un capat la altul. Normal ca s-a luat direct cu carton.


    Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  2. #1022 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Pai cred ca asa o sa procedez de acum incolo, retur permanent pana primesc ceea ce am comandat (nu scrie nicaieri ca primesc un produs a carei cutie trebuie aruncata, ce conteaza ca e joc de colectie, e inutila cutia din punctul lor de vedere). Cu alcool nu am incercat de frica sa nu deteriorez cartonul in sine sau culorile/printul. In general fac cu uscatorul de par, dupa care urmeaza munca de chinez batran cu banda adeziva (cu ajutorul ei dezlipesti lipiciul care ramane, in general iese bine, dar consuma timp mult).

    Da, daca este carton mai special ai sanse minime sa reusesti ceva. Bine, la resigilate macar te astepti sa fie ceva de genul lipit pe cutie, dar la produsele noi nu mai accept asa ceva, sunt satul.

    PS: Nu aveam nevoie urgenta de produs (acel LEGO), de fapt il mai o data, comandat de altundeva (:cough: elefant :cough, macar ei s-au sinchisit sa puna un carton de jur imprejur (ex cutie...), dar a ajuns indoit si de-asta am zis sa imi incerc norocul cu emag. No worries, urmatorii la rand sunt Altex, sa vedem daca ei il arunca intr-o cutie, ca punga de detergent au livrat-o intr-o cutie cat jumatate de aragaz.

  3. #1023 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Tot ce am comandat si a fost livrat de emag pana acum a fost impachetat exceptional. De departe cei mai atenti la ambalaj... Mi se pare foarte ciudat ca voi ati patit chestiile acestea. Singurii cu care am avut probleme la emag sunt partenerii lor.

    PS: am zeci de comenzi plasate la ei

  4. #1024 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Am cumpărat de la eMag un cablu HDMI cu 15 lei: ambalat cu grija in plic cu bule, înfășurat în 2 straturi de protecție.
    Am luat de la eMag PS5 cu 2500 de lei: fara niciun ambalaj, l-a adus curierul direct in cutia originala, bineînțeles îndoită și jegoasa.

    Cu cât produsul e mai scump și mai fragil, cu atât e ambalat mai prost. Fascinantă dualitatea eMag.

  5. #1025 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Inseamna ca discrimineaza pe criterii doar de ei stiute Am peste 70 de comenzi doar in 2021 (damn, unde se duc banii) si tot ce tine de mancare, bautura, detergenti etc au fost impachetate exemplar, cum ai spus si tu, dar in rest... nu prea. Zici ca o fac intentionat sa imi faca in ciuda (mai nou nici review-urile slabe date sellerului aka emag nu mi le accepta pe motiv ca contin informatii legate de produsul comandat, yeah sure).

    Surprinzator, am fost placut impresionat de modul de livrare al magazinelor mai mici. Un exemplu care imi vine acum in minte ar fi jocurinoi, au trimis un singur steelbook invelit cu bubble wrap si pus in cutie de carton de marimea lui. Deci se poate, dar nu se vrea. Eu tind sa cred ca tine si de liniile de procesare automata, cu cat esti mai mare si ai mai multe comenzi, cu atat ai nevoie de automatizare si probabil ca oricum nu iti pasa de cativa clienti nemultumiti (decat daca fac gura; de ce sa mint, am avut parte si de suport, scuze si rezolvare din partea lor in unele cazuri).

    @Espiritus: iegzact asa

  6. #1026 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Eu am avut inclusiv chestii scumpe (gen pachet becuri philips, casti) care desi aveau cutie rezistenta au fost puse in alta cutie + folie cu bule.

  7. #1027 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    cred ca daca e pick-uit ajunge in cutie dedicata, daca e de pe banda primeste eticheta direct pe cutia originala

  8. #1028 SP
    Member smits's Avatar
    Confirm, am comandat si eu un matepad si a venit cu bubblewrap care nici macar nu era prins de produs adica pus doar asa de forma, si o cutie subtire ca naiba.

  9. #1029 SP
    Member ExocrathX5's Avatar
    Disclaimer: Această problemă afectează desigur pe cei care mai cumpără (indiferent de motiv) jocuri fizice.

    Aș dori să povestesc despre ce am pățit cu un joc la precomandă care trebuia să apară ieri. Am dat comanda din Ianuarie pentru Hogwarts Legacy, versiunea normală nu deluxe. Am văzut că oscilau prețurile de la 339 la 370 în funcție de cine era vândut și livrat. Desigur am așteptat să fie "vândut și livrat" de eMag apoi am dat comanda.

    Săptămâna asta anticipam să văd cu 1-2 zile înainte de ziua lansării ceva schimbare la statusul livrării, dar nimic... tot "comandă plasată". Deja ieri pe la prânz știam situația mea: jocul nu va fi livrat în ziua lansării. Desigur acest lucru nu e neîntâlnit de către cei care au dat precomenzi și vroiau să primească un joc în ziua lansării în trecut. Țin minte pe vremuri era loz în plic, dai comanda la Altex sau MG (care apoi au devenit aceleași entități) și nici măcar nu puteai să anulezi precomanda din contul de client ca la eMag. Dădeai la eMag dar riscai să nu îl primești în ziua lansării că "nu au primit stoc".

    Revenind la întâmplarea de ieri, am zis să investighez puțin deoarece am pățit exact la fel în Decembrie cu un alt joc tot la precomandă. Am decis să sun la suport clienți, poate mă lămuresc oamenii de acolo. Spre uimirea mea am aflat după multe căutări că de fapt eMag nu mai încurajează sunatul ci avem: ChatBot. Am zis ok... la un moment dat tot mă transferă la o persoană să mă ajute. Desigur aceste căsuțe de chat se închid de la orice (lași telefonului să se închidă ecranul = chat închis, bate vântul mai tare și se întrerupe conexiunea = chat închis).

    După a doua conversație, de data asta cu Radu, îmi explică ce anticipam să aud: jocul nu este pe stoc deoarece furnizorul nu îl are în depozit și nu a putut să îmi onoreze comanda.

    Cine este furnizorul vă întrebați? Desigur faimosul C&A Connect, "the root of all evil" cum se zice. Vedeți voi, recent am aflat de fenomenul ce se întâmplă la noi în țară cu jocurile video fizice: avem 2 mari retaileri, dintre care doar 1 pare să își facă stocul din surse oficiale, celălalt susține firme mici precum C&A Connect. Ca să merg mai departe, de fapt această firmă care mimează GameStop, BestBuy și alte magazine de joc din străinătate are deschis mai multe site-uri precum Evergames, jocurinoi.ro, licente-jocuri.ro, steamwallet.ro, antiv.ro dar toate au același stoc și dacă prețul variază puțin. Fac asta să nu plătească TVA sau cine știe ce alte spălări de bani se mai întâmplă, nici nu mă interesează. Cu toate astea ne afectează pe toți care mai ținem să avem jocuri fizice într-un fel sau altul.

    În momentul în care discutam cu Radu pe chat jocul comandat de mine era listat la 372 lei status "În stoc" vândut și livrat de C&A Connect. Am decis să anulez comanda deși Radu m-a ajutat să fie "reluată comanda" (btw mersi Radu, chiar ai fost de treabă, ai rating maxim de la mine). Am aflat că dacă vreau să fac reclamații la eMag legat de furnizor și întâmplare pot doar lui Radu să îmi scriu frustrarea în chat și "transmite el mai departe către departamentul implicat"... nu am speranțe mari să se schimbe ceva.

    Ca și încheiere am vrut să fac această postare să afle și alții despre cum merg treburile. Aș fi curios dacă ați mai pățit și alții la fel? Cum ați soluționat situația?

    Întrebarea mai pertinentă ar fi: cum ne mulțumim cu astfel de tratament din partea - fie eMag sau C&A Connect - când jocurile video susțin o sumă de afaceri destul de semnificativă zic eu, mai ales după saltul prețurilor cu generația nouă?

    Ce am putea face să eliminăm din țara noastră magazinele astea fake, care vin ba din Grecia, Cehia sau Ungaria să ne vândă nouă jocuri fizice fără a avea o locație fizică sau reprezentant care să fie tras la răspundere în cazuri de ****-up? Desigur mulți veți scrie "cumpără digital" și sunt de acord că asta e viitorul, dar momentan mai sunt mulți care preferă fizic ori pentru colecția personală, ori pentru faptul că poți vinde mai departe pe olx.

    O zi bună tuturor!

    TLDR Am dat precomandă la un joc fizic vândut și livrat de emag, care nu a fost onorat și nici nu am fost înștiințat că nu va fi livrat de către sub furnizorul C&A Connect. Big **** you la C&A Connect mafia de jocuri video în format fizic din România.

  10. #1030 SP
    Member smits's Avatar
    C&A Connect nu sunt jocuri noi?

  11. #1031 SP
    Member Aliosa's Avatar
    Emag-ul a îngropat de mult partea de gaming.
    Nu o sa mai reînnoiesc Genius pentru ca nu mai au oferte foarte bune (ca pe vremuri)
    Deși am Genius au setat ca tâmpiții plata pentru livrare la precomenzi, pe partea de jocuri/console/accesorii.
    Acum câțiva ani, când s-a lansat Days Gone am avut 2 jocuri la precomanda cu lansări la date diferite și trebuia sa aștept sa se lanseze al doilea ca să îl primesc și pe primul pentru ca nu erau în stare sa împartă factura în sistem în 2.
    Lame Gilette Fusion cumpărate de Black Friday - calitate execrabila;
    Cumpărat Bit Defender AV scratch card tot de BF și a durat 11 zile sa îl livreze la easybox în București.
    Iar chat ul ala e bătaie de joc.

  12. #1032 SP
    Member Antiohh's Avatar
    C&A Connect nu sunt jocuri noi?
    ba da

    ---------- Post added 11-02-2023 at 11:26 ----------

    1. Eu mereu am fost foarte multumit de EMAG, nu am avut nici macar o singura data vreo problema cu ei... si fac cumparaturi de foarte multe mii de lei pe an. La precomenzi nu ma bag, ca nu stiu.
    2. Daca cumparati de la parteneri, va asumati riscurile aferente. Emag se asigura doar ca nu va dau aia teapa.
    3. Da, chatul ala este aberant, dar se pare ca din ce in ce mai multi operatori il iau in brate...

  13. #1033 SP
    Admin MonkY's Avatar
    @ExocrathX5: fix ceva de genul am patit si eu acum cateva zile, tot cu C&A Connect, tot de pe eMag. Știam că acei C&A sunt dezastru, motiv pentru care am comandat cu cateva zile în avans (nu am gasit alternative pe eMag). Am făcut comanda pe 6 Februarie, spuneau ca se livreaza pe 8 Februarie la Easybox. Pe 9 Februarie sun la eMag, nimic. Pe 10, vorbesc ei cu cei de la C&A, si imi spun ca "sorry, produsul nu este in stoc, dar vine saptamana viitoare" (adica dupa 13 Februarie). Pai si atunci de ce minti pe site, unde apare "In stoc" si livrarea in 2 zile? M-am enervat maxim... eu aveam nevoie de ele (niste microfoane de karaoke) azi (adica 11 Februarie).

    Am facut un scandal monstru... am si comandat repede din alta parte (am gasit la Flax.ro 2 in stoc). Ghici ce? Azi au ajuns la Easybox si cele de la C&A. Cu alte cuvinte, baietii MINT cu nerusinare. Sau sunt atat de PRAF incat ei nici nu stiu ce au in stoc si ce nu... Aici nu pot da vina pe eMag prea tare, insa au si ei mare parte de vina, pentru ca daca dupa o comanda de genul acesta vrei sa le dai un review de 1 stea, si sa scrii ceva negativ, ti se refuza (pe motive puerile).

    Dupa care ma intreaba lumea de ce cumpar mai mult de pe Amazon decat de la noi...

  14. #1034 SP
    Member Antiohh's Avatar
    eu am dat reviewuri de toate felurile la emag, se aproba greu (1 sapt +), dar mereu au fost acceptate. Nu stiu, am mai auzit persoane care se plang ca nu li se accepta reviewurile, dar eu n-am patit.

  15. #1035 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    eu am dat reviewuri de toate felurile la emag, se aproba greu (1 sapt +), dar mereu au fost acceptate. Nu stiu, am mai auzit persoane care se plang ca nu li se accepta reviewurile, dar eu n-am patit.
    Eh nu, cam 90% din cele negative nu se accepta... It's a well known fact. Dacă scrii de bine, da... se acceptă imediat. Pe Amazon în schimb, 100% au fost acceptate, chiar și cele în care i-am făcut cu ou și cu oțet. De fapt mint, nu mi-au acceptat o singură dată unul, că postasem pe Amazon.de în engleză. Folosit translator și gata, acceptat.

    ---------- Post added 11-02-2023 at 13:20 ----------

    Și hai să dau exemplu clar, să se vadă ce tip de reviews (mă refer la cele pt. magazine) nu mi-au fost acceptate. Că poate se gândește cineva că am scris prostii, sau mi-am băgat ceva:

    Exemplu (la care am dat o stea din 5):
    Este a treia oara cand livrarile sunt extrem de intarziate de catre Ventum (nu este vina curierului). In cazul de fata, comanda facuta in 19 mai, a ajuns pe 4 iunie 2021. Desi inainte de a achita, mi-au estimat livrare in 2-3 zile.
    Răspunsul eMag:
    Am citit review-ul tău și am văzut că acesta conține informații care nu se referă la seller. Pentru ca review-ul tău să fie publicat în pagina seller-ului, trebuie să incluzi și detalii despre experiența ta cu Ventum.
    Tare curios sunt... la cine draci m-am referit eu, din punctul lor de vedere?!?

  16. #1036 SP
    Member rzv31's Avatar
    Eu nici nu stiam ca se fac precomenzi la jocuri pe emag, adica de faptul ca s-ar aca macar pe asa ceva. La fel cum ca jocurinoi sunt tot C&A Connect. In alta ordine de idei, eu precomenzile la jocuri le-am facut de la altex sau jocurinoi si mereu au ajuns la timp. Jocurinoi ini place ca au cam cele mai bune preturi la precomenzi fata de restul. Pe emag am luat jocuri vandute de C&A si au fost ok, niciodata probleme. eMag-ul, am ajuns la concluzie ca, face mai multi bani cu partenerii, tocmai de aceea ii cam doare la basca, sunt cea mai mare multinationala, au de unde sa plateasca daune si asa mai departe daca ar fi cazul, in concluzie nu ii intereseaza. Recomand sa faci precomanezi de la altex si jocurinoi, mi se par ok, si ca si-ar da interesul, si cu preturile cele mai bune de pe piata. eMagul, din cand in cand mai au preturi bune la ele si atunci tot partenerii au.

  17. #1037 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    Evitati emag cu orice pret, au ajuns gaura neagra a online-ului, cu marketplace plin de scameri, firme fantoma, chinezarii si toate mizeriile posibile.

    Mii de produse fake stocate in depozitele emag, vandute de firma xyz si livrate de catre emag (safe buy cica). Comanzi controller pt. ps4 si iti vine cel mai fake posibil ever made. Goodluck sa incerci a discuta cu cineva, chat ul e f.ckng useless.

    Au scos definitiv suportul online, telefoane, tot. Au lasat chat-ul, din pacate 90% din cei angajati acolo sunt oligofreni, nu au nicio legatura cu emag, cum ar trebui sa vorbeasca si sa incerce sa te ajute.

    Pentru jocuri exista Altex si atat, din fericire pentru noi, si oricum incet incet ne mutam acolo cu toate comenzile.

  18. #1038 SP
    Member smits's Avatar
    In ultima vreme genius s-a cam stricat, chiar daca iei si produse vandute prin emag.
    Ba probleme cu livrari, ba au limite de sume la pos-uri easybox.
    Mai tineam genius doar pentru my wallet, retur 60 de zile (la unele) si banii instant back.
    La garantie sunt ceva mai oke decat altex unde numa probleme am avut.

    Oare va veni vreodata amazon in romania?

    ---------- Post added 12-02-2023 at 11:44 ----------

    Cat timp iei chestii vandute si livrate de emag e oke.

  19. #1039 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Ce-am avut și ce-am pierdut! Oricum, atunci când vine vorba de precomenzi nici Emag și nici Altex nu pot fi luați în considerare. Au prețuri enorme. Singurii cu prețuri decente de la care fac precomenzi sunt JocuriNoi (C&A).

    Emag s-a degradat enorm în ultimii 5-6 ani. Pot confirma faptul că nu publică recenziile negative, nici măcar pe cele care conțin fotografii drept dovadă. Refuz să mai comand de la ei, mai ales de când s-a înmulțit enorm bișnița și țigănia numită pompos marketplace.

  20. #1040 SP
    Prophet of the Void IlieRazvan's Avatar
    Eu nu inteleg de ce apare la un produs Genius,vândut de eMAG,nu de nea nicu din colț că nu îl poate livra la vreun easybox și mai cere și 15 lei pe transport sa îl aducă curierul


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 52 of 53 FirstFirst ... 2 42 50 51 52 53 LastLast

Similar Threads

  1. Articole interesante legate de gaming By Tudoran in forum Console Club
    Replies: 548 Last Post: 22-04-2024, 04:27
  2. PCGarage cumparat de eMag By MonkY in forum Offtopic
    Replies: 9 Last Post: 17-04-2016, 21:13
  3. Licitatie: Voucher Emag.ro By TocSyk in forum Licitatii
    Replies: 0 Last Post: 15-11-2013, 21:28
  4. Noutati legate de OnLive By Zombozo in forum Stories & Other News
    Replies: 19 Last Post: 01-02-2011, 19:45
  5. Concurs eMAG By cryystyy in forum Offtopic
    Replies: 61 Last Post: 18-10-2010, 16:17

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts