Alan Uechi (adica Urechi, din gura teroristei mele. Cred ca imi creste barba pana il spune pe R).
Eu sper doar să nu fie un Alone in the Dark 5. At�t. Țin minte perfect clipurile de prezentare..și chiar c�teva cu gameplay. Eram - apoi c�nd am pus m�na pe joc...eram WTF?! ăsta-i jocul din clipurile alea? No way!
...vedem
Pot sa te intreb ce anume faci in EA ? Eu lucrez intr-o alta firma de software (mai mare ca si EA, btw) si nici un produs nu iese pe piata inainte ca cei de la QA sa zica OK, asta include totul - de la instalare, la utilizare, etc. Daca seful de la QA zice ca nu stiu ce buton nu-i place sau ca icoana e "naspa" totul se rediscuta. Dar ma rog, probabil ca la EA aia de la QA sunt niste copii care se joaca si nu zic nimic. S-ar explica calitatea anumitor jocuri (cacofonia e intentionata)
Chestia asta se aplica aproape tot timpul, nu doar in jocuri, ci si in filme. Trailerele si screenshot-urile sunt ca si pozele unei pitzipoance - totul pare incredibil. Din pacate, chiar si e, produsul final pe care-l cunosti si "gusti" e mult sub asteptarile initiale
e de prea multi ani in productie. m-as mira sa fie o porcarie. referitor la screen-uri, sper sa nu aiba asa mult motion blur si poate mai adauga si ei cateva poligoane la mediu inconjurator, ca degeaba au texturile alea mari, daca nu se aseaza bine pe obiect.
Nu uitati cine lucreaza la el. Remedy. Am mare incredere in finlandezii astia si cred ca o sa iasa un joc cel putin bun.
Nu mai spun ca pe CFO il cheama Mika Reini.
Ai spus ca esti intr-o firma de software deci nu exclusiv pe ramura jocuri. Nu inteleg de ce inca te mai agiti sa demonstrezi ca ai dreptate din moment ce deja vorbesti in necunostinta de cauza. Cate jocuri ai scos tu pe piata sau la cate dintre ele te-ai implicat?
Procedura pe care ti-am explicat-o eu se face in toate firmele din domeniu unde exista un Producer si un departament de Marketing care iau deciziile peste toata lumea, pentru toate aspectele (butoane, iconuri, etc).
QA-ul poate sugera imbunatatiri, dar producerul ia decizia finala si ceea ce va hotari el va fi luat drept "adevarul suprem" de toata lumea.
Pe scurt, daca cineva din QA semnaleaza ceva se va raspunde cu "o sa vedem" nu cu "Da, sa traiti!".
De curiozitate, de cand lucrezi in aceasta mare firma de software si oare nu cumva in QA? Ca-mi pari proaspat indoctrinat corporatist cu rolul tau divin in realizarea unui produs. Am petrecut vreme impartita atat ca Level Designer cat si la QA, deci in doua tabere total diferite si totusi legate intre ele de acest "Producer" pe care-l tot amintesc aici de zor.
Sunt sigur ca daca tu, testerul Gigi Flausatu din companie, te plangi de dificultatea unui joc, oamenii din functii inalte vor cere sa ti se dea dreptate eventual sa se si amane lansarea jocului cu o saptamana doua pana se rezolva problema, doar ca sa fii tu fericit ca esti in QA si ai avut un rol important.
Eu nu stiu cum se procedeaza in alte firme de software dar sunt sigur ca m-ar lua lumea de prost daca intru pe un forum de Photoshop si ma plang ca e dificil sa umblu cu programul pentru ca testerii de la Adobe sunt retardati.
Hai sa lasam tampeniile astea, probabil ai uitat ca tu ai readus ideea asta cu dificultatea de pe alt topic. Acolo ziceam ca s-a ajuns aici de la testeri, care joaca in companie jocul de nspe mii de ori si normal ca li se pare prea usor. Deci n-o sa caraie ca e greu, dimpotriva. Asta nu inseamna si ca au dreptate. Sa o pun altfel pentru tine : daca eu, clientul care cumpara jocul am probleme cu dificultatea unui joc pe easy e o problema. Sau jocul e intr-adevar prea greu pe easy (si NU ar trebui sa fie) sau eu sunt un retardat idiot noob. Stiu ca vei alege a doua varianta, insa inainte de a o face gandeste macar o secunda...si nu gandi romaneste - gandeste-te la o zicala care incepe asa : "clientul nostru, ....". Ai priceput ?
Now, back to Alan Wake, cand apare ?
Nu era vorba nici de gandit romaneste, nici de priceput. Clientul nostru, stapanul nostru dar studiile demografice arata ca cei care gusta acest gen de jocuri se descurca perfect pe astfel de dificultati, deci pana la urma, majoritatea clientilor e stapana.
In fine, tu ai tot dreptul sa te plangi de dificultate si ea sa nu-ti convina, eu doar incercam sa-ti explic (si sper ca am reusit) sa te fac sa intelegi ca nu testerii sunt de vina pentru asta.
Back on Alan Wake - jocul iese pe 21 Mai si Gameshop ofera un tricou pentru toti cei care fac preoder.
Da, sursa News: Official: Alan Wake PC canned - ComputerAndVideoGames.com
A aparut si o petitie pe aceasta tema, are pana acum 20k semnaturi.
Alan Wake for PC Petition
ma gandesc, sa nu fie ceva gen GTA4. probabil s-au gandit ca e nevoie de PC-uri prea puternice pentru a-l rula bine, ceea ce inseamna un segment mult prea mic de consumatori si prefera sa nu-l lanseze. probabil vor face tot ca la GTA si-l vor lansa, dar vor fi probleme si nemultumiri. mai bine ramane doar pe Xbox.
Nu are nicio legatura cu asta. Crysis cere foarte mult, dar s-a vandut intr-un milion de exemplare. Alan Wake a fost anuntat ca o exclusivitate de PC care sa foloseasca toate posibilitatile oferite de DX10.
alan wake a fost anuntat de la inceput ca un joc ce va avea nevoie de 4 nuclee la procesor pentru a putea functiona corect. cata lume poseda quad core-uri ? maxim 20-30% din populatie, cred.
Crysis mergea si pe un single core.
Bookmarks