De piratat eu zic ca se pirateaza in aceeasi masura pe toate platformele... nu cred ca asta e problema. Doar ca de PC s-au saturat multi din cauza upgrade-urilor ingrijorator de costisitoare, mai ales pe criza asta. Degeaba costa un joc de PC mai putin decat unul de consola, daca te trezesti ca iti trebuie o noua placa video de 2000 RON ca sa-l joci... stai sa reinstalezi iar Windows-ul ca nu stiu ce s-a mai virusat... In fine, aici nu e o discutie despre PC-uri... lasa ca le "ajuta" Valve cu Steam Machines

Cat despre exclusivitati, eu zic ca atat PS3 cat si Xbox 360 au avut ce arata. Asa cum probabil se va intampla si de-acum inainte. Este ceea ce le defineste practic (si sa nu uitam si Wii-ul totusi) si ceea ce le aduce numarul de "fani".

Din fericire, tot exclusivitatile vor fi cele care vor demonstra daca titlul acestui thread e adevarat sau nu. Pentru ca acolo nu va putea limita nimeni nimic. Din pacate insa, nici nu vom putea avea termeni de comparatie.

Cred ca in final, cel mai mult tine de developeri. De exp. avem Forza Motorsport 5 care se spune ca va fi 1080p la 60FPS. Pe de alta parte, avem titluri care vor fi 720p la 30FPS. La fel cum avem Killzone in 1080p la 60FPS (in multiplayer) si alte titluri care vor fi la 720p si 30FPS. Deci... in momentul de fata, eu as spune ca tine mai mult de "know-how-ul" developerilor decat de puterea consolelor.

La multiplatform, acolo intr-adevar s-ar putea sa apara issues... dar inca mai sper ca developerii totusi nu fac chiar tot ce li se "porunceste". Microsoft nu mai e ceea ce-a fost odata... si asta se vede/simte...