Quote Originally Posted by Rasko View Post
Poti sa reproduci mai exact discutia? Eu momentan sunt fara cuvinte.

Te-ai certat cu ei? Ai folosit un ton agresiv? Precum spuneam, am vorbit acum 2 ore cu o tipa foarte smpatica care mi-a dat toate detaliile, inclusiv unde se afla coletul meu in momentul de fata.
Ai cerut vreo explicatie de ce s-ar intoarce coletele inapoi?
Am fost f ok la telefon, i-am dat adresa de mail si a zis sa astept putin. Dupa 30 secunde, incepe sa mi-o dicteze, cand deodata se opreste si zice ceva de genul "a, stai, ca toate comenzile din Romania au fost restrictionate din nu stiu ce motiv si ca urmeaza sa vina toate inapoi si sa ne dea banii". Intreb "are you sure? pentru ca stiu deja romani care au consola pe drum". Face el: 100%. Dupa care zic hm ok, dar macar intra banii direct pe card si nu pe shopto balance? Raspunde ca da. Intreb si de o estimare cand vedem banii pe card inapoi. Imi raspunde ca: pentru dvs se va face refundul azi.