Quote Originally Posted by MonkY View Post
nurv: erau si alte vremuri si trebuie sa recunoastem ca la inceputuri, ceea ce se pierdea prin realism (calitatea texturilor, a graficii) de obicei se suplinea prin originalitate (story, muzica, suspans, elemente de gameplay). Acum, cu greu mai vezi o idee cu adevarat originala... multi developeri si publisheri reusind doar sa incalzeasca acelasi bors vechi in fiecare an.

Mai este si o alta componenta pe care trebuie sa o luam in calcul. Pe vremuri jucam o chestie pixelata care se numea erou, si asta ne punea imaginatia la contributie. Jucam o chestie din sprite-uri dar in mintea noastra aveam o imagine mult mai completa si mai complexa. Acum, cand jocurile tind din ce in ce mai mult spre realism (ca grafica ma refer), imaginatia nu prea mai lucreaza... si asteptam sa vina totul "de-a gata".

In rest, cum a spus si trickz, traim intr-o lume unde piata de consum dicteaza o mare proportie. Uitati-va la 99% din jocurile facute dupa filme sau carti celebre. Sunt incredibil de proaste, dar asta se cere de catre piata. Si sa iasa foarte repede la vanzare, in aceeasi zi cu filmul sau cartea daca e posibil...

paunstefan a puctat foarte bine insa... eu unul fiind multumit de titlurile bune din ultimii ani. Imi pare rau insa ca am ajuns sa le numar pe degete. Pe de alta parte, nici nu mai am timpul liber de alta data... deci pt. mine e arhisuficient. Chiar m-as enerva daca ar iesi 5-6 jocuri extrem de bune pe luna... Ar fi bugetul praf...


Si de ce nu putem avea cu grafica de acum, un joc cu originalitatea lui Burnout, cu atmosfera din Shadow of Collosus, cu tensiunea din FEAR 1 si DOOM 3 si cu dementa din Carmageddon? De ce daca tot am evoluat, in BF4 am mai putina libertate de distrugere a mediului fata de Bad Company 2 iesit cu ani in urma?