Single post: Apologia inocentei
-
Member

Originally Posted by
MonkY
nurv: erau si alte vremuri si trebuie sa recunoastem ca la inceputuri, ceea ce se pierdea prin realism (calitatea texturilor, a graficii) de obicei se suplinea prin originalitate (story, muzica, suspans, elemente de gameplay). Acum, cu greu mai vezi o idee cu adevarat originala... multi developeri si publisheri reusind doar sa incalzeasca acelasi bors vechi in fiecare an.
Problema cred ca se punea invers: din cauza ca grafica era cum era, developerii stiau ca trebuie sa-si bata capul cu gameplay-ul. Practic la inceputuri nu puteai sa atragi publicul cu eye-candy, deci daca vroiai profit trebuia sa vii cu o idee buna, sa o implementezi in mod inteligent etc etc.
In plus, publicul tinta era cu totul altul decat in ziua de azi. Nu ma refer la PS3 ci la chestii mult mai vechi, ganditi-va cine avea PC pe vremea lui CIV (1991) sau chiar Dune 2 (1992). Sigur ca erau si copii, dar nu asta era tagetul principal, trebuia sa vii cu lucruri care sa "prinda" la adulti cu studii superioare samd.