UPDATE:

am luat legatura cu Amazon pe chat. Sunt foarte amabili si rapizi. Nu pun intrebari prea multe si mi-au oferit toate detaliile returnarii produsului. Dupa ce le-am furnizat numarul comenzii si m-au rugat sa le descriu problema consolei. Doar le-am zis ca se aprinde si ca TV nu primeste semnal video si mi-au oferit pe loc sa o returnez, fara a mai pune alte intrebari. Apoi am stabilit cu ei pasii care trebuiesc urmati, pe care ii postez pentru cei care au vreodata nevoie sa stie cum se face returul la Amazon.

- Mi-au trimis pe mail un RETURN MAILING LABEL care contine un cod de bare si adresa lor
- Trebuie sa o printez si sa o lipesc pe cutie
- Selectez eu un curier si trimit consola la adresa indicata (m-au lasat sa imi aleg eu metoda de transport si curierul preferat - voi apela la DHL cutracking ca sa nu se piarda in tranzit)
- Dupa ce primesc ei consola imi fac refund pentru valoarea bundle-ului, valoarea transportului platit cand am comandat consola din UK si mi-a venit in Romania si valoarea transportului din Romania catre UK. Deci nu pierd niciun cent din toate treaba asta.
- Va trebui sa le furnizez factura/chitanta cu valoarea platii transportului catre UK
- A trebuit sa le trimit si jocurile incluse in bundle (eu aveam FIFA si KILLZONE) , desi voiam sa le pastrez
- Nu au console pe stoc ca sa imi faca replacement

Experienta cu Amazon a fost de nota 10.

Experienta cu Sony a fost de cacao. Mi-am facut nervi, mi-am blocat banii de pe card, mi-am cam stricat Craciunul.

Am PS3, dar daca bag HDD in PS4, nu il formateaza ? Nu am chef sa il formatez si oricum daca e HDD stricat, tot returnez consola, pentru ca nu sunt de acord sa cumpar un HDD nou.

Ca o alta observatie, pe internet spune ca daca pornesti consola fara HDD, trebuie sa apara mesaj pe ecran, ceva de genul "Please insert HDD", lucru pe care l-am incercat fara succes. Deci tot nu aveam semnal video din consola !!!