Hey there!
It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to
register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more.
Register now!Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.
---
Hello!
Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te
inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere !
Inregistreaza-te acum !Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !
Single post: Ce ma bucura (acum)
-
Admin
Ma bucura sa vad ca in sfarsit avem si noi acces la servicii "in randul lumii" cand vine vorba de amazon. Cred ca in sfarsit ne vad cu alti ochi, chiar si pe noi romanii. Eu am ramas socat de modul in care mi-au rezolvat o problema cu un produs pe care eu l-am comandat gresit. Am comandat niste memorii, la al carui cod am gresit o litera (era ceva infernal, un cod de vreo 25 de caractere). Au venit memoriile, le-am dat mesaj ca am gresit, au zis ca nu e nicio problema. Mi-au facut refund (au intrat banii in cont) si mi-au zis sa comand altele si sa le trimit pe acestea inapoi pana pe 18 Ianuarie. Intre timp au venit si cele de replacement.
Deci eu acum am 2 seturi de memorii, mi-au zis sa trimit si copie dupa chitanta de shipping (ca sa-mi dea inapoi si banii platiti pe trimis inapoi)... si totul a mers "pe incredere" din partea lor. So, i'm happy!