Ma bucura sa vad ca in sfarsit avem si noi acces la servicii "in randul lumii" cand vine vorba de amazon. Cred ca in sfarsit ne vad cu alti ochi, chiar si pe noi romanii. Eu am ramas socat de modul in care mi-au rezolvat o problema cu un produs pe care eu l-am comandat gresit. Am comandat niste memorii, la al carui cod am gresit o litera (era ceva infernal, un cod de vreo 25 de caractere). Au venit memoriile, le-am dat mesaj ca am gresit, au zis ca nu e nicio problema. Mi-au facut refund (au intrat banii in cont) si mi-au zis sa comand altele si sa le trimit pe acestea inapoi pana pe 18 Ianuarie. Intre timp au venit si cele de replacement.

Deci eu acum am 2 seturi de memorii, mi-au zis sa trimit si copie dupa chitanta de shipping (ca sa-mi dea inapoi si banii platiti pe trimis inapoi)... si totul a mers "pe incredere" din partea lor. So, i'm happy!