Quote Originally Posted by em1n3m16 View Post
Cica citeam undeva ca Battlefield 4 consuma 90-95 % din cpu-ul consolei asa e?
Chiar daca ar fi asa, asta nu inseamna ca nu poate consola mai mult. Cred ca poti sa faci un joc cu 2 bile care se ciocnesc, si care sa foloseasca 100% din CPU...
Quote Originally Posted by Buyk View Post
Ma indoiesc sa fie asa, pana anul trecut nu erau multe jocuri care sa foloseasca 4 nuclee, insa 8 nuclee cat are consola ho ho , developerii au foarta multa libertate, practic inoata in procesorul ala.
Nu uita faptul ca vorbim de 8 nuclee care lucreaza la frecvente mici (1.6Ghz cu un turbo de probabil maxim 2Ghz)... Nu e ca la un procesor clasic (sa zicem i7), care poate lucra cu 4 nuclee la 3.5Ghz si un turbo de 4Ghz. Daca faci un calcul (gresit, dar iti da o imagine de ansamblu), 8 core-uri la 2Ghz = 4 core-uri la 4Ghz... Deci nu, developerii nu inoata in acel procesor (mai ales ca turbo-ul nu poate fi mentinut decat pe perioade scurte).

Asta nu inseamna insa ca nu mai e loc de optimizare (that's a different story). Insa acest lucru se rezolva prin kernel si drivere mai bine optimizate...