Initial si eu am zis ca DirectX 12 e optimizat cu Mantle in gand... dar daca te uiti la conferinta, ei se lauda ca optimizarea respectiva va rezulta intr-un 2x performance indiferent de placa video... poate sa fie si una de acum 10 ani. Oare de ce n-au facut lucrul asta mai demult? Incerc eu sa ghicesc: pentru ca acum le sufla Steam Machine-ul in ceafa si pana acum i-a durut la basca. Le e mai frica de Linux gaming machines decat le-a fost pana acum de console. In ambele cazuri (atat PS4 cat si Steam Machines), daca ne uitam la ce nebunii vin pe OpenGL si citim upto 7x-15x performance... intelegem "frica" celor de la MS.

Dar repet, nu i-a oprit nimeni pana acum... Iar copy/paste de multe ori s-a facut si in sens invers, adica au fost portari de pe PC sub orice critica pe console. Asta tine doar de developeri...

In final eu zic un mare thanks pentru next-gen consoles si 4K. Pentru ca altfel se scalda toata industria in aceiasi ciorba reincalzita. Si sa nu uitam ca vine si VR-ul, care o sa aiba nevoie de procesare si mai mare. Oricum viitorul suna bine, si sper ca genul asta de placa (on-topic) de 1500$, la anul sa nu fie mai mult de 3-400$.