Am cumparat si eu un catel, un Golden Retriever. Mi-au vorbit foarte frumos la telefon de mi-au facut impresia ca sunt profesionalisti, si ca e o clinica veterinara.
Catelul l-am ales din fotografi, noi stind in strainatate, am avut incredere, nu ne am interesat inainte. Toate telefoanele pe care le am dat, m-au convis de profesionalitatea lor, la momentul respectiv. Am primit factura numai pentru avans, nu au spus ca garanzia este de 7 zile, si numai pe teritoriul Romaniei, astea le am descoperit cand parinti mei imi au adus contractul si catelul. Nu au spus ca la livrarea catelului te poti presenta cu un veterinar, livrarea se face intr-o parcare, in carnetul de sanatate nu este scrisa data cand a fost pus microcipul, cine la pus si unde la pus.
In contract este scris ca nu are pedigree, alaturi de toate documentele, patru pastile pentru diaree, cea ce a si facut a doua zi.
Catelul ne a fost livrat pe 27 mai, si de pe 29 mai diaree. Acum catelul sta si mai rau, medici de aici imi au spus ca este mai mic de cat e scris in carnetul de sanatate. Speram sa se reprinda, avem putine speranze, dar facem tot ce este necesar.
In legatura cu Canisa Premium, am descoperit acum ca de pe data de 28 mai avea suspendarea activitati de la Directia Sanitara Veterinara.