Numai ca vedeti ce naspa poate fi. Tu vrei sa iti cumperi un produs sa te joci azi. Din cauza birocratiei unor destepti ce nu se stiu organiza cum trebuie esti obligat sa stai 1 luna pe bara ca sa te poti juca. Poate mi-am activat online 1 luna de PS+ si nu ma pot juca din cauza Altex. Imi platesc ei luna de +? Nu. Atunci?

---------- Post added 25-07-2014 at 19:28 ----------

Quote Originally Posted by bogdan-theodor View Post
Va salut , revin cu amanunte in privinta consolei cu rateuri la unitatea optica . Acum 3 zile am trimis catre Altex Bucuresti consola in vederea ° verificarii ° primind un singur raspuns prin email ieri si anume ca cei de la service se vor uita la consola , deasemenea am dat reply cu cerere completata in vederea returnarii banilor ( fiind in cadrul celor 10 zile de la cumpararea online) pana acum nimic . Din pacate mai multe informatii nu pot obtine pentru ca cei de la Altex backoffice sunt de negasit , neavand un numar de contact , iar cei de la relatii cu clientii nu stiu mai mult decat mine.
Sper ca Altex isi va schimba optica cu privire la clienti din cate am observat nu sunt singurul in situatia asta , desi au preturile mai jos decat alte magazine lasa de dorit la alte capitole .

Spor in toate !
Poate era mai bine sa nu fi solicitat verificarea ei pt ca astfel ei o iau ca pe o problema de garantie. Daca solicitai direct banii fara discutii (ca ai dreptul) poate era mai rapid.