Si la mine au facut-o de oaie, tot cu Shadow of Mordor, dar carnatul de greseli a fost unul destul de lung.

In 16 septembrie(nu stiu ce noapte de reduceri au fost la ei) am facut comanda pentru Infamous First Light, Fifa 15+dlc si Shadow Of Mordor+dlc, toate pentru Ps4, Fifa si Shadow la -10%.Nefiind contactat pentru livrarea Infamous care se afla pe stoc, dupa cateva zile le-am dat un telefon. In prima faza duduia de la celalalt capat imi spune "veti primi jocurile cand intra toate pe stoc" iar la intrebarea mea "daca aveam in aceeasi comanda un joc cu o data de lansare necunoscuta sau care se lanseaza in februarie 2015, tot cand intrau toate pe stoc mi le trimiteti?", s-a facut putina liniste, urmata de un "aaaaaa" luuung(ca la scoala cand nu stii ce sa raspunzi si tragi de timp, poate iti sopteste cineva ) si de "aveti dreptate, va trimitem maine produsul".
Primesc Infamous, toate bune si frumoase pana la lansarea Fifa 15 cand alti useri sunt contactati pentru confirmare, asa ca intru si eu in "contul meu" pe Altex pentru a vedea numarul comenzii. Stupoare, toata comanda anulata(din cate am inteles au fost si altii in aceeasi oala).
Le dau un mail, dupa care ma hotarasc sa si sun, stiind cat dureaza (uneori) pana primesti raspunsul de la relatii cu clientii. La telefon am dat de o domnisoara nota 10, care mi-a inteles din prima problema, mi-a promis ca va investiga si ma va contacta telefonic. Peste 30-60 de minute primesc un mail cu "noua dumneavoastra comanda... Fifa 15" la aceelasi pret din comanda anulata eronat, zambesc si imi continui treaba. Desi nu credeam ca voi mai fi sunat de domnisoara de mai sus, peste alte 30 de minute primesc un telefon, imi spune ca s-a refacut comanda pentru Fifa, isi cere scuze pentru anularea eronata iar la intrebarea mea "ce se intampla cu Shadow of Mordor", imi raspunde ca se va proceda ca si in cazul Fifa.
A doua zi primesc Fifa fara nici un bonus, iar le dau mail, iar ma apuc de explicat dar pe langa problema cu dlc-ul Fifa le sugerez refacerea comenzii exact pentru a evita aceeasi situatie si in cazul Shadow Of Mordor. Peste aproximativ o ora primesc mail de inregistrare pentru sesizare, urmata la cateva minute de raspunsul: "Am refacut comanda pentru Fifa la vechiul pret, a fost o neinteelgere. Cu respect, Florin C....", raspunsul la prima solicitare...
In 26 septembrie am facut sesizarea pentru coduri si abia in 29 am primit un mail de la aceelasi Florin C, aveam codurile in el, dar nici un raspuns legat de rugamintea mea privind Shadow of Mordor+dlc. Insist, iar domnul Florin imi raspunde sa revin cu un mail adresat atat lui, cat si celor de la comenzi.
Evident ca in momentul in care am revenit cu mail-ul respectiv am primit sec, urmatorul raspuns:

Va rugam sa refaceti comanda pentru jocul dorit, din pacate nu o putem reactiva pe cea veche.

Cu respect,

Florin C.

Cica, cu respect. Unde rahat e acel respect?! Nu e vorba de 20-25 lei cat era diferenta, e vorba de exact lipsa acelui respect, lipsa asumarii greselilor, lipsa bunului simt! Aceeasi persoana imi spunea cu cateva zile inainte sa revin cu un mail, ca acuma sa imi dea "respectul" de mai sus!

In concluzie, vreau sa o felicit pe domnisoara care m-a ajutat in cazul Fifa, dintre toti cei cu care am avut de-a face in acest carnat, ea a fost singura care a dat dovada de respect... Pentru restu', mai spre seara, plangere la ANPC.