In ultimii doi ani Altex a facut progrese mari pe partea de Gaming, mai ales prin scimbarea politicii de preturi si a reducerilor frecvente.

Dar pe partea de precomenzi si relatii clienti sunt in continuare la pamant. Din toate pre-comenzile facute pana acum doar 2 mi-au fost onorate. Pentru restul nici macar nu am fost contactat, macar de bun simt.

Cum spuneam si la inceputul thread-ului, nu imi pare normal ca eu, care am facut o precomanda la un produs cu cateva luni in urma sa nu primesc produsul, dar cineva care a facut cu 1 zi inainte de lansare sa il primeasca. Asta in conditiile in care inclusiv magazinele aveau produsele in stoc. De asemenea in saptamana lansarii am sunat aproape in fiecare zi si de fiecare data ma asigurau ca produsul o sa fie livrat la timp fara nici o problema.

Iar in momentul in care am facut la serviciul de clienti o reclamatie formulata civilizat si elaborata singurul raspuns primit a fost sec fara nici o explicatie:
Buna ziua,

Va multumim pentru mesaj.

Referitor la solicitarea dumneavoastra, va informam ca am anulat comanda cu numarul XXXXXXXX.

Ne cerem scuze pentru inconvenient.