Ca tot am vazut atatea probleme cu precomenzile, vreau sa vin si eu cu mai multe sugestii, poate reusiti sa va schimbati politica.

- Numiti 1-2 persoane care sa se ocupe exclusiv de partea de Gaming de pe site si implicit de precomenzi. Oameni informati care sa stie in ce data se lanseaza jocurile si sa fie in masura sa dea informatii in legatura cu ele. Operatorii din Call Center nu stiu de multe ori sa ofere detalii in legatura cu jocurile, data de lansare, bonusuri de precomanda etc.

- Faceti posibila ridicarea produselor dintr-un magazin. Un fel de pick-up place / punct de livrare cum au cei de la Emag. Pt. Bucuresti ar fi excelent sa fie intrunul din magazinele Altex sau Media Galaxy din zona centrala. E destul de frustrant ca jocurile sa zaca prin nu stiu depozit de la marginea Bucurestiului pt nu stiu cate zile, doar ca sa astepte sa fie preluate de catre un curier si apoi returnate de catre cumparator, doar pt simplul fapt ca s-a ratat ziua lansarii jocului respectiv.
De ex. daca am precomanda la jocul X, sa pot merge la punctul respectiv sa spun numarul comenzii si sa primesc produsul si eventual ceva bonusuri de precomanda (daca exista). Astfel jocurile ar putea fi livrate la timp, clientii ar fi multumiti, iar curieratul ar fi eliminat si implicit refuzul de primire.
Poate parea o solutie pt. Bucuresti, dar dintr-un asemenea loc (un fel de Gaming Spot), persoanele respective ar putea sa preia precomenzile pt. toata tara si sa faca confirmari telefonice cu cateva zile inainte de data lansarii, sa trimita colete si sa faca o treaba foarte buna cu resurse putine, dar cu personal calificat si care isi da silinta.

Intre timp, daca veti continua sa comercializati jocurile ca pe niste uscotoare de par, o sa va treziti cu ele retur.