Mda, la intrebarea mea catre ei (de ce nu am primit un HDD nou, sigilat, asa cum am primit pana acum de la toate firmele - mai putin PCGarage), mi-au dat un raspuns "tipizat":
Produsele Seagate se solutioneaza la fel ca oricare alt produs din oferta PC Garage, conform termenilor si conditiilor de garantie: Informatii magazin - PC Garage ... -garantie/ si conform Legii 449/2003 care reglementeaza vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Produsul dumneavoastra a fost solutionat de catre furnizor prin inlocuire cu produs identic, functional. Daca dumneavoastra intampinati probleme cu produsul inlocuit, va rugam sa il trimiteti catre departamentul Service PC Garage pentru a fi trimis mai departe catre furnizor in vederea constatarii defectului reclamat si implicit in vederea solutionarii.
Cu alte cuvinte... sa ma multumesc cu asta, pana pica... Eh, asta este oricum ultima oara cand mai cumpar HDD-uri de la PCGarage.