info de pe computergames.ro
" Pe forumul oficial CD Projekt RED au fost postate câteva detalii despre The Witcher 3: Wild Hunt ce va ajunge din 19 mai pe PC, PlayStation 4 și Xbox One:
Există diferite tipuri de arme adiționale care pot fi luate de pe jos, dar este nevoie de un nivel mare pentru a putea să le utilizezi.
Armele (inclusiv săbiile) se strică în timp dacă sunt folosite prea mult, ajungând să dea un damage din ce în ce mai mic. Va trebui cu regularitate să vizitezi craftsman-ul să le întrețină.
HUD-ul este foarte customizabil. Există mai multe opțiuni disponibile ce includ și scoaterea completă a minimap-ului sau alte notificări.
Toate setările grafice sunt prezente în meniul in-game.
Inamicii vor putea bloca săgețile cu scuturile.
Skill tree-ul e destul de „stufos”. Există 5 tree-uri fiecare cu câte 5 tier-uri a câte 5 skill-uri fiecare. Fiecare skill are 3 sau 4 niveluri ce pot fi deblocate.
După deblocarea unui skill acesta trebuie activat. Poți să-l activezi mutândul într-un tree separat ce conține un număr limitat de sloturi (acestea se pot multiplica odată cu progresul personajului). Skill-urile activate vor afecta stilul de luptă al lui Geralt. Activând un set de skill-uri din aceeași categorie va intensifica efectul acestora. Skill-urile for fi mai eficiente în funcție de natura inamicului. Exemplu ar fi dacă Geralt luptă cu războinici cu armuri grele poate folosi Igni pentru a le putea topi armurile.
Există 4 sloturi pentru mutageni, care, de asemenea, vor afecta abilitățile personajului.
Temporar, companionii sunt foarte utili și își modifică stilul de luptă în funcție de situație.
Jocul e destul de dificil și poți muri ușor chiar și pe cel mai mic nivel de dificultate.
Va ninge, vor exista cicluri zi/noapte, cerul se va înora în mai multe etape, vor fi furtuni, câteva tipuri de ploaie și ceață.
AI-ul inamicilor este foarte bun. Lupii și bandiții îi vor tăia lui Geralt toate căile de scăpare din luptă. Dacă le ucizi liderul se vor dezorganiza. Câte un inamic se poate pune în postura de capcană pentru a oferi membrilor săi posibilitatea de a-l încolți pe Geralt. Dacă vei pune o capcană sau semn Yrden chiar în fața inamicului, acesta va ocoli pericolul.
NPC-urile sunt foarte diverse și interiorul fiecărei încăperi este diferit, deci nu vor exista acele elemente de deja vu. "